srijeda, 21.02.2007.

Kako kvalitetno provoditi vrijeme na zraku. Proteinski dan.

Drage moje, nakon što smo danima jele, a i griješile, što je ljudski, došle smo do petog kruga. Tko do sada nije pomakao ni ruku da bi se razgibao, e pa, krajnje mu je vrijeme.
Uzalud nam trud svirači ako cijedimo polako naše sadržaje, a ne prilagodimo tijelo novonastaloj situaciji.
Bacimo se svojski rekreaciji.

Ono što mene brine je vrijeme. Kako ga pronaći u ovoj smrsi koja oko mene vlada. Ne želim vam nabrajati sve moje svakodnevne obaveze nakon kojih padam u krevet.
Sada javno priznajem, ja sam od onih koja nije protegla ni mali nožni prst.
Razmišljala sam kako i kada, čak sam si dala desetak minuta listanja stranica u potrazi za najblizim mjestom za rekreaciju. Moram li spomenuti da se sve urotilo protiv mene. Sve što je blizu nema ono što ja tražim, a sve što je dalje i teže do toga, to je poželjnije.
Sad bih mogla napisati još tisuću izlika, ali neću.
Napisati ću nekoliko jednostavnih opcija koje možemo prilagoditi svojem životnom tempu. Ipak, dolaze topliji dani (zar mogu biti još topliji), a ima li što ljepše nego provesti par sati na otvorenom baveći se sa sobom (jesam li rekla par sati?).

U današnjem izlogu nudimo:

1. Nabavite psa, ako ga nemate, naravno. Ukoliko imate iti malo srca znajte da će te morati barem jednom dnevno u duuuugačku šetnju sa svojim ljubimcem, uz još par piš pauza. Vaše tijelo i vaš četveronožni prijatelj će vam biti zahvalni. Jednim udarcem dvije muhe i tri nove u zraku, ako mene pitate, ali tko voli neka izvoli.
Biti ćete prisiljeni raditi dobro sebi.

2. Nabavite bicikl, ako ga nemate. Kako sam rekla nadolaze topliji dani, a čisto sumnjam da postoji grad, ukoliko živite u gradu, koji nema mjesto gdje možete provozati par desetaka kilometara. Što je to tri kruga oko Jaruna, desetak krugova oko Bundeka ili proći sve staze kroz Maksimir ili čak popeti se do Sljemena, ako imate takve ambicije. Pih. Ako mene pitate ja bi se najradije odlučila za Maksimir, ali mi je nekako daleko.

3.Nabavite role, ako ih nemate. Što se mene tiče ovo je moja opcija broj jedan. Otkad znam za sebe ja sam na rolama. Prestala sam se baviti njima prije nekih godinu dana, nažalost. Zagriženi roler je ostao pohabanih kotača i sa nešto finog pjeska u lagerima zbog čega se sprema u nabavku nove opreme pa će opet u punom sjaju letiti po gradu i biti prepoznat kao "ona na rolama" kako su ga etiketirale tete po uredima koje je obilazio diljem Zagreba. To će biti "povratak Rolera". Nema tog mjesta gdje rolama ne možete zaći, od ureda pa do svih staza namjenjenih rekreaciji. Znoj se cijedi u potocima. Toplo preporučujem.

5. Ne morate nabaviti psa, ali duge šetnje možete prakticirati sami ili u društvu kakvog komada, makar se radilo o komadu u liku muža ili o djetetu u kolicima. Šetnja je iz raja izašla. Budite na zraku i šećite kud vas noge nose, ali imajte barem tempo. Ne se vuči kao stara baba.
Kako i noge idu gdje ih god upravite možete izabrati i šume za šetnju što vas može još i psihički rasteretiti. Kako su staze kroz šumu nepravilne, mjenjajući tempo možete puno napraviti za svoju kondiciju. Uživajte u svježem zraku.

6. Nabavite dobre tenisice.Na kraju preporučam jogging. Ne mogu baš reći da mene ovo osobno baš previše privlači, ali ima ljudi koji to vole. Preveliki naglasak je na koljenima zbog čega ja to ne bi nikome preporučila koji već nije doveo svoju težinu u normalu. Ali, kažu ljudi da to zna isto tako odlično relaksirati i rasteretiti i zato tko voli samo neka izvoli.

Uz sve navedeno postoje još na desetina načina kako kvalitetno za tijelo možete provesti vrijeme na zraku.
vježbe ratezanja i zagrijavanja su uz svaku prigodu što poželjnije, ako ne i preduvjet.

A ovo ostavljamo za ljeto, kad već budemo u vrhunskoj kondiciji.rofl
Image Hosted by ImageShack.us

1. Recept dana:
Zaželjela sam se sočnog komada mesa njami. Zaželjela sam se pravog domaćeg gulaša. I danas mi je prilika.
Svi znate raditi saft zar ne:

na 1/2 kg mesa ide 1 luk (kapula) narezani na kockice.
Izdinstamo luk nakon čega dodamo meso narezano također na kockice samo krupnije. (Mene je moja mama naučila da se najgušći saft dobije ako meso dinstamo sve dok ne ostane bez kapi vode, čak i još minutu preko toga nakon čega se počne podlijevati vodom da ne zagori. Zbilja je tako jako gusto gusto.)
Zatim treba malo posoliti, dodati češnjak i rajčicu.
Bilo bi dobro dodati još i pokoju kapljicu vina što ću ja i napraviti, baš me briga, griješiti je ljudski, a na kraju tek peršin da ne izgubi čar.

Ovo je najjednostavniji, a meni i najdraži oblik gulaša. To uvijek mogu jesti bez dodataka i to sa žlicom, a bilo bi dobro još naribati sa strane kupus salatu.


2. Recept dana:
Bukovače u bijelom umaku

narezati jedan luk i popržiti na malo ulja
dodati krupno narzane bukovače prethodno očišćene i dinstati dok ne ispari voda
podliti sa vrhnjem za kuhanje
dodati začine po želji
uliti malo bijelog vina (ne morate)

sarvirati sa parmezanom i salatom po želji


3. Recept dana:
Riblja juha, raža i prokulice

Ovo je bio moj ručak prošli krug.

Lešo prokulice na salatu začinjene solju, bosiljkom, maslinovim uljem i sa tri kapi jabučnog octa

Juha od raže i raža
U vodu stavimo kuhati povrće: mrkvu, luk, korjen celera, peršina, pastrnjak, sol, a kad sve bude kuhano dodati očišćenu ražu na nekih 5 do 10 min.
Izvaditi ražu, začiniti je sa maslinovim uljem
Procjediti juhu i staviti je još malo prokuhati sa malo maslinovog ulja, par kapi limuna i sitno nasjeckanim peršinovim listom.




Tijekom dana ću dodati još par tipova za ručak, imajte razumjevanja danas za mene, provela sam jednu od nagorih noći u životu pa sam zato dozirala informacije.
Svečano objavljujem da sljedeći put neću kiksatithumbup.

Dodatak:

Kako me je danas zatekla dužnost pisati o mesu u zemlji u kojoj ipak prevladava katolicizam, a zna se da je danas prvi korizmeni dan (jesam to dobro rekla?), ljudi se odriču koječega, a čega se odrekao jedan naš čitatelj, pročitajte kod njega.

Demjan

- 08:00 - Dodaj komentar (41) - Print - #

0

Rujan 2008 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (9)
Rujan 2007 (5)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (8)
Travanj 2007 (24)
Ožujak 2007 (32)
Veljača 2007 (31)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off





AJMO SKUPA?

Ovo je blog svih blogerica i blogera koji žele temeljito promijeniti svoj život ili samo kreću, recimo, na dijetu od... recimo...
BAŠ DANAS!

PRIJAVE ispod zadnjeg, najnovijeg posta.

Pišite nam na:

karakterclub@gmail.com
karakterclub1@gmail.com

Vaše priloge šaljite kao attachmente u Word formatu.


NE PROPUSTITE NAŠU ARHIVU:





UN dijeta
- link

Forum o UN dijeti - link

Drugih 90 dana - link

Recepti Karakter kluba - link



88 ČLANICA KARAKTER CLUBA

Wanda
Lorraine
101 dalmatinka
Nessa
Mala Mu
Malena
Žena s Balkana
Angie
Rahatli
Božica trenutne sreće
Podloga
Daisy Dee
Ledena
Demjan
Rubia
Neni iz bajke
Mama Bahama
Pupak svijeta
Zezalica
Tyche
Red Sonja
Zvrk
wizard lady
Klodica
Sabivena
Atlantik
Vesna
The one
Lafica
Kad kokica pukne
Ivette
Princhipessa
morfin@
Jana
Tedica
Archie The NeZaSiTnA
Tonkabest
Lina-ina
Suncokreta2
DabRicA
tenkgirl
sve za zdravlje
meredith_sa
Luki
mala debeljuca
studentica
YT
Duda
Brevis
Sarajka_djevojka
Bugenvilija
hellion
Kornati53
Windfucker-in memoriam
tAjNe JeDnE wJeShTiCe
Sultanija
trudnica na kvadrat( a nije trudna:))
*pupa*
Roxy6
Dream girl
bise
stella
tanjevka
Bezazlena
kao da je važno
Louise1
omekšivač
modri odsjaj
otherside2
piplica
M.aktualije
Simboli
Tender
Doda
bbw44
MiniMaxine
jg007
Distortion
odlucila sam smrsaviti
Ni na nebu, ni na zemlji
Lafica
Angelina
Carolica
maala
bez karaktera
kia85
kravica(:
Isabel
Andja24
Aura
Kaja

9 ČLANOVA KARAKTER CLUBA

Miško
Ribafish
Holyfighter - vuk samotnjak
Izazov
Sadistico Shy
BMI 37
Dragi Moj Junac
Shinzo
Bez!Komentara
... i ne zamjerite im ako su zli u postovima ili komentarima, jer oni su na dijeti smijeh i jebeno su ponosni na sebe zbog toga!


ČLANOVI RADI ČLANSTVA I POTPORE

Lipa Mare
Penellope
Ljelja
Rudarka
Juliere
brod u boci
...Jani29...
Gali
Orange Boy
tratinchica
Kirshna
Silvija4
Likma
CHOCO
Majstorica
Amberka
loveaddict
Florena
Big mamma

PRAVILA:

1. U klub se primaju samo oni članovi koji zaista imaju višak tjelesne mase. Dakle, to se ne odnosi na one koji su npr. visoki 175 cm, imaju 55 kg, a žele smšaviti na 45. To znači da ne primamo one koji su debeli u glavi. Kod nas se cijene cice i guzice!




Webdesign: T-MARK

Header: RUBY









Number of online users in last 3 minutes Number of online users in last 3 minutes






Free Website Counters












































































































































































































eXTReMe Tracker