Svašta, ali nek je uzbudljivo!

srijeda, 07.03.2012.

Riba

Zbilja pretjerujete...tko još otvara vrata auta, osim na filmu?
Ja, stalno, mislim da se zapravo sviđa ženama uza sve poze u svezi feminizma...pa se onda sviđa i meni!
Lijep auto, klasična raskoš....treba poslati poruku o vlasniku?
Ha,ha,ha....kao ono auto je produženi penis svojega vlasnika, mislite? Pa bilo bi super ako je usporedivo na bilo koji način, ha,ha,ha...
Nisam baš tako mislila...mislila sam na pričice u gradu oko toga što bi ovaj auto mogao ispričati da može govoriti.
Šalim se....možda je uvijek najjednostavnije objašnjenje najbolje. Ugodan je, kako sami vidite, brz, moćan, pouzdan....ili je bar bio dugo vremena, a i mogao sam si ga tada priuštiti....
Valjda....nego, kopka me ipak cijelo vrijeme, zašto ovaj poziv tako odjednom. Oko postupka nema smisla, znam. Što je onda?
Ne razumijem baš što znači odjednom. Sve je uvijek odjednom, kada se steknu uvjeti, okolnosti, slučajnosti. Ovoga puta poziv u restoran, preskakanje gableca i privlačna, zanimljiva žena . Što bi bio logičniji rasplet?
Da, posebno privlačna žena....vidjeli ste me bar nekoliko stotina puta do sada....
Jesam i tko zna što sam svaki puta mislio...he,he,he..I samo se nemojte praviti kako ne znate da jeste privlačni, previše ste pametni za to. To što imate pozu Ice Quin uopće nije neprivlačno, bar ne svima. Ali, pa rekao sam, stjecaj okolnosti prije svega. Gladan satima i promatram Vas to isto vrijeme...naprosto logičan zaključak. I zbilja je stari prijatelj iz rata zvao već dva puta....Kada god mogu ne jedem sam...
Ma dobro...nije više niti važno, već sam pristala....Što ćemo jesti?
Fiš za predjelo, to je tamo neka vrsta svetinje, zatim smuđ sa roštilja s tajnim preljevom, umakom.....probao više puta u njegovim amaterskim danima i jamčim da je to vrhunac ribljeg kulinarstva uopće....ubrojivši i more.
Fiš....neću valjda morati nositi onu presmiješnu pregaču, gigantsku partiklu, je li?!
Ha,ha,ha...ne, mada mislim da bi Vam dobro stajala, malo vas omekšala...ha,ha,ha...oprostite ne mogu si pomoći dok zamišljam tu modnu kombinaciju. Pregača oko vrata je samo za nestrpljive, prave gurmane, kojima ništa osim jela nije važno. Mi ćemo valjda, nadam se, polakše, uz razgovor. Lijepo je s Vama razgovarati, nadmudrivati se...zanimljivo.
Znate li da je ovo treći puta za sve ove godine da sam otišla ranije s posla. A jednom od ta dva puta mi je umro otac....
Je li....to ću dakle shvatiti kao veliki kompliment!

Dakle ipak si došao! I to s tako šarmantnom i važnom damom! Dvostruko zadovoljstvo Predsjednice! Uživati ćete, nadam se.... Njemu ne uzimate baš svaku za ozbiljno, nadam se, ha....he,he,he...Mada mu se mora priznati istančan ukus...izvolite samo, dajte, baš se veselim!
Morao sam, takve se bajke šire Gradom o ovome mjestu da sam već posumnjao da je to to, tvoj restoran...
Šaljivđija je on gospođo i uopće se ne popravlja niti će se ikada uozbiljiti....Ali zbog Vas ćemo se posebno potruditi, izvolite jelovnik!
Ne treba....fiš ćemo dok čekamo smuđa !!!Što se pije ovih dana?
Domaće bijelo, tu iz susjedstva, nema imena, a i ne treba mu, samo se predstavlja.....
Možda bih ja ipak prije samo obične vode, baš nisam navikla piti alkohol u podne. Možda kasnije....
Pametno....dobro je biti sasvim bistre glave u njegovom društvu, za čas mu svašta padne na pamet! Odmah ću....
I vi mislite tako? Mislila sam da sam samo ja pretjerano sumnjičava, ha,ha,ha...
Ma šalim se ja, dobar je on...ali je, i ja sam načuo da je prema ženama malo drugačiji, pa ne znam što bih Vam savjetovao. Možda pola-pola za početak, dok vidite što zapravo hoće, ha?!
Jesti hoću! Inače bih otišao na tržnicu, ne u restoran, jesti u miru i u dobrom društvu. Što je tu tako čudno i sumnjivo? Brbljav im je personal u ovom restoranu, moram primjetiti....

Kako su uspjeli tako munjeviti skuhati fiš? Imaju u velikoj posudi, pa samo za ukras izliju u kotlić?
Djelomično da, riba se skuha ranije napola, a temeljac zbilja imaju u velikom kotlu, pa samo promiješaju i puste da provri...tako nekako mislim.
Kada završimo ovaj ručak, mislite me pozvati nekuda dalje ili što? Kako to ide danas? Trebala bi to željeti?
Ništa ne bi trebali željeti, zašto bi?!? Ako poželite danas kasnije, ili ikada, bio bih počašćen, mada o sebi nemam tako visoko mišljenje...da samo pogledam ženu i da joj se zavrti. Ali mi je baš ugodno s Vama....ako je i Vama...pa mi smo dvoje odraslih, slobodnih ljudi u 21. stoljeću...što ja znam, dešava se valjda stalno. Ništa neobično! Ili se ne desi, svejedno mi je, ovaj ručak će svejedno biti ugodan doživljaj. A što, učinilo Vam se zanimljivim nastaviti se družiti?
Pa....ma, samo sam pitala, rekla sam već da mi je sve ovo novo, čas se čudim u sebi, čas se smijem svojim postupcima. Zbilja smo mi žene podložne lijepoj riječi...nekada vam tako malo treba....vi to znate vrlo dobro, koliko čujem, ha?!
Pustite to, znate i sami kakv je mali grad...što, o Vama nisu ništa pričali?
Da sam lezbijka, mislim, najčešće, ha,ha,ha....niste se prestrašili vidim?
Ovako ćemo, prelazimo na književnost i film, može?! A sutra ćemo na večeru a la wild, na još jedno mjesto čarobne gastronomije, ako mi se pridružite, ako to budete željeli nakon što prespavate, može?!? Ili nećemo....A smuđ, je li da je čaroban? Iznimno je rijetka riba, ne isplati se uzgajati ga, tek se ponešto ulovi uzgred i treba Vam doista poznavati prave ljude da dođete do njega...ili vrlo uspješan ribolovac! Može sada i čaša vina.....kada nema rizika da ću Vam još danas pomutiti pamet?
Pa....dobro...Vi me zezate, nije fer, odmah sam Vam rekla što možete očekivati.
Podcijenili ste se očito, jer sam već vrlo zadovoljan svojom idejom. Niti to nije tako često za kratko vrijeme....evo Petra!
I? Dovesti ćeš damu opet kod nas? Prošli smo?
Tako-tako, nije loše za početnika......uz nekoliko pametnih savjeta biti će OK, ha,ha,ha....
Drago mi je vidjeti te tako dobro raspoloženog, zbilja si me obradovao. Stižu još palačinke u wein šatou....naravno za tebe s orasima, he,he,he...
Joj, nemojte više, raspuknuti ću se, ne sjećam se kada sam toliko jela, Zbilja Vam je hrana izvrsna. I vino....nije jedino malo prejako?
Probajte samo makar! Znači nagovorio Vas je na čisto ipak na kraju? A, rekao sam Vam da budete oprezni s njim, ha,ha,ha.....nije, vino je sasvim obično, možda što drugo nije...ha?!? Uživajte samo, bez žurbe, ovdje ne volimo žurbu!
Čuj, voljela bih platiti svoj dio....ili još bolje sve, može?!
Pa ne može! Prvo bi se Petar smrtno uvrijedio da uopće spomenemo plaćanje ovaj puta, a drugo bi me se odrekao preko novina da vidi da Vi plaćate, kada bi i dolazilo u obzir. Mi smo još ostatci neke starije škole...anakronizmi...svejedno, dakle ne možete platiti i kraj priče.
Ali ja sam ipak sutkinja, tu imam neke vrlo čvrste principe....koliko god Vam se možda sada opravdano čini da su moji principi samo lijepa priča, ha?!
To mi se uopće ne čini, naprosto nemate veze s ovim ručkom, rekao sam Vam, poziv starog prijatelja i suborca....Isuse, pa daj se malo opustite, zar bi Vas netko unaprijed htio potkupiti jednim ručkom i buteljom vina???
Dobro...ali ne volim to, ja čovjeka niti ne poznajem, što ako se sutra pojavi u mojoj sudnici?
Neće niti trepnuti da Vas poznaje, jamčim to....imam prilično malo prijatelja i za njih jamčim posve i bez ostatka, vjerujte....Nego, trebate mi dati broj mobitela za sutra, ha?!?
Trebam li? Baš dobro pitanje! Nego....malo mi je već glupo ovo naše Vi, izvještačeno, nadala sam se da ćete predložiti da to promijenimo. Ali kada niste.....
Biti će mi drago, baš mi je drago...i puno ugodnije, he,he,he, samo nisam želio pritiskati, forsirati....ničim. Dogovoreno ! I drago mi je, ponavljam!

07.03.2012. u 13:06 • 28 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

< ožujak, 2012  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Ožujak 2012 (4)
Veljača 2012 (3)
Prosinac 2011 (2)
Studeni 2011 (1)
Listopad 2011 (1)
Rujan 2011 (1)
Kolovoz 2011 (2)
Srpanj 2011 (1)
Lipanj 2011 (1)
Travanj 2011 (1)
Ožujak 2011 (2)
Veljača 2011 (1)
Siječanj 2011 (2)
Prosinac 2010 (1)
Studeni 2010 (3)
Listopad 2010 (3)
Rujan 2010 (2)
Kolovoz 2010 (1)
Lipanj 2010 (1)
Travanj 2010 (2)
Ožujak 2010 (1)
Veljača 2010 (3)
Siječanj 2010 (3)
Prosinac 2009 (1)
Studeni 2009 (2)
Rujan 2009 (2)
Kolovoz 2009 (4)
Lipanj 2009 (1)
Svibanj 2009 (1)
Travanj 2009 (2)
Ožujak 2009 (2)
Veljača 2009 (2)
Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (2)
Studeni 2008 (3)
Listopad 2008 (4)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Istraživanje ženske psihe, logike i navika, uopće tajne znane kao ženska osoba.

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr