30

ponedjeljak

kolovoz

2010

U susret Kupu kontinenata



Iz mog kantuna ...

Split (28.08.2010.) - Međunarodni atletski miting Split 2010 održan je na stadionu u Poljudu i poslužio je kao probno natjecanje za predstojeći Kup kontinenata koji će se slijedećeg vikenda 4. 5. rujna održati na ovom istom stadionu. Na mitingu je nastupilo stotinjak atletičara iz Hrvatske, Bosne i Hercegovine, Slovenije i Italije. Najzanimljije je bilo u bacanju diska za atletičare gdje je Roland Varga s hicem od 62,36 m pobijedio ispred Martina Marića koji je bacio 60,93 m.



Uploaded with ImageShack.us

Trebala je to biti generalna proba za sve sudce, tehničko osoblje, ali nije

jer nije bilo elektroničke opreme a ona i je najvažniji razlog za probu.

Većina ćemo se prvi put susresti sa njom na ovom takmičenju.

Tako je ispala poluproba. Naime kako je ovo, Kup kontinenata,

najveće ovogodišnje atletsko takmičenje u svijetu i poslastica

za sve ljude koji žive atletiku, na njemu će sudjelovati ljudi iz cijele

Hrvatske.



Uploaded with ImageShack.us


Na bacanju diska, gdje sam ja raspoređena, bilo nas je 8

atletskih sudaca i 4 pomagaća za vračanje sprava.

Sve je bilo strogo po atletskim propisima.



Uploaded with ImageShack.us

. Glavni sudac je bila gospođa iz Rijeke.

Točno je se ustvrdio postupak ulaženja na stadion,

kojim putem se treba doći do bacališta, i kojim putem

se vratiti nakon završene discipline.



Uploaded with ImageShack.us

Ovaj put sam se sjetila da i mene snime na nogometnom

travnjaku jer ja snimam druge pa mene nema ni na jednoj

fotografiji.



Uploaded with ImageShack.us

Popivena je i obavezna kavica u Hajdukovu kafiću.

Svi smo pozitivno uzbuđeni u išćekivanju ovog

velikog sportskog događaja ...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.