subota, 07.10.2006.

End

Katra je poklonjena jednom lovačkom društvu... (koja zloba... ccc...). Tako da više nema katrice... Ah. Oni kažu da im dobro radi i da zadovoljava njihove potrebe. A pa je. Katrica je ful dobar auto, zapravo. S obzirom na to da se proizvodila od 1961 do 1993 (čak i u Sloveniji, ova ex-moja je iz Slovenije), reklo bi se da je našla kupce. Praktična je, uska, ako se ukloni stražnji sic (izvadi uz tešku muku s tim da si cijele ruke izrežeš na ruzinavim vidama) onda se može u njoj vozit frižder, škrinja, djelovi za popravljanje katre, drva, peć, ilegalni imigranti, životinje... praktična je. Ajde još malo info o katri... Spada u kategoriju auta koji se nazivaju "superminis", dakle da danas katrica izađe bila bi u klasi sa aygo, swiftom, 107, c1... Izgleda veće, ali nije. Jako je uska, pa izgleda duže nego što je. Što još "zanimljivog" reći... Nije imala nasljednika (renault 5 nije nasljednik, to je drugi auto)... Dobra je bila katrica. Štitila je od vjetra, ne baš od kiše, povremeno bi i vozila, bolje od busa u tom slučaju.

Svijet je lijep.

- 11:49 - Komentari (4) - Isprintaj - #

četvrtak, 10.08.2006.

Povratak Katre

Evo epizodica....

Prvo, za uvod, par pitanja:

Koliko treba prosječnom autu da prođe 12 km po običnoj cesti (Merag - Cres)? 20 min. --> prosjećna brzina oko 40 km/h
Koliko treba autobusu da prođe 12 km po običnoj cesti (Merag - Cres) ? 30 min. --> prosječna brzina 30 km/h
Koliko treba konju da pređe 12 km po običnoj cesti (Merag - Cres)? 45 min. --> prosječna brzina 20 km/h
Koliko treba čovjeku koji ima kondicije i trči da prođe 12 km po običnoj cesti (Merag - Cres)? 1 h --> prosječna brzina 12 km/h

.... a koliko treba katri? Sat i pol. Kolika je onda prosječna brzina katre?

Subota

Dakle bili smo na Cresu MM, AB und ja. Pri samom dolasku MM i AB (inače stručni poznavatelji vožnje u katri), nasmješenih su lica promatrali parkiranu katru, prisjećajući se divnih vremena provedenih u navedenom vozilu (čovjek vremenom zaboravlja na ružne stvari, ostaju u sjećanju samo one lijepe, pa su se valjda zato smijali... (hint: lijepe stvari u katri: završetak putovanja, izlazak, odgođen ulazak, odgođena vožnja, jako spora vožnja)). Taj dan katra je jedino prenjela neke ronilačke stvari od kuće do rive i nazad, dakle nekih 300 m, i tu, mislim, nije bilo problema (osim što nije htjela upalit, al to je već ISO standard). Na rivi smo je ostavili potpuno otključanu, u nadi da će je netko prisvojit.

Sutradan se katri spremao veliki put. Križni naš put.

Nedelja

"Ovdje je dosadno, ajmo na kupanje u Cres", bile su to te kobne riječi. 16 sati je, sjeli smo u katru koja je iz 67.-og pokušaja upalila, otvorili smo prozore na max (2 x 5cm x 7cm) i krenuli na put uz ugodnih 57 stupjeva celzijusevih put Cresa. Za one koji neznaju, kara je sad sportcoupe, dvosjed. Na suvozačevom sicu sjedio je MM, u bunkeru AB, skupa sa 3 ručnika. Već na početku morao sam upozoriti AB-a da se da na lijevu stranu vozila jer je smetnuo s uma da prednja desna guma dere po karoseriji. Baš je senilan AB. Sljedećih par km prošlo je uredu.

Crveno svjetlo.

Kad smo već dospjeli negdje do čak 4. ili 5.-og kilometra, upalila se crvena žaruljica koja označava da je temperatura vode previsoka... ma nema veze, to je termostat u kvaru, mislih ja... Nastavismo vožnju, uz poučno učenje. Naučili smo da ako si na nizbrdici i ako ključem "ugasiš" motor, da se on ne ugasi nego da normalno radi samo se upal druga žaruljica (ona koja označava da se akumulator ne puni)... Baš korisna informacija. E da... brzinomjer je zakon, cijelo vrijeme skaće između 20 i 80 km/h, baš zgodno, kao kompas na rollercoasteru ili kao pokazivač vjetra po buri. Snimio sam mobitelom.. priceless.

7. kilometar.

Evo pasije. U katri smrdi po izgorenoj mački za popizdit i vruće je stravično. Ajmo mi stat sastrane. Simbolično smo stali između 2 znaka: iza nas je mali znak koji označava da se nesmije bacat otpad u šumu, ispred nas veliki jumbo-plakat koji upozorava nešto za požare (zapaljiva crnogorična šuma, tak nešto). Otvorili smo haubu i zapahnuo nas je bijeli dim koji se širio iz motora. Zakuhala je. Dakle stojimo u šumi sa zapaljenim smećem između navedena 2 znaka... ccc.. što bi nam policija rekla (još plus to nisam imao prometnu kod sebe). Ajmo nać greške.

Errori.

Prvo smo skužili da ne redi ventilator. Onda je MM pratio neku žicu i pritom se zasro sa uljem i izgorio na mjenjač. Onda su se AB i MM svađali oko nečeg što ide na neku "masu" ili tako nešt, nekakav elektronički pojam. Onda smo izolirali tu žicu. Onda smo upalili motor i okretali ventilator u nadi da će možda proradit (kao što su u 1. sv. ratu palili one stare avione sa propelerom, tehnologija je tu negdje), ali ništa, preostaje nam samo čekati da se ohladi... Par turista je prošlo al nisu htjeli stat, a i bolje... Onda smo otkrili da neka žica od čoka dere po snopu žica koje vode od bravice pa do po svuda u motoru pa smo i to izoirali... prilikom izolacije vrlo je vrijedan bio MM.

Ajmo dalje

Prošlo je 45 min, vidno uprljaniji nego što smo bili krenuli smo put Cresa i za nekih 15 min smo doši na cilj, u kamp Kimen. Naravno neposredno prije cilja se upalila crvena lampica....

Ajmo nazad

Za nazad je vozio MM. Krenuli smo i skužio sam da je ful stravično voziti se na suvozačevom mjestu. Prošli smo, ajde, 3 km i onda se upalila žaruljica pa dolučismo stati pored deponija, koji smrdi po crkotini. Blizu nas također su stajali neki slovenci sam opel omegom karavan, kojoj je puknuo hladnja pa su čekali vučnu službu... Nakon nekih 20 min, katrica se ohladila i pod mojom rukom krenuli smo dalje. Prošli smo dobrih 1 km i skrenuli na šumski put koji ima 7 km i vodi do Merga... Cesta je teška banana, opako loša, odronjava se i nije za promet. Tu smo naravno stali jer se čuo pištavi zvuk uzavrele vode. Tu ssmo skužili da zapravo i nema baš vode. Tj. da je u spremiku za vodu samo mulj. Odlično. Dakle ne samo da ne radi ventilator nego nema ni vode. Cooling system is down. Nakon nekih pol sata krenuli smo nazad i stigli do vrha brda, dalje je sama nizbrdica.... predbro. Ma ni jedan vlak smrti nije toj vožnji ravan jer: 1. vlak smrti je siguran i nemožeš izginut, 2. vlak smrti može stat, 3. vlak smrti je rađen od kompozitnijih materijala. 4. vlak smrti nemože sletit s putanje.

Za zabavu daljnje vožnje bilo bi najbolje upitati kako je to bilo onog koji se vozio odostraga. Bez motora, u leru smo se spuštali... fun!!!

Stigli smo na cilj... dakle kad s katrom ideš na kupanje... nemože ti bit dosadno.





- 15:08 - Komentari (10) - Isprintaj - #

srijeda, 24.05.2006.

Post

Neznam što da tu pišem al učim u zadnje vrijeme ko konj i neda mi se više. Nemogu više pisat o katri jer je ne vozim. Mislim vozio sam je nekidan, skinuli smo stražnju klupu, izvadili radio... sad služi za transport drva. Nekidan sam ta drva vozio iz gornje u donju garažu, mislio sam da ću se izvrnut, kočnicu nemoš stisnut jer što je teži auto to teže stisneš, a bila je puna drva, onak lijepo sportski spuštena...

Sad me ovo služi: (ako koga zanima)
http://www.autonews.ro/pool/Dacia.Logan.elan.ADAC.jpg
http://www.vv.se/filer/26707/DACIA-Logan_Front_LITEN.jpg
http://www.autonews.ro/pool/Dacia.Logan.elan.ADAC.jpg
http://cartest.omega.kz/crash/image/dacia_logan(05)_1.jpg
http://magazine.avtoindex.com/images/forum/2005/logan_crash_4.jpg
http://www.forum-auto.com/uploads/200601/r17_1136677029_dacia_logan_05__10.jpg

Evo toliko. Idem sad nastavit učit testise. Na latinskom.

- 10:56 - Komentari (9) - Isprintaj - #

nedjelja, 19.03.2006.

Nova adresa

katra-gtl.blogspot.com

- 14:01 - Komentari (2) - Isprintaj - #

petak, 17.03.2006.

Rac!

Neću više pisat ovaj blog, bar ne ovdije, jer mi je sam od sebe pobrisao 6 zadnjih posotva, uključujući i one filmiće, tako da...

- 00:00 - Komentari (2) - Isprintaj - #

četvrtak, 16.03.2006.

Slike

Tunnin katre i ostali promašaji:

Slika 1
Slika 2
Slika 3
Slika 4
Slika 5
Slika 6

Reklame:

Reklama 1
Reklama 2
Reklama 3
Reklama 4
Katra za 8 osoba

Video reklama

(hint: Rapidite znači brzina)

- 13:41 - Komentari (5) - Isprintaj - #

srijeda, 15.03.2006.

Stanovnik

Ne pišem baš niš u zadnje vrijeme, kad se više manje ništa ne dešava. Evo šta se do sad napravilo: odrezana je jedna vida po kojoj je grebala prednja lijeva guma u lijevim zavojima, ali sad i dalje grebe po nečem drugom, mislim da je po jednoj šipki koja drži pol branika i karoserije na okupu. Skužio sam da mi se hauba stalno otvara sama od sebe (ne potpuno, nego se samo otključa), tako da uskoro očekujem da će mi netko maznut akumulator (sretno mu bilo) ili da će mi se potpuno otvorit na nekoj nizbrdici pa ću se razbit.

Uglavnom, stanovnik. U katri je bez dozvole živio stanovnik, sad je jadan umro. Vozim se ja od vežice prema kući i vidim da mi na prednjem ekranu nešto hebe percepciju. Pauk. Ne onaj kućni nego neki malo veći, ima križ na leđima, mislim da se baš zove pauk križar ili tako nešto, pogledat ću kasnije u fauni Europe. Gmiže on tako na staklu, al pošto mi nije baš gušt da mi pauk uređuje interijer s paučinom eliminirao sam ga prtiskom maramice na staklo. Jadni pauk. Sigurno je to bila endemska vrsta, pošto sam ga otkrio nazvat ću ga pauk katraš. Malo mi ga je bilo žao al ionako nebi u katri mogao ništa jest osim hrđu i ulje, osim ako nema još stanovnika. Ako ima, onda ću malo pobliže upoznat tu faunu Katre i provjerit da nebi tu bilo nekih crnih udovica ili poskoka pa da me gricnu dok mijenjam brzinu.

I da, neki novi errori. Mogo bi errorima davat imena i brojeve da se lakše snalazim, npr. error 404: Petrol not found kad - nema benzina, error 666 - Katra is evil (kad mi se opet ugasi usred grada), error 1 (aka Primary error {in your life}) - You are trying to drive katra...

Novi error je ovo: kad smotam pun lijevi nešto tako rusa, grebe, kao da neko sa sajlom ide rezat željezo, baš kao da će se raspast (dobro, tako je općenito), baš neugodno, i onda mi je jako teško vratit volan nazad u normalni položaj (hint: normalni položaj - na ravnici mora bacat u desno).

Napišite vi vaše ideje za errore - popis kvaraova je desno, al možete i nasumično izabrat neki dio, nemoš falit, sigurno je imao error.

Za kraj jedna kratka epizodica: Sad nedavno je baš ful padala kiša i katra se neminovno i neobjašnjivo zamaglila, kao nikad do sad. Bio sam iza faksa i pošto je parkiralište bilo puno morao sam u rikverc nazad, što inače i nije neki problem, al probaj to sa zatvorenim očima (tako je meni bilo) pa to bude malo teže. Tako da sam prvo izašao iza auta pa pogledao kako stoje drugi, parkirani auti i kako ide cesta (vani lijeva kiša, al sam ionako bio mokar (hint: katra propušta masovno, čak se i jezerce napravi ispod suvozača, možda tamo jednog dana nađem pastrvu kako novog stanovnika, ili ugora nekog), pa onda nazad u auto i po sijećanju na rikverc, malo sam i vrata otvorio da vidim bar jednu stranu. I tako par puta sve dok nisam skoro pogodio baju, onda sam odustao od toga jer bi mogao pogodit neki Ferrari 599 GTB pa ću imat probleme. Tako da je auto lijepo bio polu kvazi parkirani na pol ceste kod baje.

Pri jednom izlasku iz parkinga pogodio sam zid tako da mi je sad branik ogreba i malo udubljen, al bilo je fakat shebano za izać s tog parkinga.ž

Evo toliko.

- 20:07 - Komentari (6) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 20.02.2006.

Ponedeljak


Danas još ništa značajno, kupio sam plave zvučnike 2 x 150 W, marka neka unknown (Miami 163)(!), al plavi su pa pašu uz navlake. Kupio sam i amortizere, sva 4 nova, isto marka unknown. Trebao sam one sportske neke... vidio sam još neke accessories u dućanu za aute u mojoj ulici: dvostruku trubu (kamijonsku), to bi stvarno trebao kupit, katra s kamijonskom trubom. Led lampice (plave) šta se stave na ono šta šprica vodu za prednje staklo, neke svjetlucave trakice, termometar sa digitalnim satom (katra sa tehnologijom), još neke ledice koje se mogu stavit u auto pa ti osvjetljavaju pod, fora. Samo što je pod ruzinav pa bolje da ga ne osvjetljavaju. U mraku je najljepiši. Onda još i crvenu izolir-traku, da malo unesem živosti u izolaciju.

Evo još koja slikica:

High speed:

Image hosting by TinyPic

Pogled sa suvozačevog mjesta:

Image hosting by TinyPic


- 13:29 - Komentari (4) - Isprintaj - #

nedjelja, 19.02.2006.

Današnja, jučerašnja + ultimate epizoda


Aj da i to napišem...

Kao prvo, jučer sam ostavio upaljena svijetla dok smo igrali nogomet na Trsatu i ispraznio mi se akumulator. I šta sad? Dobro... Sjetih se onda da mi je AB Pčela jednom na platku objašnjavao kako se pali auto ako ti se isprazni akumulator, koliko se sjećam, rekao je da treba stavit ključ na kontakt, u drugu brzinu, dok netko gura lagano puštat kvačilo i držat gas. Aj idemo to probat. N.K. (N stands for Nikola) je počeo gurat i auto je na tu foru upalio gotovo odmah. Izvrsno. NK je htio malo vozit ali je zaboravio uzet vozačku pa nije htio... odvezo sam ga doma i onda je bila ona niže spomenuta gužva koju je jednim dijelom izazvao i DK, vjerovatno namjerno i provokativno.

Danas opet nije htio upalit nego na guranje. Oko 6 i pol sam se malo išo ovako bzvz provozat po Kozali i Drenovi jer mi je bilo dosta tractusa paraventriculohypophysialisa. Zahvaljujući propadnutim amortizerima vožnja po jednoj nizbrdičnoj grbavoj cesti sličila je na rafting. Heh, rafting (pozdrav I.B.).

Ultimate epizoda

Bilo je to negdje mislim točno prvi dan faxa nakon zimskih ferija. Prvi put sam došo s mašinom na faks. Još je bila u odličnom izdanju - razbijen branik, prljava, tek je prošao prvi val servisa. Po završetku faksa, IJ, MM, MS i ja LT izinišli smo iz zgrade faxa, sunčan je bio dan. Svi su se lijepo nasmijali katri dok je MM upitao ako je meni ispao neki crni komad koji je bio u neposrednoj blizini bolida. Al nije. Odmah je dobro počelo... nije htio upalit. Ono, okrenem ključ ali ništa, kao da ga i nisam okrenuo, baš ništa. I ništa, i opet i ništa. Nakon jedno 5 min je upalio, samo bolid zna zašto onda nije htijeo. Uz srceparajući smijeh ljudi su se naguravali u katru jer su svi htijeli sjedit do prozora (nije dugo trajo taj smijeh - do prvog zarusavanja gume po limu). Krenuli smo uz dignut čok. Dođemo do rashrižja kod elektroprimorja, dakle veliko raskrižje, puno auta, oko 1300 h. Crkne. Nasred skretanja za desno. Neće upalit. Blokirao promet. MM i IJ izašli su van da bi ga pogurali (ili od straha) da baš ne stojim nasred ceste. Onda je nekim čudom upalio, aj dobro, ono ko da zajebava suputnike jer su mu se smijali. Pametna mašina. Došli smo do željezničke i tamo sam ostavio putnike koji su pri izlasku ljubili zemlju - nisu ljudi baš navikli na takav "luksuz".


I sad bi to trebalo bit to... al nije. E ne.

Krenem dalje, malo primjećujem da se auto kao guši pa spustim ćok. Dođem do onog semafora kod mcdonaldsa, dakle negdje oko 13 - 13.30 h, ponedeljak. Crveno na semaforu, ispred mene jedan ili dva auta a iza bus, šestica. Auto radi, radi, radi i onda više ne radi. Pa šta ti je sad, niko ti se nije smijao?! Onda sam otkrio da je katra jako zlobna, jaaako zlobna. Zeleno na semaforu, svi krenu ja nemogu upalit. Niako. Iza mene šestica, to je usred dana, puna ljudi, nemože proć, trubi. Dođe opet crveno. Tamo malo dalje na stanici milijun ljudi od kojih 500 000 čekaju šesticu. Šole od šestice je sad sjeo na trubu i otvorio vrata da pusti putnike van, ljudi prolaze pored mene i smiju se. Užas. Ja lud, al luuud, hoću pobjeć ća, bacit ovu baju u baju. Živčan, lupam po volanu, stišćem sve pedale, čok, okrećem ključ, ništa. Katra ni makac, nikakav znak života. Vidim ljude sa stanice kako imaju uperene prste u mene. 5 min je prošlo, opet zeleno na semaforu. Auti prolaze, čujem druge kako trube iza šestice, ja več crven, lud, baš ono bijesan, baš bi najrađe zapalio katru i sve koji me gledaju sa stanice. Al gotovo je, nema više izbora. Moram gurat. Dakle moram gurat ovo smeće svijetlosmeđe pored stanice kod bivše slavice, uz face poznatih ljudi. AB evo jedan haiku. Otvaram vrata, lupnem po volanu još jednom krvavim i znojnim rukama, na kraju snaga (dobro ne baš krvavim). Aj da probam još jednom, zadnji pokušaj, zadnja šibica. Okrećem ključ, uzaludno isćekivajne.. ali da, vergal, vergla, pali, upalijo je!!!! Još je zeleno, nogu s gasa od uzbuđenja nisam ni maknuo, puštam kvačilo do kraja, gume zaškripe i krene katra, stavim glavu ispod volana i ne mijenjajući brzinu prođem pored stanice, motor se dere, raspast će se, al nema veze, u tom trenutku sam i htio da se raspadne, da ekslpodira, da umre, da krepa, da nestane, da je više nema. Došao sam do kuće, parkiro i zakleo se da više nikad neću sjest u ovo smeće. Al šta, bio sam malo trenutno živčan.

E sad prosvjetljenje događaja. Šta je uistinu bilo. Neki snop žica koji vodi iz bravice u motor se malo razdrmo pa nije bilo kontakta. Zato nije htio upalit i zato se gasio. Tamo na mjestu stravičnog incidenta upalio se jer sam udarao po volanu pa je valjda taj trenutak opet bio uspostavljen kontakt pa je proradilo. Tu večer sam išao mjenjat gume i opet nije radilo. DK je to popravio tako da je taj snop žica (naravno izoliranih sa trakom, nema tu da je nešto original) malo zategnuo sa nekom drugom žicom i dan danas to tako stoji i radi... dokle, pitanje je nedokučivo. Do tad, sljedeće ultra shame epizode, pozdrav. :) Kiss i pece.

PS: DK, jel dovoljno dugačko?

- 21:26 - Komentari (8) - Isprintaj - #

+ Jos slika

Nemam sad baš puno vremena za vozit il pisat jer moram učit i to ali evo par slika koje govore 1024 riječi. Inače, opet je otpala gumica koja stoji između šipke za mjenač i druge šipke za mjenjač, u gradu je bila gužva, zbog maškara, jednim djelom gužvu je izazvao DJ kojem sam htio trubiti ali mi ne radi truba. Sad uživajte u sličicama.... Neznam dal sam napisao, slike su by MM.

Pogled na iza + pehlin express auto. Uočavamo i neku rupu gore lijevo (!?):

Image hosting by TinyPic

Malo shebano ovo za antisunce:

Image hosting by TinyPic

Jos malo errora na katri:

Image hosting by TinyPic

Dokaz da ima još mašina u gradu:

Image hosting by TinyPic

- 11:31 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Slike katre +

Ovo je unutrašnjost katre bez cd-rom-a i moja noga:

Image hosting by TinyPic

Ovo je unutrašnjost katre sa cd-rom-om:

Image hosting by TinyPic

Ovako se otvara prozor u katri:

Image hosting by TinyPic

Ugradnja NO2 u katru:

Image hosting by TinyPic

- 00:17 - Komentari (9) - Isprintaj - #

petak, 17.02.2006.

Avantura u autopraonici

Dakle nakon svih tih servisa, katra je vidno zasrana. Ma sumnjam da je ikad i bila oprana. Odlučih se stoga da s frendom DK odem do autopraonice na Kantridi da je malo properu. Kad dođeš, prvo u tebe upere onaj miniwash (ion cannon kako kaže DJ). Nakon što te opali prvi mlaz, auto se zaljuja, imaš filing da će ti otpast vrata ili da će prozor izletit iz ležišta, tek neznatno primjećujem da na rubovima svih windowa ulazi voda. Onda sam primjetio da su mi hlače mokre, jer je počelo puštat i kroz ventilaciju, pod, rupu pored kvačila i prozore (to je po defaultu, i po kiši pušta). Nasapunaju oni onda auto a mi iznutra s nekom krpom i maramicom brišemo sebe i sjedala. Pomaknem se malo naprijed i onda me onaj automat počne vuć prema četkama.

Ma nema, nema tog mjesta di ovaj auto ne pušta. Bjela pjena je ulazila od svud, sa rukama i nogama moraš držat rupe da što manje curi, ali nema spasa. Ima to i pozitivnu stranu, nemoraš platit dodatno unutranje pranje jer ga s ovakvom makinom dobiješ htio ti ili ne.

Zaključak: Ako idete u autopraonicu s katrom, uzmite kabanicu. Ili ju perite ručno.

- 22:41 - Komentari (2) - Isprintaj - #

Današnja epizoda: ugradnja kenwooda featuring raspadnuta gumica od mjenjača

Dobro, ujutro idem na fax s katricom, došo, sve ok, položio ispit s 5, došao doma. Dogovorio se s električarem da ću doć da mi ugradi keenwood cd rom. Zovem MM-a, probudim ga i dogovorimo se da ću doć po njega za pol sata. Krenem, katra upali već iz druge (!) i za rekordnih 13 min dođem do MM haus. Dođe on i krenemo mi put Viškovu (naravno, u brda) sa spuštenim čokom. MM se genijalno sjetio da uzme fotoaparat tako da možemo ovjekovječit katru pred i post cd rom installing. Uz uobičajeno škripajne i drmanje za nekih pol sata došli smo do servisa, na ulasku u servis PAM! Nešto počne lupat u motoru, užas. Mislio sam sad je gotovo, kraj. Probam ubacit u brzinu, jedva, mjenjač lupa, trese se. Otvorim haubu koja je već bila otvorena, jer se sad sama otvara (jako dobro ako budem koji put malo jače zakočio...) i okom sokolovim uočim da je otpala gumica koja povezuje šipku od mjenjača i drugu šikpku od mjenača. Eugen (električar) je to popravio for free.

Ugradnja

Naravno fali neki lim. Sjebali me ovi iz merkura di sam kupio, a ja nemam račun. Kaže Eugen odite u absolute na Zametu to je kenwood dućan, nemoš falit... Ne...

Po unknown cestama dođemo do ex-tuša i onda do Zameta. Sjetim se ja da sam bio u tom servisu jednom i znam da je to između Kantride i Zameta... sat vremena se negdje vrtimo po zametu, kantridi, Istri i Gorskom kotaru da bi nakraju nazvali telefonski orginalnog stanovnika zameta DJ. DJ biaše na faxu i nema pojma da je to, kaže možda na okretištu duje. Odemo do okretišta duje i nađemo taj servis ali.... nemože se s gornje strane doć tamo, ajde sad vozi naprijed, tamo se negdje okrenuli i sad kaže MM: "Odi tu po ovoj cesti desno." Ode ja po cesti kad ono... ta cesta vodi na zaoblaznicu... otišli mi malo do Opatije se okrenut polukružno pa po staroj cesti nazad do Kantride pa negdje gore kod benzinske pa lijevo pa kroz neki mini tunel sa semaforom pa finnaly nakon 2 h našli ulaz da bi nam tip reko da dođem za 3 tjedna. !?%&$!. Umri. Nakraju mi je ipak prodo taj polovni lim za 50 kn. Sad mogu ugradit cd rom. Opet na viškovo preko kastva, još smo jednom zahvaljujući intuiciji MM falili skretanje i nakraju došli do servisa gdje je Eugen ugradio radio. Sad samo fale zvučnici. I antena. I to ugradit. Ali svjetla na radiju rade...

Kad smo išli prema kastvu mislim, stali smo na nekoj benzinskoj i onda je MM uočio da je auto nagnut na desno. I je. Propao je prednji desni amortizer totalno. Ma za ubit se. I kako MM kaže: " U ovom autu imaš grijanje i još jače grijanje". Skuhali smo se....

- 15:17 - Komentari (18) - Isprintaj - #

četvrtak, 16.02.2006.

NAPOMENA: Čitajte od prvog posta - od "kako je došlo do toga" jer se inače priča čini besmislenim

Uskoro ću stavit sliku mašine, samo nek prestane kiša da je mogu slikat normalno...

nego da nastavim priču...


Nakon prvog servisa (negdje 3.1 ili 4.1.2006.)

Dakle nova godina je bila užas, slavio sam je na korzu, dakle užas (Riječani i ljudi s periferije kojima je Rijeka pojam za grad znat će koliko je to loše -> slavit novu na korzu. Po kiši.

Dakle prvi servis - Toni auspuh - novi auspuh (tada sam naučio da cijev od auspuha ima nosače i to njih 4) - 650 kn (vrlo korektno platila gospođa koja me razbila), odmah nakon toga kod električara da mi popravi popravi ovo sranje da se ne gasi svaki čas - popravljena razvodna kapa, nove svijećice i očišćeni neki kablovi), 250 kn. Tada sam naučio da ovi prije navedeni pojmovi uopće postoje ispod haube (iste one haube koja se zatvara iz 15. pokušaja)

Sad to svima izgleda ono, išao kod mehaničara i gotovo. Yea wright. Pogledajte datum. Mehaničari su na brdima u okolici Rijeke. Himalaje. Sve zaleđeno, snijeg, led, ćelave gume, auspuh razbijen, kad dodaš malo gasa moraš sa ramenima pokrivat uši da ne oglušiš, nejveći izazov je bio proć kroz tunel na zaobilaznici s tim, da sjedim na dvokrilcu iz II. sv. rata manje bi se čulo. Trebao sam tada ić na neki asupuh db drag... pehar bi mi dodijelili još kad bi dolazio prema njima...

Drugi val servisa

Mehaničar za renoe (polu-restaurator) - zamijenjen klinasti remen, ventili, kočnice, zategnuta ručna, popravljen čok. Kad sam došao po auto pao sam u nesvjest... kao da je drugi auto, bolje vuče (možda pojam "vuče" nije baš prikladan, nemogu nać riječ koja zamijenjuje "malo manje užasno spor"). Mislim i dalje je sakat ali naspram onog šta je bilo... čudo.

Problemi poslije servisa - taj klinasti remen je počeo tako škripit, nesnosno, strašiš ljude na ulici, sebi pogoršavam stanje bubnjića koji je bio ozljeđen tijekom voženj bez auspuha...). Naknadno, sad nedavno, frend automehaničar (D.K.) je zategnuo alternator (to je nešto šta puni akumulator, na njega se jednim krajem veže taj remen koji škripi). Dva dana nakon tog pokvario se alternator pa smo ga morali mijenjat. Ma tko bi rekao...

Treći val servisa

Gume. Nove. Uniroyal (to je kao neka dobra marka za kišu). Umjesto standardih R13 uzeo sam veće R14 i tad je počelo sranje - prednje gume grebu po limu! Mislim, i prije su malo grebale, ali ovo je baš strašno. Tad sam otkrio da je bivši vlasnik, koji je lopov, imao s njim sudar za kojeg nam nije rekao pa je napred sve poremećeno. Uglavnom, gume grebu, zvuk kao da kidaš lim, doslovno strašiš ljude na ulici (isprika studenticama filozofskog faksa koje su imale infarkt kad sam pored njih skrenuo na pješačkom, skočile su 5 metera u zrak kad je zaškripalo).

Limar - popravio branik, bravice i ispilio pol blatobrana, nekih nosača, vilica i šta ja znam čega sve ne, da gume više nebi grebale (rezale lim)... Sad su otišli amortizeri pa opet desna prednja straši suvozača... (pozdrav D.J.)

Centriranje trapa - osoba koja tamo radi 15 minuta mi je objašnjavala da je auto u banani, da su prednje gume nepopravljivo razroke, dok sam se ja pokušavao suzdržati od smijeha dok sam kraičkom oka gledao MM-a kako umire od smijeha dok ovaj govori kako mi je auto jadan...

Na veliko moje razočaranje, nakon stavljanja halogenih h4 žarulja, svjetla se nisu baš popravila. Kratka i dalje svijetle do metar i pol, duga svjetle sam od 30-40 metara (osvjetle samo znakove, cesta ostane u mraku). A šta sam očekivao od te žuti krug svjetla tehnologije.

Na veliko moje iznenađenje (!), katra je- --- -- prošla tehnički -- - -- -. Svjetla su vam malo preniska - kaže kontrolor, ma super, dignut ću ih ja. Dobro, sve je uredu... Skupa s tehničkim i osiguranjem - 2900 kn.



- 18:10 - Komentari (7) - Isprintaj - #

Kako je došlo do toga....

Datum 29.12.2005.... 2 dana do nove godine

Orginalni plan je bio da nas 5 kretena idemo na Cres u neki restoran/šator slaviti novu godinu ali igrom kobnih i nesretnih slučajeva, jedina osoba koja je mogla vozit (M.M.) se razbolila i tom logikom nam je propala šansa za slavit new year... ALI igra sudbine pobrinula se da nam ipak osvijetli put tako da se u mojoj ulici prodavao jedan renault 4 GTL (dakle govorimo o top verziji, snažnih 34 ks u poprečno postavljenom 1.1 litrenom motoru, 1980+ godište... ful oprema (kvake, volan...) itd.) za nevjerojatno niskih 800 E. Pošto je jednom od mojih ukućana bilo žao da nam propadne nova godina odlučili smo kupit tu nabrijanu mašinu....

30.12.2005. Dan kupnje

8 i pol ujutro, ustajem se, kad ono puna bašta vode (ne ne to je nešto drugo...)
8 i pol ujutro, ustajem se i idem se nać s tim starcem nekim koji nam je prodao priču da je auto u savršenom stanju i da ga on prodaje zato jer je izgubio vid na jedno oko (taj isti tip me pol sata pokušavao uvjeriti da se auto bolje održava ako je izvan garaže jer tako postaje otporniji na kišu, vjetar, hladnoću, vatru, metke i šta ja znam šta sve ne.

10 i pol: još ga nismo upalili, wd 40 ne pomaže, volan je blokiran, još nismo otkrili koji od 3 ključa služi za palit motor jer ni jedan ne može okrenuti bravicu, otkrivamo da je auto pun vode (to se valjda napunilo u procesu stjecanja "otpornosti"). Polako me prolazi volja za mrcinom ali nova godina je sve bliže...


11 sati: upalio je!!! Nakon 2 i pol sata on je ipak upalio, nije da mi je za to vrijeme blo dosadno, naučio sam sve i svaša o autima općenito, npr. da postoji nešto što se zove čok i da kad to povučeš auto može upalit kad je hladan, inače se moš slikat...

Moja prva vožnja

Dakle vozački sam pložio u veljači 2005.-te, od tad nisam vozio skoro pa ništa. Vani kiša/snjeg/bljuzga. Zovem frenda (M.P.) da se idemo malo vozit/zajebavat. Inače mi pješke do njega treba 10 min, dakle autom 2-3... bar sam mislio.

Izalzim iz garaže, nemam ni blagog pojma kako se mjenjaju brzine, guram ono sranje od mjenjača napred nazad ali nema šanse da skužim kako se stavi u rikverc, pritom primjećujem da se taj auto ugasi svaki put kad stisenm kvačilo (?!).... Nakon nepunih 10 minuta (meni izgledalo kao 10 sat), tip u mercedesu koji nije mogao proć pored mene je već popizdio, stalno mi trubi, al nema veze, ionako ništa ne čujem od zvuka motora jer stalno moraš držat gas da se ne gasi... krenem prema tom MP i dođem za samo 25 minuta, pritom se ugasio 17 puta (ne mojom krivicom, nego jer je jadan - gasi se kad mijenjaš brzinu, kad staješ, ma kad god stisneš kvačilo... frend se prvo smije a nakon 5 min vožnje strahuje za život...

Moj prvi sudar

Sat vremena nakon toga, krenemo sa ovom bajom sa motorom od kosilice prema Zametu po frenda D.J., vani kiša, kreten ispred mene zakoči naglo u crvenoj glof duji ( jer je vidio parkirno mjesto, lumen ), uspijem sav sretan stat 10 centi od njega, okrenem glavu desno i BUM!!! Reakcija M.P: "Šta je sad, eksplodiro auspuh?"
Ne, naguzila nas je neka žena u novom, bijelom vw polotu, njoj ništa, katra ko da ju je zgazio tenk, otpao auspuh, neki nosači za auspuh, branik, natučen lim...





- 14:50 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Prvi post

Dakle inspiriran snagom i ljepotom moje bež-svijetlo smeđe (prije je u knjižici vozila pisalo nešto arktis oker siva - to se valjda neko zaje*** pa to napisao, sad piše samo siva, ubiti je svijetlo smeđa ili siva, ma neznam ni sam... :) počeo sam pisati ovaj blog... a i bilo mi je dosadno...

- 14:40 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Blog.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva. Postavke kolačića mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Više o kolačićima možete pročitati ovdje. Nastavkom pregleda web stranice Blog.hr slažete se s korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice Blog.hr kliknite na gumb "Slažem se".Slažem se