***Da li ruža sam u kamenu ili veća sam ti u ramenu...uooouuuo,uoooou.....***,blog,hrvatska,film,fotografija,gastronomija,ljubav,glazba,humor,internet,karijera,književnost,novac,obitelj,obrazovanje,osobno,poezija,politika,priče,putopisi,računala,religija,seks,sex,sport,televizija,umjetnost,zdravlje,znanost,rasprave,diskusije,korisnik,politika,www" /> ***Da li ruža sam u kamenu ili veća sam ti u ramenu...uooouuuo,uoooou.....***,blog.dnevnik.hr/karlamokosicanka" />

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

*°*° MOJI FRENDOVI*°*°
VOLIM VAS PUNO,P,P,P,P,P,P,P,P,P,P,P,P,P,P,P,P,P,P,P
Image Hosted by ImageShack.us

Ana =)

Image Hosted by ImageShack.us

Čuljak ;)

Image Hosted by ImageShack.us

Ivana =)

Image Hosted by ImageShack.us

Gače =)

Image Hosted by ImageShack.us

Jelena =)

Image Hosted by ImageShack.us

Kole =)

Image Hosted by ImageShack.us

Matea =)

Image Hosted by ImageShack.us

Paula =)

Image Hosted by ImageShack.us

Stijepo =)

Image Hosted by ImageShack.us

Romano =)

Image Hosted by ImageShack.us

pAULA,iVANA I iVANA =)

Image Hosted by ImageShack.us

iVANA I pAULA =)

Image Hosted by ImageShack.us

Saky i Ana

Image Hosted by ImageShack.us

Ivanaaaaa =)







Image and video hosting by TinyPic

kostur by: lilbutevil


KomeNtari ..ocu/necu

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

SVE
I
SVAŠTA!!!

~Karla
~Kety,Ginn,Ginny
~Dbk
~7.b
~trenutačno: Lindsay Lohan-That Girl(drama queen)
~trenutačno:Kraljica škole
~Pet prijatelja,Harry Potter
~Ivana,Paula,Sandrich,Jelena
~Zvone,Tomo,Željko
~odbojka
~prijatelji,mob,famili,komp,čokolada,ples
ljeto,Zenica,my room,ribice Lana i Vanessa

~umišljenost,preserante,nasilnost
~Cascada,Hillary Duff,Lana Jurčević,Kalomira
~Slušam sve i svašta osim Metala
~Za kraj:Nadam se da ste razumijeli što je što..kisss..

Pravila na blogu:
1.Ne psuj
2.Ne vrijeđaj druge
3.Ne ostavljaj lance sreće molim te
4.Komaj koliko hoćeš
5.To je to..have fun...




LJUBAVNI KALKULATOR PROBAJ!!


Linkovi

LINKOVI
TOMO
MATEA
IVANA<
MATEA I VALNEA
IVA
SAKY<
JELENA I JA
NINY
SUPER DIZAJNOVI
ANTONELA
IRIS
PAMELA
STELIN SPOMENAR
MIA
WESTERN GIRL
KARMEN
FENOMENALNI DIZZEVI


Banner cure sa odličnim dizzovima i avatarima


Image Hosted by ImageShack.us





Image Hosted by ImageShack.us

Nisam pjesnik da pjesme pišem,niti vrijeme da boli brišem,
nisam dijete,niti sam žena,samo znam da
sam Z A LJ U B LJ E N A


Image Hosted by ImageShack.us

Tvoje su oči kao zvijezde
na nebu-kamo god išla,
znam da će me uvijek pratiti.


Image Hosted by ImageShack.us

Kada sklopiš oči svoje,
ja ću doći zlato moje,
da te ljubim,mazim,pazim,
da te čuvam od svih zala,
ja te volim srećo mala!


Image Hosted by ImageShack.us

Netko voli ptice,netko voli more,
a ja tebe simpatični stvore..

Image Hosted by ImageShack.us

Ako te gnjavim nazovi 92 000
Ako te prestrašim nazovi 93 000
Ako te povrijedim nazovi 94 000
Ako me želiš nazovi moj broj...


Image Hosted by ImageShack.us

Bolje je sve izgubiti i imati tebe
nego sve imati i izgubiti tebe!!

Image Hosted by ImageShack.us

Kad te tuga slomi i kad te srce zaboli,
pročitaj poruku ovu i znat ćeš tko te jako i
iskreno voli!


Image Hosted by ImageShack.us

Život je lijep kad se živjeti zna,
uzmi sve lijepo što život ti da!
Sreća je kratka i živi zbog nje,ne
tražiš li previše dobit ćeš sve!


¤¤¤¤¤MaLo FoTkIcA¤¤¤¤¤


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Saky i Jelena
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Kole i Niny
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Anči
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


To smo mi :))))))))))))))))
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Ivana,Matea i Paula
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Matea i ja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Maroje i Jure








petak, 11.07.2008.

="this.scrollAmount=3" font size=3>***Da li ruža sam u kamenu ili veća sam ti u ramenu...uooouuuo,uoooou.....***

Ej moji piplsi...
Otkad vam se nisam javila..
Pa to je zato jer mi je crko internet :(:(:(
Na praznicima je dobro..ne baš kako bi htjela,ali eto
Kupam se svaki dan..
Ivana mi je pošla u Orebić...šmjc
A danas mi dolaze rodice..
A u petak idem u Zenicu..
jedva čekam da se maknem odavde...
S nikim se skoro ne viđam..
Romano je prof.Žanki slupao auto i onda
okrivio Mira...bang..samo debil može nešto tako
napraviti..i sada Miro mora u drugu školu radi njega..
Paula je rekla da će rastaviti naš cijeli razred
po drugim razredima,ali ne vjerujem...jer ipak
bi nas bilo previše..nedo bog da to naprave..
nononononononononononono
Onda smo otišle na sladoled..njamifinonjamifino..Kako nema škole nemam vam baš puno toga
za pisati...Nadam se da svi uživate na ovim praznicima
E da..
Bio je Luka Modrić u nas..weeee...zubodead
Ali nisam ga uspjela vidjet..crycrycrycry..
Bila ja na koncertu malog raspjevanog i on sjedao u Gradskoj kavani..ali nisam znala da je tamo...šmjc..
a imala sam ga priliku vidjet...xDxDxDxDxD
Al nea veze..Svejedno nam je tu noć bilo super..thumbup..ostale mi(Paula,Ivana,Nikolina,Antonela) u gradu gledati generalnu probu za ljetne igre koja je počinjala tek u ponoća.
I dotad mi šetale po gradu.Ali većinom smo bježale od jednog pijanca koji nas je stalno pratio..

pa se opet šetale...i kada nas je stražar napokon pustio na tribine svi se tamo poklali ko će uć..
Ljudi su me izgazili,izgurali i izgnječili..
Preživjela sam i to..xD..
Proba je bila malo dosadna...otprilike je uvijek isto..
al bilo je fora ostati u gradu do 1..i onda smo pošli doma..
bile smo mrtve umorne..
Došla sam doma u 2 i odma zaspala..
onda sam se digla u 11 sljedeći dan...katastrofa..
jedva stala na noge...
Eto ne znam što više pisati osim da vas sve pozdravim..
pozz i kiss...
Ivani...kiss...V.T.P.
Ivani....kiss
Pauli kiss
Saky kiss...V.T.P.
Jeleni...V.T.P....kiss
Koli
Niny
Vedrani
Mihu
Kiku
Stijepu
Zvoni
i svima koje sam zaboravila...KISSSSS..







Image and video hosting by TinyPic *CrTaJ* (63) Image and video hosting by TinyPic *PiŠi* Image and video hosting by TinyPic *OsVježi bLog* Image and video hosting by TinyPic

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.