nedjelja, 08.09.2013.

Dugo toplo leto

Letnja razglednica

Bila sam ispred ekrana i gledala napokon "Gospodar prstenova", sva tri dela.
Bila sam gola ispod pokrivača.
Bila sam i bez pokrivača.
Jela sam kekse u krevetu.
Jela sam razne salate a da ih nisam ja napravila.
Pila sam vino.
Belo i crno.
Ljubila se ispred mega marketa.
Ljubila se na sred grada.
Nosila neke teške torbe.
Pila koktele.
Vraćala se sa posla u paru.
Nosila kratki šorc.
Odsekla šiške.
Okačila status na fb "u vezi".
Bila na moru.
Vozila se vozom, trajektom, i malim brodom.
Grlila talase.
Jela škampe.
Vratila se.
Bilo je toga još.

Vratila se na dobar put.
Hvala ti.


07:59 | Komentari 15 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.