Design: *Marija.* // Pikčr: *DeviantArt.*
< lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Veljača 2010 (1)
Studeni 2009 (1)
Listopad 2009 (2)
Rujan 2009 (1)
Travanj 2009 (1)
Siječanj 2009 (2)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (6)
Listopad 2008 (6)
Rujan 2008 (7)
Lipanj 2008 (5)
Svibanj 2008 (3)

Os/nes komentare

Opis bloga




Image and video hosting by TinyPic

Katarina voljela si konje ,našla sam jednog slatkog za tebe danas,bit će ih još.Volimo te , s tobom počinje i završava dan,ljubavi moja vesela i razigrana...

Image and video hosting by TinyPic



Za uspomenu na našu preminulu Katarinu...

Image and video hosting by TinyP       <br />
<br />
<a href=Image and video hosting by TinyPic




Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV
Blog.hr
Blog servis
Forum.hr
Monitor.hr


AUDIO VIJESTI:
Totalportal.hr

Video zapis vještačenja
Moj portal
Jutarnji list

Malena zvijezdice
Josip Beljan
Emocija
Stiv Naglav
Protiv nasilja-blog
Stradali u prometu


free hit counter

hit counter

who's online





Katarina i Martina dva mjeseca prije tragedije

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

srijeda, 04.06.2008.

Obitelji stradalih u prometu predlažu izmjene Zakona o prometu Smatrajući da Zakon o sigurnosti prometa na cestama još uvijek u javnosti nije prepoznat kao zakon koji štiti ljudske živote, a kao žrtve koje su zbog nesigurnosti u prometu izgubili ono najvrednije – živote svojih najmilijih, Udruga obitelji osoba stradalih u prometu, iznijela je prijedloge izmjena navedenog zakona, koji je trenutno u saborskoj proceduri.

Uz napomenu da udruga nije protiv 0,5 promila, te da smatra da lakše prekršaje treba blaže kažnjavati, ali teške i osobito recidiviste, strožije, kao najbitnije prijedloge ističu:

1) U slučaju nesreće sa smrtnom posljedicom treba isključiti vozača iz prometa jer je u stresu i može izazvati novu nesreću, trenutno mu oduzeti vozačku dozvolu, te isključiti vozilo iz prometa (vozilo kao dokazni materijal zadržati barem 7 dana).

2) Kad je nesreća sa smrtnim posljedicama uzrokovana teškim kršenjem prometnih propisa (prolaz kroz crveno, alkohol, droga, prevelika brzina, nepoštivanje pješačkog prijelaza, oduzimanje prednosti, prijelaz preko pune crte) – oduzeti vozačku dozvolu na 5 godina, a teškim recidivistima trajno poništiti vozačku dozvolu.

3) Izraditi poseban pravilnik koji će regulirati kompletno postupanje u slučaju nesreće sa smrtnim posljedicama – od policijskog uviđaja i zapisnika, analize na alkohol i opijate, za postupak čuvanja dokaznog materijala i sl., zaštitu digniteta žrtve, postupka mrtvozornika … obavještavanja obitelji, te pomoć obitelji (medicinska, psihološka i pravna).

4) U slučaju smrti ili teške tjelesne povrede treba biti obvezan izlazak istražnog suca na uviđaj, koji će pored policijskog službenika voditi očevid.

5) Treba donijeti poseban pravilnik o javnom prijevozu djece (u školu, na izlete…), kojim će se utvrditi tehničke karakteristike i starost autobusa, kao i osiguranje, obveze i odgovornost autoprijevoznika (te predvidjeti oduzimanje licence.) 6) Odgovornost nadležnih za nepoštivanje propisanog i za stanje na cesti treba biti veća, kao i odgovornost projektanata, izvođača zaduženih za održavanje cesta (osim novčane kazne predvidjeti i kaznu zatvora, te oduzimanje licence u slučaju nesreće sa smrtnim ishodom.
7) Potrebno je propisati odgovornost roditelja za maloljetne prekršitelje u prometu, a koji su to postali prije stjecanja prava na vozačku dozvolu (novčana kazna i kazna zatvora), isto i za korištenje vozila snage preko 75 kw, s tim da se vozilo trenutno isključi iz prometa.

8) Teškim prekršiteljima i recidivistima koji koriste vozilo i nakon oduzimanja vozačke dozvole, te onima koji koriste vozilo prije stjecanja prava, kao i svim vozačima koji nasrću vozilima na prometnu policiju (i time koriste vozilo kao oružje), trajno oduzeti vozilo.

9) Veći naglasak treba staviti na sankcioniranju putem kaznenih bodova i oduzimanjem vozačke dozvole, te obveznim radom za opće dobro, uz progresivno povećanje kazni u slučajevima ponavljanja prekršaja («blage kazne se ne poštuju, teže se ne primjenjuju»), te uzeti u obzir imovinsko stanje prekršitelja.

10) Treba oživjeti Nacionalni program o sigurnosti u prometu osnivanjem koordinacije pri Vladi RH (horizontalno i vertikalno povezivanje svih nadležnih za promet) i svesti ga, putem savjeta, na nivo svake županije. U auto-školama povesti više računa o najranjivijim sudionicima u prometu (pješaci, biciklisti, motociklisti), te uvesti video-edukaciju o posljedicama prometnih nesreća. Uvesti «Prometnu kulturu» kao obvezan nastavni predmet u osnovne i srednje škole.

U ime svih poginulih u prometu RH, te u ime 21.500 osoba čije smo potpise kao Peticiju za pooštravanje kazni vozačima koji rade teške prekršaje u prometu i time uzrokuju smrt ili trajni invaliditet, 23.4.2008. predali predsjedniku Sabora, te u ime neutješnih obitelji, Udruga traži angažman stručnjaka u raspravi o zakonu, kako bi se spriječile nove tragedije, kakve su i sami doživjeli.

- 13:57 - Komentari (2) - Print - *


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.