< | lipanj, 2008 | > | ||||
P | U | S | Č | P | S | N |
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 |
Katarina voljela si konje ,našla sam jednog slatkog za tebe danas,bit će ih još.Volimo te , s tobom počinje i završava dan,ljubavi moja vesela i razigrana...
Za uspomenu na našu preminulu Katarinu...
Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV
Blog.hr
Blog servis
Forum.hr
Monitor.hr
AUDIO VIJESTI:
Totalportal.hr
Video zapis vještačenja
Moj portal
Jutarnji list
Malena zvijezdice
Josip Beljan
Emocija
Stiv Naglav
Protiv nasilja-blog
Stradali u prometu
hit counter
Katarina i Martina dva mjeseca prije tragedije
Obitelji stradalih u prometu predlažu izmjene Zakona o prometu Smatrajući da Zakon o sigurnosti prometa na cestama još uvijek u javnosti nije prepoznat kao zakon koji štiti ljudske živote, a kao žrtve koje su zbog nesigurnosti u prometu izgubili ono najvrednije – živote svojih najmilijih, Udruga obitelji osoba stradalih u prometu, iznijela je prijedloge izmjena navedenog zakona, koji je trenutno u saborskoj proceduri.
Uz napomenu da udruga nije protiv 0,5 promila, te da smatra da lakše prekršaje treba blaže kažnjavati, ali teške i osobito recidiviste, strožije, kao najbitnije prijedloge ističu:
1) U slučaju nesreće sa smrtnom posljedicom treba isključiti vozača iz prometa jer je u stresu i može izazvati novu nesreću, trenutno mu oduzeti vozačku dozvolu, te isključiti vozilo iz prometa (vozilo kao dokazni materijal zadržati barem 7 dana).
2) Kad je nesreća sa smrtnim posljedicama uzrokovana teškim kršenjem prometnih propisa (prolaz kroz crveno, alkohol, droga, prevelika brzina, nepoštivanje pješačkog prijelaza, oduzimanje prednosti, prijelaz preko pune crte) – oduzeti vozačku dozvolu na 5 godina, a teškim recidivistima trajno poništiti vozačku dozvolu.
3) Izraditi poseban pravilnik koji će regulirati kompletno postupanje u slučaju nesreće sa smrtnim posljedicama – od policijskog uviđaja i zapisnika, analize na alkohol i opijate, za postupak čuvanja dokaznog materijala i sl., zaštitu digniteta žrtve, postupka mrtvozornika … obavještavanja obitelji, te pomoć obitelji (medicinska, psihološka i pravna).
4) U slučaju smrti ili teške tjelesne povrede treba biti obvezan izlazak istražnog suca na uviđaj, koji će pored policijskog službenika voditi očevid.
5) Treba donijeti poseban pravilnik o javnom prijevozu djece (u školu, na izlete…), kojim će se utvrditi tehničke karakteristike i starost autobusa, kao i osiguranje, obveze i odgovornost autoprijevoznika (te predvidjeti oduzimanje licence.) 6) Odgovornost nadležnih za nepoštivanje propisanog i za stanje na cesti treba biti veća, kao i odgovornost projektanata, izvođača zaduženih za održavanje cesta (osim novčane kazne predvidjeti i kaznu zatvora, te oduzimanje licence u slučaju nesreće sa smrtnim ishodom.
7) Potrebno je propisati odgovornost roditelja za maloljetne prekršitelje u prometu, a koji su to postali prije stjecanja prava na vozačku dozvolu (novčana kazna i kazna zatvora), isto i za korištenje vozila snage preko 75 kw, s tim da se vozilo trenutno isključi iz prometa.
8) Teškim prekršiteljima i recidivistima koji koriste vozilo i nakon oduzimanja vozačke dozvole, te onima koji koriste vozilo prije stjecanja prava, kao i svim vozačima koji nasrću vozilima na prometnu policiju (i time koriste vozilo kao oružje), trajno oduzeti vozilo.
9) Veći naglasak treba staviti na sankcioniranju putem kaznenih bodova i oduzimanjem vozačke dozvole, te obveznim radom za opće dobro, uz progresivno povećanje kazni u slučajevima ponavljanja prekršaja («blage kazne se ne poštuju, teže se ne primjenjuju»), te uzeti u obzir imovinsko stanje prekršitelja.
10) Treba oživjeti Nacionalni program o sigurnosti u prometu osnivanjem koordinacije pri Vladi RH (horizontalno i vertikalno povezivanje svih nadležnih za promet) i svesti ga, putem savjeta, na nivo svake županije. U auto-školama povesti više računa o najranjivijim sudionicima u prometu (pješaci, biciklisti, motociklisti), te uvesti video-edukaciju o posljedicama prometnih nesreća. Uvesti «Prometnu kulturu» kao obvezan nastavni predmet u osnovne i srednje škole.
U ime svih poginulih u prometu RH, te u ime 21.500 osoba čije smo potpise kao Peticiju za pooštravanje kazni vozačima koji rade teške prekršaje u prometu i time uzrokuju smrt ili trajni invaliditet, 23.4.2008. predali predsjedniku Sabora, te u ime neutješnih obitelji, Udruga traži angažman stručnjaka u raspravi o zakonu, kako bi se spriječile nove tragedije, kakve su i sami doživjeli.