2
4-

Poučni događaji i priče

ponedjeljak, 20.08.2012.

Ne odgađaj ispovijed i obraćenje -

Neki se župnik vraćao od bolesnika. Putem je susreo svoga župljanina Teofila koji se zanimao za zdravlje toga bolesnika. Teofil bijaše jedan od onih koji zanemaruju svoje vjerske dužnosti. Na misu je još išao, ali se nije ispovijedao. Upitao je župnika:
- Kako je bolesnik? On je moj prijatelj, žao mi ga je.
- Nažalost loše je i mislim da će samo još koji dan ž
ivjeti – odgovori mu župnik
- Zbilja? Ta što je ljudski život! – zamišljeno će Teofil.

- Da, Teofile, brzo ga nestaje i vrlo često nenadano. Nije naš Gospodin Isus Krist uzalud rekao: „Budite pripravni.“ Ne činite dakle baš dobro ni Vi, dragi prijatelju. Što se malo ne pripravljate? Znadete da se trebate ispovjediti.
- Oh! Što se mene tiče, gospodine župniče, ja nisam bolestan.
- Pa neka, ali svatko može biti iznenađen – mirno će mu župnik.
- Ja se nadam da mi se takvo što ne će dogoditi. Uostalom, čim obolim, ispovjedit ću se – odgovori mu Teofil.
Prošlo je osam dana. Bolesnik, o kojem je bila riječ, umro je. Na misi zadušnici bio je i Teofil. Za vrijeme obreda začu se veliki štropot. Jedan je čovjek pao na pod. Udarila ga je srčana kap. Bio je to Teofil. Pružena mu je sva pomoć, no uzalud. Bio je već mrtav.
Ne odgađaj milosni trenutak koji Ti Gospodin dariva. Može biti kasno. Iskoristi ga sada jer je on najvažniji za Tebe osobno. Pomozimo i drugima da više misle na svoje spasenje!

- 15:10 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  kolovoz, 2012 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Rujan 2012 (7)
Kolovoz 2012 (24)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Sabirem poučne priče
i događaje


(a uglavnom sa facebook profila
fra Petra Ljubičića)
3