utorak, 13.02.2007.

A zašto smo mi ono na dijeti?

Od danas je s nama na dijeti i Opaljena.
Jamačno ćemo od nje dobiti svakakvih savjeta.naughty
Ako ste u nekom trenu zaboravili zašto ste ono na dijeti, možda će vas njeno iskreno i toplo pismo podsjetiti na to.

Evo i njenog priloga našem klubu:

Dakle,drage moje......

Kao što znate ja spadam u kategoriju članica koje su konstantnoj psihološkoj borbi sa kilogramima,već dugi niz godina.
Probala sam sve.....ali baš sve, i nijednu dijetu nisam izdržala do kraja.

- Dobar dan ja sam Opaljena i ovisnik sam o dobroj spizi.(KLAP;KLAP)
- Hello Opaljena,dobro došla u naš KARAKTER KLUB!

Što je najgore od svega dobro kuham i volim jesti.Već dugi niz godina se podvrgavam raznim mučenjima i pokušavam doći do razine kada će mi mučenje preći u naviku i veliki gušt. Dakle,još sam i pravi mazohist. Vježbam i trudim se. Nije tajna da sam se podvrgla skalpelima i kiruškim noževima sve u svrhu dobivanja struka,znate onaj mali utor na našem tijelu, koji vas čini ženom. Onaj mali dio koji je godinama bio zatrpan naslagama sala,zadovoljstva i užitaka,kao i naslagama depresije i totalne nezainteresiranosti.Kao da se nije radilo o mom vlastitom tijelu.

U zadnjih 15 godina natukla sam po jedan kilogram godišnje.Neš ti!
Svaka bi žena bila zadovoljna sa jednim kilogramom viška na kraju godine.
E ....ali....to su ti mali kilogrami koji se lipo rasporede i dobro pričvrste za naše masne stanice i ne daju se van.Prilično su lukavi,uvlače se malom brzinom,nenametljivo,raspoređuju se tako da ih ne primjetite odmah.Tek nakon nekoliko godina shvatite da morate kupiti jedan veći konfekcijski broj. No, to vas baš previše ne ljuti...pa to je samo par kilograma viška, pa i dalje kupujete stari konfekcijski broj....jer nema te sile koja nas neće utrpati u stari konfekcijski broj.Tu je i onaj osjećaj da ako nas sve bude stiskalo i gušilo,da čemo manje jesti.Osim što izgledamo kao nabijena kobasica kojoj mesni sastav ispada iz crijeva...tješimo se da nije strašno.
Kako idu godine i naši kilogrami tako svu tu tjesnu odjeću ostavljamo na vješalice kao podsjetnik da moramo ponovo ući u nju,ali je zato zamjenjujemo ugodnim trenirakma koje se šire zajedno sa nama i baš nikada nemamo osjećaj da smo se prejele i da nas nešto stiska oko struka.(bog blagoslovio trenirke).
Ubrzo,mrzimo svu odjeću,mršave prodavačice,odvratna ogledala koja još više šire ili bezobrazno suzuju,mrzimo šopinge i male konfekcijske brojeve.Kupujemo sve što nam se svidi bez da razmišljamo o tome kako izgledamo u tome.Plačemo pred izlozima kad vidimo one lutke na kojima i najveće govno od odjeće,stoji kao da je vrhunski komad.Mrzimo rasprodaje jer samo mršavice profitiraju,jer za nas nema broja.
NEĆU SADA KUPITI,SMRŠAVIT ĆU PA ONDA IDEM U ŠOPING!
Koliko godina tu rečenicu izgovaramo?

I tako šoping nas uglavnom baca u još veću depresiju,u začarani krug očaja i frustracije.Što sve ne radimo kako bi stvorili motivaciju? Motivacija i snažna volja.....zvući jednostavno ali je jako teško.Mi smo kao narkomani ili alkoholičari.
Teško je biti dosljedan bez velike podrške oko sebe.Da li ja imam podršku?
Kakva je ta podrška?
Svi moji ukućani žele da sam zgodna i mršava.Omamljeni često puta kaže kako mi nije žao propuštenih godina u svojoj debljini?
Uf...kako bi se posvađali.....ali je u pravu.Debljina nije lijepa,a česta
uvjeravanja da sam sretna sa sobom je čista jebena LAŽ!
NISAM SRETNA SAMA SA SOBOM! To je istina.
Momentalno sam sretna jer imam struk.Ali to nije dovoljno.Želim svoj izgled.
Danas počimam sa vama,od proteinskog dana.Bit će sranje....već znam ali eto....s vama će biti lakše.Krečem i na ponovno mučenje.
Ovog puta stvarno želim.Moram organizirati kuhinju i namirnice.
Teško je biti domačica i još k tome na dijeti.To je kao da daš narkomanu koji se želi izlječiti,da dila drogu svaki dan,a da je ne takne.
Užas....koji se ne može opisati.Koja agonija! Koliku volju i dosljednost moraš imati?
Neki dan dok sam šetala Splitom,doživjela sam stvarno ružni događaj.Netko tko me prepoznao zaderao se za mnom "Debela".
Prošla sam mrtva hladna,iako ne znam kako sam se suzdržala da se ne okrenem i dobro ga mlatnem torbom.
Došlo mi je da zaplačem od muke i da nikada više ne dođem u Split.
Cijeli dan me to jebalo.
Eto drage moje.....skinut ću se i ja za blog kad dođem na svoje!

Opaljena


Da ne gledaju, međutim, svi blagonaklono na naš Klub, to ste već, mislim, shvatili i po vašim blogovima, a i inače. Ja se svakodnevno susrećem sa OVAKVIM RAZMIŠLJANJIMA, kako po mom blogu, tako i inače.

Počmimo s dijetom, koja jest da jest. Igrom slučaja, većina nas je na UN-ki. Jer je brza i učinkovita, mada možda ne i idealna i najzdravija. Završimo sa tim da novi način života i prehrane, o kojemu ćemo imati što za reći i nakon ove dijete (već vidim kako će prštati ukusni i zdravi recepti) postane recept za naš lijepi izgled i u budućnosti.

Ljepota i zadovoljstvo dolaze iz unutra.
Ok, right.
Ali počmimo to, recimo, ovako.
S dijetom.
Da bismo postale zadovoljne svojim izgledom.
I započmimo to sve voleći više sebe, kako bi nas takve, zadovoljne i lijepe prvenstveno same sebima, mogli percipiratii i voljeti i drugi.

Jer mi to moramo.
Hoćemo.
I možemo.

Unatoč svemu i usprkos svimanaughty

Daju nam, btw, najviše mjesec dana prije nego se počerupamo, posvadimo i odustanemo od Kluba.
Eh.
A najveće se stvari rade iz dišpeta, zar ne?

Svih vas puno voli vaša

Wanda

- 18:31 - Dodaj komentar (51) - Print - #

0

Rujan 2008 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (9)
Rujan 2007 (5)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (8)
Travanj 2007 (24)
Ožujak 2007 (32)
Veljača 2007 (31)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off





AJMO SKUPA?

Ovo je blog svih blogerica i blogera koji žele temeljito promijeniti svoj život ili samo kreću, recimo, na dijetu od... recimo...
BAŠ DANAS!

PRIJAVE ispod zadnjeg, najnovijeg posta.

Pišite nam na:

karakterclub@gmail.com
karakterclub1@gmail.com

Vaše priloge šaljite kao attachmente u Word formatu.


NE PROPUSTITE NAŠU ARHIVU:





UN dijeta
- link

Forum o UN dijeti - link

Drugih 90 dana - link

Recepti Karakter kluba - link



88 ČLANICA KARAKTER CLUBA

Wanda
Lorraine
101 dalmatinka
Nessa
Mala Mu
Malena
Žena s Balkana
Angie
Rahatli
Božica trenutne sreće
Podloga
Daisy Dee
Ledena
Demjan
Rubia
Neni iz bajke
Mama Bahama
Pupak svijeta
Zezalica
Tyche
Red Sonja
Zvrk
wizard lady
Klodica
Sabivena
Atlantik
Vesna
The one
Lafica
Kad kokica pukne
Ivette
Princhipessa
morfin@
Jana
Tedica
Archie The NeZaSiTnA
Tonkabest
Lina-ina
Suncokreta2
DabRicA
tenkgirl
sve za zdravlje
meredith_sa
Luki
mala debeljuca
studentica
YT
Duda
Brevis
Sarajka_djevojka
Bugenvilija
hellion
Kornati53
Windfucker-in memoriam
tAjNe JeDnE wJeShTiCe
Sultanija
trudnica na kvadrat( a nije trudna:))
*pupa*
Roxy6
Dream girl
bise
stella
tanjevka
Bezazlena
kao da je važno
Louise1
omekšivač
modri odsjaj
otherside2
piplica
M.aktualije
Simboli
Tender
Doda
bbw44
MiniMaxine
jg007
Distortion
odlucila sam smrsaviti
Ni na nebu, ni na zemlji
Lafica
Angelina
Carolica
maala
bez karaktera
kia85
kravica(:
Isabel
Andja24
Aura
Kaja

9 ČLANOVA KARAKTER CLUBA

Miško
Ribafish
Holyfighter - vuk samotnjak
Izazov
Sadistico Shy
BMI 37
Dragi Moj Junac
Shinzo
Bez!Komentara
... i ne zamjerite im ako su zli u postovima ili komentarima, jer oni su na dijeti smijeh i jebeno su ponosni na sebe zbog toga!


ČLANOVI RADI ČLANSTVA I POTPORE

Lipa Mare
Penellope
Ljelja
Rudarka
Juliere
brod u boci
...Jani29...
Gali
Orange Boy
tratinchica
Kirshna
Silvija4
Likma
CHOCO
Majstorica
Amberka
loveaddict
Florena
Big mamma

PRAVILA:

1. U klub se primaju samo oni članovi koji zaista imaju višak tjelesne mase. Dakle, to se ne odnosi na one koji su npr. visoki 175 cm, imaju 55 kg, a žele smšaviti na 45. To znači da ne primamo one koji su debeli u glavi. Kod nas se cijene cice i guzice!




Webdesign: T-MARK

Header: RUBY









Number of online users in last 3 minutes Number of online users in last 3 minutes






Free Website Counters












































































































































































































eXTReMe Tracker