utorak, 24.04.2007.

Mojih 87 dana uz aromaterpiju




Datum na kalendaru kaze da mi je ostalo jos tri dana do kraja ove nase dijete. Kako sam skinula dovoljno kila i vise sam nego zadovoljna s rezultatima, mislim da se slobodno danasnjim danom mogu odjaviti s ove dijete ;). Vaga je neki dan pokazivala i 14 kg manje, no malo sam zabrljavila zadnjih dana i eto hops kila gore, sto ce reci da izvolim i dalje paziti sta papam. Nisam jos zadovoljna izgledom tijela, no za ispeglati trbuh mislim da ce trebati jos koji mjesec rada i znoja u mom fitness centru. No, ipak ne izgledam vise ko trudnica koja svaki cas treba roditi, i zadovoljna sam sto mogu obuci stare hlace i majice, posebno sto se ljetne robe tice. A i novi kupaci sad vec svaki dan sve bolje i bolje izgleda na meni.

A znate sta me upropastilo zadnjih dana, to sto mi je puhnulo u glavu da sama mijesim tijesto za pizzu, jer inace to moj Zakoniti radi, pa mi se to sve nesto svidjelo pa sad izmisljavam toplu vodu i vise nego sto bi trebalo ;). No na srecu, i kod nas je zasjalo sunce, i temperature su slicne onim ljetnima, i nekako me najvise veseli ovo vrijeme kad se jos uvijek mozemo prosetati po vani, kad jos uvijek ne moramo paliti klimu u kuci i dok mogu sve prozore drzati otvorene, mirisati travu, cvijece i udahnuti svjezi zrak.

Ovakvo vrijeme me sve vise izbacuje van iz kuce, pa sam tako za vikend familiji priredila piknik uz obliznje jezero. U subotu samo privjesci i ja, a u nedjelju nam se vec i Zakoniti pridruzio. Kako nam je jezero relativno blizu ja sam subotu iskoristila za setnju i opalila turu setnje od 4 sata. Naravno da taj dan nisam bila sposobna za odlazak na fitness jer sam se dobro nacipelarila :). No nedjelja je vec krenula drugacije i nakon obilnog rostiljanja, valjalo je navecer ipak odraditi turu na treadmillsu. Nesto mi je bilo tesko pa sam otisla u vrijeme "Desperate housewives" i tako lijepo uz fat burning odgledala i epizodu serije.

Moram priznati da nece sad biti lako odrzavati ovu tjelesnu tezinu ili skinuti jos koju kilu, no tjesim se da s ljetnim mjesecima mi ipak dolazi na jelovnik vise voca i laganije hrane, i uz vise kretanja i plivanja vjerujem da nece biti problem odrzati postignuto. No, trebat cu i dalje biti karakter, i kao i do sad biti ovdje uz vas i vasu pomoc i podrsku. Iskreno, tesko bi skinula ovih 13 kg da nisam bila ovdje s Vama svima. Bilo je pretesko prvih 2-3 tjedna, i sjecam se kako sam "padala" skupa s Vama. No, zaista mogu s punim pravom reci da odavno nisam srela ovakvu slogu, karakter i divne ljude. Puno sam toga naucila od Vas, a najvise da nema posustajanja i da treba doci do zadanog cilja. Sto reci nego veliko hvala! Sad treba biti pametan i nastaviti dalje hraniti se zdravo. Kuhanje po danima mi je uslo u naviku i sad ce to biti tesko izbaciti, ali i s ovom ne dijetom tj., promjenom metabolizma, naucila sam ipak kombinirati namirnice onako kako zaista i treba. I sto mi je uslo u naviku je takodjer, povecan unos vode, na sto sam posebno ponosna. Koliko god da sam brljavila s vocem, jer mi to zaista najteze pada, toliko sam sretna da osim onih par casa vina za moj rodjendan, nisam zgrijesila s coca-colom i ostalim junkom koje sam prije trpala u sebe ko pravi ovisnik.

Znam da za kraj sam duzna staviti i koju svoju sliku, no bit ce spremne do drugog utorka, da imamo ipak i crno na bijelo sve. Zakoniti radi too much, i eto nisam ga jos uspjela danas vidjeti, a kamoli uhvatiti da me uslika posteno ;). Do drugog utorka vam to svecano obecajem, jer inace to nebi bilo to ;).



Da ne ostane danas sve na mojim hvalospjevima danasnja tema je aromaterapija. Kako se i s moje strane bare sramezljivo pokazalo sunce, a s njim i tragovi proljeca, mirisi cvijeca i zraka, su prve cari koje slobodno mozemo nazvati aromaterapijom za dusu i tijelo. I sami znamo da nam sunce donosi bolje raspolozenje, pa tako i same setnje na svjezem zraku cine svoje.

Image Hosted by ImageShack.us

U svojoj praksi, takodjer sam se bavila aromaterpijom. Sto u kozmeticke svrhe, to i u one ugodnog osjecaja kako i prilici jednom beauty salonu. Tada su jos spa wellness centri kod nas bili u povojima, no mirisi i uloge etericnih ulja i svijeca cinile su svoje, za zdravlje, opustanje i samo tretiranje koze. U skoli imala predmet ljekovito bilje koji je usko vezan uz aromaterpiju pa je primjena, sastav i djelovanje samih ulja u samom startu bilo od velike koristi, no s vremenom i kroz rad vidici su se prosirili.

Kada sam otvarala svoj salon, zamislila sam ga kao spoj sunca i mora, koje mora biti ugodno svakom oku i dusi klijenata koji dodju u moju oazu mira i ljepote. Tada kod nas nije bilo neke ponude ni svijeca, cvijeca, ulja, kremica i ostalih potrebnih popratnih sredstava, pa je obliznji Trst bio pravi mali izvor ljepote. Ocarao me ducan "The Body Shop" jos i puno prije otvaranja salona. Sama sam sebi obecala da ce izvor aromaterpije biti bas taj ducan, i nisam pogrijesila. Jer puno sam naucila od tamosnjih prodavacica, koje su po struci ipak bile kozmeticarke i znale su preporuciti sto kupiti, kako koristiti i zasto.

Image Hosted by ImageShack.us


I dan danas mi je famozno uci u taj ducan i opijati se mirisima esencijalnih ulja, svijeca i kremica. Na srecu imam ga i u obliznjem shopping centru. No sto je zapravo aromaterapija, odakle potice i koji su njeni poceci i primjena.

Povijest aromaterapije datira jos od prije 6000 godina, naravno iz dalekog Egipta i Grcke. U Evropu aromaterpiju objasnjava francuz Gatefosse negdje oko 1920-te godine, a u svrhu lijecenja. Pod aromaterapiju se podrazumijeva koristenje esencijalnih ulja dobiveno iz cvijeca, korijenja, sjemenki bilja, voca, drveca i sl., a koje se cuva i sprema u male tamne bocice.

Image Hosted by ImageShack.us

Najcesce se koriste i najbolje rezultate, u kozmetickom smislu i primjeni, daju esencijalna ulja ruze, limuna, lavande i peperminta. Zbog svog intenzivnog mirisa koriste se u primjeni raznih relaksirajucih masaza. Kako masaza tijela, tako i masaza lica. Lako isparavaju, pa su idealni u primjeni. Kao takva sam ih cesto koristila i primjenjivala u svom salonu i pokazala su se kao najbolje umirujuce sredstvo nakon tretmana lica, a relaksirajuce masaze etericnim uljima bile su, a i danas su, nezamjenjive. Pored ovih cetiri najrasirenijih, govorimo o barem jos 150 razlicitih esencijalnih ulja.

Image Hosted by ImageShack.us


Esencijalna (etericna) ulja kao dodatak difuzerima

Takodjer, u kozmeticke svrhe, koristimo ih kao dodatak vapozonima. U destiliranu vodu koju stavljamo u vapozon, dodajemo par kapi nekog esencijalnog ulja. Tada samo "parenje lica" nije klasicno, radi prosirivanja pora i lakseg ciscenja pristica, vec eto ima i aromaterpijsko i umirujuce djelovanje. Klijenticama je bilo na izbor koje ce esencijalno ulje izabrati kao aromaterpijsko sredstvo u smislu inhaliranja. No pri masazi lica, dodatkom istih ulja ipak se moralo paziti na tip koze. Dakle, vapozon bi u kozmetickom smislu igrao ulogu difuzera.

Difuzeri se jos dijele na elektricne, koje najcesce koristimo u nasim domovima. Zamjenjuje se vec preradjenim refilima, a isto tako i ima onih u skupljoj varijanti i koja dodajemo etericna, tj. esencijalna ulja iz bocica.

Image Hosted by ImageShack.us


Difuzeri u ciji donji dio stavljamo svijece, a u gornji voda s nekoliko kapi etericnog ulja, su najcesce radjeni od terakote, keramike, stakla i metala. Isto se nalaze u sirokoj primjeni, u salonima, nasim domovima, uredima i sl.


Image Hosted by ImageShack.us


Kako je mnostvo biljaka u primjeni i svojstvu etericnih ulja, tako imamo i neka omiljena ulja koja najbolje pasu u nekom godisnjem dobu. Recimo ja najvise volim zimi koristiti mirisne svijece i ulja od cimeta, jabuke i vanilije. Nekako pasu uz zimsku atmosferu i miris kolaca. Dok etericna ulja lavande, bora ili ruzmarina su najbolji inhalatori kod tusiranja ili je dobro i par kapi dodati u kupku u kadi. Svijeca u istom mirisnom tonu pretvorit ce vasu kupaonicu u pravi mali spa welness centar. Ljeti je kod mene skroz suprotna stvar, i onda mi najcesce pasu mirisi limuna ili narance. Trenutno Zakonitog izludjujem aromaticne svijece vanilije, koja njemu bas i nije omiljena, no meni je u kuhinji, koja se siri u dnevni boravak, savrseno "sjela" i daje ugodnu notu cijelom stambenom prostoru. Spavaca soba je vec prica za sebe ;).

Image Hosted by ImageShack.us


I na kraju, slobodno mozemo reci da aromaterapija zaista ima siroko djelovanje, preko medicine, kozmetike, masaze, do jednostavne kucne primjene. More je ono sto me trenutno asocira i meni treba kao moja aromaterpija, pa o tom spoju, vise i opsirnije sljedeci utorak.


Arome i mirise imamo i u nasoj kuhinji. Za danasnji, proteinski dan uzivajte u aromaterapiji ribe s rostilja. Kako su pomalo ljetne temperature, svima ce pasati hladne juhe. Najpoznatija medju takvima je zasigurno gazpacho hladna juha, koja potice iz Spanjolske. Nije bas bistra juha, no uz rostilj moze zamjeniti i salatu i bistru juhu, pa evo jednog jednostavnog recepta.


Za Gazpacho je potrebno: ( za 8 osoba)

Image Hosted by ImageShack.us

- 6 rajcica
- 1 crveni luk
- 1 svjezi krastavac
- 1 crvena ili zelena paprika
- 2 stabljike celera
- 2 zlice isjeckanog svjezeg persina
- 1 rezanj cesnjaka
- 1/4 case vinskog octa
- 1/4 case maslinovog ulja
- 2 zlice limunovog soka
- 2 zlicice secera
- sol i papar
- 6 kapi tabasca ( po zelji)
- 1 zlicica worchestera
- 2 case soka od rajcica

priprema:

Sve sastojke stavite u blender i dobro izmiksajte. Ostavite preko noci u poklopljenom loncu i drugi dan servirajte hladno.


I na kraju, ponosno mogu reci da od jucer imamo i nasu 100 - tu clanicu u klubu. Moju dragu kolegicu blogericu Siscijanku, kojoj ovim putem zelim sretan pocetak dijete i garantiran uspjeh i podrsku od strane naseg kluba.

I dalje Vasa beauty Lorraine ;)


UPDATE NASE 100-TE CLANICE




Pozdravljam sve članice i članove kluba i želim Vam kazati da sam se i ja jučer priključila.i postala stota članica. Baš lijepa okrugla brojka! A zašto sam se priključila? Zato što sam doista pretila, pregojazna, jednostavno rečeno predebela. I premda sam prošle godine uspjela smršavit 7 kg, to još ni izdaleka nije dovoljno. Naime, u proteklih desetak godina nakupila sam 24 suvišna kilograma. Do trideset pete sam uvijek bila na nekih 70 kg, no onda su se kile počele samo nagomilavat tako da je vaga lani u proljeće pokazivala strašnih 94 kg. A tada je zazvonio signal za uzbunu i prestala sam žderat sve što mi dođe pod ruku: kekse, špek, sir, salamu, kruh, nije bitno, kad me uhvati glad trpam sve redom u usta, važno da se žvače!!!!, Dakle, uspjela sam do sad smršavit samo 7 kg. Visoka sam 172 cm, a imala sam 94 kg, tako da mi je indeks tjelesne mase iznosio 31,8, što znači da sam bila predebela. Nisam se pridržavala nikakve dijete, samo sam prestala jesti između obroka, vježbala sam ili hodala pola sata na dan, igrala se sa psom na dvorištu i vodila ga u šetnju, no ne baš svako jutro. Trenutno vaga pokazuje 87 kg, i to stabilnih 87 kg bez oscilacija. A to znači da sam i dalje pretila budući da mi je BMI sada 29.4. Idealna težina bi za moju visinu bila 64.4 kg, no ja bih bila jako zadovoljna kad bih se uspjela vratit na 70 kg. E sad, trebalo bi nekako rastopit još tih nesretnih 17 kg viška. I to ne samo radi ljepšeg izgleda, nego i radi zdravlja. Bole me noge, zglobovi itd...Ali pitam se kako smršavit? Kako?

I eto, na Rudarkinom blogu sam jučer vidjela baner za ovaj blog, pogledala o čemu je riječ i eto me u vašem klubu. Potražila sam UN dijetu, pročitala sam kak to ide, sad ću si napisat jelovnik i od sutra počinjem!! I nadam se da ću, ako ne do konca ove, a onda do konca sljedeće godine, uz vašu pomoć i podršku, uspjeti ostvariti svoj cilj.


Lijep pozdrav svima Siscijanka


- 21:24 - Dodaj komentar (24) - Print - #

0

Rujan 2008 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (9)
Rujan 2007 (5)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (8)
Travanj 2007 (24)
Ožujak 2007 (32)
Veljača 2007 (31)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off





AJMO SKUPA?

Ovo je blog svih blogerica i blogera koji žele temeljito promijeniti svoj život ili samo kreću, recimo, na dijetu od... recimo...
BAŠ DANAS!

PRIJAVE ispod zadnjeg, najnovijeg posta.

Pišite nam na:

karakterclub@gmail.com
karakterclub1@gmail.com

Vaše priloge šaljite kao attachmente u Word formatu.


NE PROPUSTITE NAŠU ARHIVU:





UN dijeta
- link

Forum o UN dijeti - link

Drugih 90 dana - link

Recepti Karakter kluba - link



88 ČLANICA KARAKTER CLUBA

Wanda
Lorraine
101 dalmatinka
Nessa
Mala Mu
Malena
Žena s Balkana
Angie
Rahatli
Božica trenutne sreće
Podloga
Daisy Dee
Ledena
Demjan
Rubia
Neni iz bajke
Mama Bahama
Pupak svijeta
Zezalica
Tyche
Red Sonja
Zvrk
wizard lady
Klodica
Sabivena
Atlantik
Vesna
The one
Lafica
Kad kokica pukne
Ivette
Princhipessa
morfin@
Jana
Tedica
Archie The NeZaSiTnA
Tonkabest
Lina-ina
Suncokreta2
DabRicA
tenkgirl
sve za zdravlje
meredith_sa
Luki
mala debeljuca
studentica
YT
Duda
Brevis
Sarajka_djevojka
Bugenvilija
hellion
Kornati53
Windfucker-in memoriam
tAjNe JeDnE wJeShTiCe
Sultanija
trudnica na kvadrat( a nije trudna:))
*pupa*
Roxy6
Dream girl
bise
stella
tanjevka
Bezazlena
kao da je važno
Louise1
omekšivač
modri odsjaj
otherside2
piplica
M.aktualije
Simboli
Tender
Doda
bbw44
MiniMaxine
jg007
Distortion
odlucila sam smrsaviti
Ni na nebu, ni na zemlji
Lafica
Angelina
Carolica
maala
bez karaktera
kia85
kravica(:
Isabel
Andja24
Aura
Kaja

9 ČLANOVA KARAKTER CLUBA

Miško
Ribafish
Holyfighter - vuk samotnjak
Izazov
Sadistico Shy
BMI 37
Dragi Moj Junac
Shinzo
Bez!Komentara
... i ne zamjerite im ako su zli u postovima ili komentarima, jer oni su na dijeti smijeh i jebeno su ponosni na sebe zbog toga!


ČLANOVI RADI ČLANSTVA I POTPORE

Lipa Mare
Penellope
Ljelja
Rudarka
Juliere
brod u boci
...Jani29...
Gali
Orange Boy
tratinchica
Kirshna
Silvija4
Likma
CHOCO
Majstorica
Amberka
loveaddict
Florena
Big mamma

PRAVILA:

1. U klub se primaju samo oni članovi koji zaista imaju višak tjelesne mase. Dakle, to se ne odnosi na one koji su npr. visoki 175 cm, imaju 55 kg, a žele smšaviti na 45. To znači da ne primamo one koji su debeli u glavi. Kod nas se cijene cice i guzice!




Webdesign: T-MARK

Header: RUBY









Number of online users in last 3 minutes Number of online users in last 3 minutes






Free Website Counters












































































































































































































eXTReMe Tracker