ponedjeljak, 20.02.2006.

Ponedeljak


Danas još ništa značajno, kupio sam plave zvučnike 2 x 150 W, marka neka unknown (Miami 163)(!), al plavi su pa pašu uz navlake. Kupio sam i amortizere, sva 4 nova, isto marka unknown. Trebao sam one sportske neke... vidio sam još neke accessories u dućanu za aute u mojoj ulici: dvostruku trubu (kamijonsku), to bi stvarno trebao kupit, katra s kamijonskom trubom. Led lampice (plave) šta se stave na ono šta šprica vodu za prednje staklo, neke svjetlucave trakice, termometar sa digitalnim satom (katra sa tehnologijom), još neke ledice koje se mogu stavit u auto pa ti osvjetljavaju pod, fora. Samo što je pod ruzinav pa bolje da ga ne osvjetljavaju. U mraku je najljepiši. Onda još i crvenu izolir-traku, da malo unesem živosti u izolaciju.

Evo još koja slikica:

High speed:

Image hosting by TinyPic

Pogled sa suvozačevog mjesta:

Image hosting by TinyPic


- 13:29 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>