08

srijeda

rujan

2010

Kup kontinenata Split 2010.







Uploaded with ImageShack.us





Dragi moji nesportaši, osim miskasretan, nakon odrađenog

Kupa kontinenata, ja se valjam po kući ka bubreg u loju.

Pokušavam smiriti emocije nakon nezaboravnog događaja.

Rezultati i takmićenje je prikazano na tv, opisano u svim

medijima pa neću ništa ponavljat.

Moj mali kotačić je svoj posao odradio savršeno.

Bila sam sudac koji nadgleda sprave, da takmičari koriste

kugle koje su odobrene za ovo takmičenje.




Uploaded with ImageShack.us


Na svakoj disciplini su bili suci iz cile Hrvatske.

Tako su uz mene, na kugli, bili : sutkinja iz Varaždina,

sutkinja iz Čakovca, sudac iz Pule , Rijeke i dva iz Zagreba.

Prvi dan na muškoj kugli, kontrolor iz Svjetske sudaćke organizacije

bio je Japanac, a na ženskoj kugli-kontrolor je bio Amerikanac,cnac.

Savršeno smo obavili svaki svoj dio posla, Amerikanac nas je pohvalio

da smo najbolji sudaćki tim koji je nadgledao. Isina ili ne,

lipo je bilo čut.

Kao predstavnik hrvatskih atletskih sudaca poštovala sam struku

pa nisam sa sobom nosila ni mobitel, ni aparat. Imali smo

prostoriju za sebe ali niko se nije usudio ostavljati svoje

stvari u njoj jer ih niko nije ni čuvao. Tako da i nemam

svojih snimki takmičenja. Svejedno jer ove osjećaje koje nosim

u sebi ništa ne može opisati, ni zamjeniti.

Prepuna dojmova nakon desetak dana priprema, sastanaka,

preuzimanja uniforme za suđenje( koja je meni bila odlična,2ili4 broja

veća-nebitno jer mogla sam stati u nju, oni koji su dobili manje brojeve

od potrebnih imali su pune ruke posla tražeći odgovarajući broj jer u manjim

tenisicama se ne može), nisam imala potrebu otići na završni

domjenak u Hotel Lav. Meni je sve bilo po mom ... nezaboravno!cerek

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.