petak, 17.02.2006.

Današnja epizoda: ugradnja kenwooda featuring raspadnuta gumica od mjenjača

Dobro, ujutro idem na fax s katricom, došo, sve ok, položio ispit s 5, došao doma. Dogovorio se s električarem da ću doć da mi ugradi keenwood cd rom. Zovem MM-a, probudim ga i dogovorimo se da ću doć po njega za pol sata. Krenem, katra upali već iz druge (!) i za rekordnih 13 min dođem do MM haus. Dođe on i krenemo mi put Viškovu (naravno, u brda) sa spuštenim čokom. MM se genijalno sjetio da uzme fotoaparat tako da možemo ovjekovječit katru pred i post cd rom installing. Uz uobičajeno škripajne i drmanje za nekih pol sata došli smo do servisa, na ulasku u servis PAM! Nešto počne lupat u motoru, užas. Mislio sam sad je gotovo, kraj. Probam ubacit u brzinu, jedva, mjenjač lupa, trese se. Otvorim haubu koja je već bila otvorena, jer se sad sama otvara (jako dobro ako budem koji put malo jače zakočio...) i okom sokolovim uočim da je otpala gumica koja povezuje šipku od mjenjača i drugu šikpku od mjenača. Eugen (električar) je to popravio for free.

Ugradnja

Naravno fali neki lim. Sjebali me ovi iz merkura di sam kupio, a ja nemam račun. Kaže Eugen odite u absolute na Zametu to je kenwood dućan, nemoš falit... Ne...

Po unknown cestama dođemo do ex-tuša i onda do Zameta. Sjetim se ja da sam bio u tom servisu jednom i znam da je to između Kantride i Zameta... sat vremena se negdje vrtimo po zametu, kantridi, Istri i Gorskom kotaru da bi nakraju nazvali telefonski orginalnog stanovnika zameta DJ. DJ biaše na faxu i nema pojma da je to, kaže možda na okretištu duje. Odemo do okretišta duje i nađemo taj servis ali.... nemože se s gornje strane doć tamo, ajde sad vozi naprijed, tamo se negdje okrenuli i sad kaže MM: "Odi tu po ovoj cesti desno." Ode ja po cesti kad ono... ta cesta vodi na zaoblaznicu... otišli mi malo do Opatije se okrenut polukružno pa po staroj cesti nazad do Kantride pa negdje gore kod benzinske pa lijevo pa kroz neki mini tunel sa semaforom pa finnaly nakon 2 h našli ulaz da bi nam tip reko da dođem za 3 tjedna. !?%&$!. Umri. Nakraju mi je ipak prodo taj polovni lim za 50 kn. Sad mogu ugradit cd rom. Opet na viškovo preko kastva, još smo jednom zahvaljujući intuiciji MM falili skretanje i nakraju došli do servisa gdje je Eugen ugradio radio. Sad samo fale zvučnici. I antena. I to ugradit. Ali svjetla na radiju rade...

Kad smo išli prema kastvu mislim, stali smo na nekoj benzinskoj i onda je MM uočio da je auto nagnut na desno. I je. Propao je prednji desni amortizer totalno. Ma za ubit se. I kako MM kaže: " U ovom autu imaš grijanje i još jače grijanje". Skuhali smo se....

- 15:17 - Komentari (18) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>