2
4-

Poučni događaji i priče

subota, 01.09.2012.

Godine 1967. jedini preživio zrakoplovnu nesreću -


Vlasnik tvornice nalazio se na putu prema zračnoj luci. Vozeći se, motor je najednom stao. Dok je vozač pokušavao nanovo pokrenuti motor, vlasnik se tvornice naslonio na siromašnu kuću i zapalio cigaretu. Odjednom je kroz otvoren prozor čuo glas djeteta i žene. Iz razgovora je mogao razabrati da je majka teško bolesna, da iz financijskih r
azloga ne može pozvati liječnika i da ne mogu kupiti hrane. Kad je kvar na autu bio popravljen, vlasnik tvornice nije želio otputovati, nego se vratio kući. Odmah je odlučio pomoći siromašnoj ženi.
Sat kasnije teško bolesnoj ženi došao je liječnik, medicinska sestra i vlasnikov vozač. Željeli su joj pomoći. Pacijentica, koja je prije dvije godine izgubila muža u nesreći, jedva je mogla shvatiti što se upravo događa. Uskoro se udovica oporavila i posve ozdravila.
Kad je liječnik pričao vlasniku tvornice o velikoj zahvalnosti te žene, on mu odgovori: „Gospodine doktore, ja moram biti zahvalan toj ženi. Sigurno ste čuli za zrakoplovnu nesreću u kojoj su svi putnici poginuli. Tim sam zrakoplovom tada želio letjeti. Da nam se nije dogodio onaj kvar na vozilu pred njezinom kućom i da sam se oglušio na zov iz siromašne kuće krenuvši dalje, danas zasigurno ne bih bio među živima. Bila je to nevidljiva ruka što me zaustavila. Ta žena mora znati da sam ja taj koji njoj i njezinu dječaku, čiji su me glasovi naveli na povratak i time spasili život, duguje veliku zahvalnost.“ (Die Macht und Hilfe Gottes in unserer Zeit)

Živi tako kao da je svaki dan za tebe posljednji
i sa zahvalnošću ćeš dočekati dan
kojemu se nisi nadao!

- 22:28 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2012  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Rujan 2012 (7)
Kolovoz 2012 (24)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Sabirem poučne priče
i događaje


(a uglavnom sa facebook profila
fra Petra Ljubičića)
3