srijeda, 15.03.2006.

Stanovnik

Ne pišem baš niš u zadnje vrijeme, kad se više manje ništa ne dešava. Evo šta se do sad napravilo: odrezana je jedna vida po kojoj je grebala prednja lijeva guma u lijevim zavojima, ali sad i dalje grebe po nečem drugom, mislim da je po jednoj šipki koja drži pol branika i karoserije na okupu. Skužio sam da mi se hauba stalno otvara sama od sebe (ne potpuno, nego se samo otključa), tako da uskoro očekujem da će mi netko maznut akumulator (sretno mu bilo) ili da će mi se potpuno otvorit na nekoj nizbrdici pa ću se razbit.

Uglavnom, stanovnik. U katri je bez dozvole živio stanovnik, sad je jadan umro. Vozim se ja od vežice prema kući i vidim da mi na prednjem ekranu nešto hebe percepciju. Pauk. Ne onaj kućni nego neki malo veći, ima križ na leđima, mislim da se baš zove pauk križar ili tako nešto, pogledat ću kasnije u fauni Europe. Gmiže on tako na staklu, al pošto mi nije baš gušt da mi pauk uređuje interijer s paučinom eliminirao sam ga prtiskom maramice na staklo. Jadni pauk. Sigurno je to bila endemska vrsta, pošto sam ga otkrio nazvat ću ga pauk katraš. Malo mi ga je bilo žao al ionako nebi u katri mogao ništa jest osim hrđu i ulje, osim ako nema još stanovnika. Ako ima, onda ću malo pobliže upoznat tu faunu Katre i provjerit da nebi tu bilo nekih crnih udovica ili poskoka pa da me gricnu dok mijenjam brzinu.

I da, neki novi errori. Mogo bi errorima davat imena i brojeve da se lakše snalazim, npr. error 404: Petrol not found kad - nema benzina, error 666 - Katra is evil (kad mi se opet ugasi usred grada), error 1 (aka Primary error {in your life}) - You are trying to drive katra...

Novi error je ovo: kad smotam pun lijevi nešto tako rusa, grebe, kao da neko sa sajlom ide rezat željezo, baš kao da će se raspast (dobro, tako je općenito), baš neugodno, i onda mi je jako teško vratit volan nazad u normalni položaj (hint: normalni položaj - na ravnici mora bacat u desno).

Napišite vi vaše ideje za errore - popis kvaraova je desno, al možete i nasumično izabrat neki dio, nemoš falit, sigurno je imao error.

Za kraj jedna kratka epizodica: Sad nedavno je baš ful padala kiša i katra se neminovno i neobjašnjivo zamaglila, kao nikad do sad. Bio sam iza faksa i pošto je parkiralište bilo puno morao sam u rikverc nazad, što inače i nije neki problem, al probaj to sa zatvorenim očima (tako je meni bilo) pa to bude malo teže. Tako da sam prvo izašao iza auta pa pogledao kako stoje drugi, parkirani auti i kako ide cesta (vani lijeva kiša, al sam ionako bio mokar (hint: katra propušta masovno, čak se i jezerce napravi ispod suvozača, možda tamo jednog dana nađem pastrvu kako novog stanovnika, ili ugora nekog), pa onda nazad u auto i po sijećanju na rikverc, malo sam i vrata otvorio da vidim bar jednu stranu. I tako par puta sve dok nisam skoro pogodio baju, onda sam odustao od toga jer bi mogao pogodit neki Ferrari 599 GTB pa ću imat probleme. Tako da je auto lijepo bio polu kvazi parkirani na pol ceste kod baje.

Pri jednom izlasku iz parkinga pogodio sam zid tako da mi je sad branik ogreba i malo udubljen, al bilo je fakat shebano za izać s tog parkinga.ž

Evo toliko.

- 20:07 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>