srijeda, 14.02.2007.

Ljepljivi dan ili Valentinovo

Unaprijed se ispričavam, ali poznata sam po kompliciranju stvari i to sve u svrhu rasčlanjivanja wink.


Prije svega, jedna osobna crtica:
Kad sam imala šesnaest dijagnosticirana mi je bolest od koje patim dan danas. Jedino što mi preostaje je uvijek i u svakom času paziti na ono što jedem, uz još nekoliko sitnih savjeta baziranih na zdravom životu.
Onda sam mislila da je smak svijeta, ali uz pomoć jednog doktora iz Švicarske (pokoj mu duši), uspjela sam svoj život dovesti u red.
Prvu torturu koju sam prošla je stroga dijeta ili takozvano - čišćenje.
Danas bi umrla prolazeći kroz to s obzirom da sam odgovorna za kuhanje cijeloj obitelji uz ostali bezbroj obaveza koje pritišću jednu majku, domaćicu, poslovnu ženu i hrvaticu.
Dijeta je imala šest faza u šest tjedana i nakon toga zdrava ishrana do kraja života.

1. faza (tjedan): koštunjavo voće 30 dkg razdijeljeno na tri obroka
2. faza (tjedan): koštunjavo voće 10-20 dkg + voće bilo koje 10-20 dkg
3. faza (tjedan): koštunjavo voće 10 dkg + voće 10 dkg + sirovo povrće 10-20 dkg
3. faza (tjedan): do pola kg (svega navedenog + skuhano povrće (na tri obroka))
4. faza (tjedan): do pola kg (svega navedenog + žitarice (tjestenina, kruh, cjelovito zrno kuhano ili kako god))
5. faza (tjedan): do pola kg (svega navedenog + riba)
6. faza (tjedan): do pola kg (svega navedenog + bijelo meso (piletina, puretina, teletina i janjetina))

Vode u neograničenim količinama. Hrana isključivo kuhana. Mlijeko i mliječni proizvodi - zabranjeni. Pečeno, frigano - nikad. Konzerve, eovi i ostala sranja: strogo zabranjeni. Salame, sušeno meso - strogo zabranjeni.

U tih 6 tjedana smršavila sam 14 kg iako nisam imala potrebe toliko mršaviti. Nakon toga sedam godina sam bila zdrava provodeći zdrav život što je uključivalo: dva sata dnevno šetnje sa psom, dva sata teretane, sat namakanja u kupki sa algama iz mrtvog mora (danas ne znam da li bi svijećom mogla pronaći 5 sati samo za sebe). U međuvremenu sam rodila prvi put i nadebljala se nisam niti grama, čak sam mjesec dana nakon poroda pala ispod svoje normalne težine, a sve je krenulo naopako kad sam drugi put zatrudnila i kad su se hormoni upleli, štitnjača i svašta nešto.
Već nekoliko godina borim se sama sa sobom, sa bolešću koja se vratila opet u svom najopakijem izdanju i sa viškom kila. Nemam snage proći ovu istu proceduru jer na početku sama sebe osuđujem na propast, a kako bi potkrijepila svoju tezu mogu vam samo napisati koliko je moja obitelj suosjećajna kad me na povratku sa zbora, gdje vodim svoju kćerku, u skoro 22:00, na voćni dan šalju u pekarnicu po burek puknucu.
Trebalo mi je nešto jače od mene same da me dobro prodma kako bi krenula u borbu opet ispočetka.
To sam sad našla ovdjethumbup.



................................Image Hosted by ImageShack.us




Dakle, od 16 godine znam podosta o prehrani, kalorijama i sastavu pojedine namirnice i nikako mi nije sjedala ova podjela na škrobni i ugljikohidratni dan s obzirom da je škrob jedan iz podgrupe ugljikohidrata. Dakle, imamo dva ugljikohidratna dana koja silno pokušavam razumno podijeliti i nikako mi ne uspijeva (barem ne po sastavu osnovnih navedenih namirnica u propisanoj dijeti). Jedina logična podjela bi bila na škrob koji u velikoj količini u probavnom procesu prelazi u glukozu i time održava nivo glukoze u tijelu, a on je zaslužan i za suvišnu glukozu koju nakupljamo (u tu grupu bi spadale sve mahunarke, uključujući i kukuruz, krumpir, mrkva, pšenica, raznorazne sjemenke i riža...(sve što se mljevenjem može pretvoriti u brašno, kad ih prethodno osušimo, a od njih još možemo napraviti i ljepilo yes)), i na ugljikohidrate sa velikim udjelom vlakana (celuloze) i služe za poboljšanje peristaltike u tijelu (u tu skupinu spadaju: blitva, špinat, brokula, kelj, mahune, kupus, raštika...). To bi imalo apsolutno smisla, jer bi se u tom slučaju koncentrirali na ono što prevladava u sastavu namirnice.
Slikovito opisano, jedan dan se bavimo razinom glukoze (probavljivim ugljikohidratima), a drugi dan za što bolji odlazak na wc (neprobavljivim ugljikohidratima), makar i ove namirnice utjeću na razinu glukoze.

No, da vas ne obeshrabrim predlažem vam ručak od leće. Ona ima jako niski glikemijski index, što znači da se škrob iz leće postepeno pretvara u glukozu i time spriječava nakupljanja viška šećera u tijelu, jer ga, dok se on polako razlaže, tim tempom trošimo a ne pohranjujemo ga kao rezervu, što obično radi naše tijelo sa viškom šećera.
Naš cilj je imati što manje REZERVE šećera.

Nemojte kolutati očima (nut) kad vam kažem da možete pojesti varivo od leće, jer nigdje ne piše ništa o varivu. Samo provjerite sastav i sve će sjesti na svoje mjesto.

Dakle:
U vodu stavite kuhati na kockice narezani luk (kapulu), mrkve, krumpir i češnjak. Možete staviti još i tikvice, brokulu, karfiol, kupus, kelj...što vam drago). Ja osobno volim bez svih tih silnih dodataka.
Po želji stavite vegete, papra, soli, peršina itd.
Kad je skoro kuhano dodate prethodno namočenu leću i kuhajte još 10 - 15 min. Umjesto leće možete staviti grašak i dobijete ono što se zove: FINO VARIVO.

Za kraj slobodno napravite zapržak. Možete suhi od integralnog ili rižinog brašna ili na ulju. Odlično je za ovo sezamovo ulje, a može i maslinovo.

Ja zapržak radim na sezamovom jer mi je to doktor preporučio za bolju probavu.
A fino varivo je jelo u kojem sam se davila, na pozitivan način, svih ovih preko nekoliko godina otkad sam se razboljela.
Tanjur mora biti do vrha pun za ručak.
Možete napraviti uz to još i zelenu salatu, jako usko narezanu, sa kukuruzom. To moja djeca jako vole.
E pa, ako nakon ovoga ne odete na wc i to pošteno, onda ne znam nakon čega ćete.



Imajte vjere u sebe i u nas. Znajte da zajedno možemo puno više. Nemojte posustati.

Oni zaljubljeni koji imaju partnere mogu se baciti i na tjelovježbu rofl, a sve u svrhu zdravlja.
Sretno Valentinovo ! (onima koji to slave)

Dodatak:

Domaća vegeta

Pronašla sam na netu ovaj recept, ali koliko se ja sjećam moj je bio malo drugačiji. Tko ima drugačiji neka samo pošalje.

1kg mrkve
1kg korijena peršina
1kg pastrnjaka
1/2kg luka
1 kom korijena celera(ili 2 manja)
4-5 crvenih paprika(velikih)
2-3 vezice lista peršina sa stabljikama
2-3 vezice lista celera
1kg morske soli

Sve sastojke dobro oprati i očistiti. Isjeći ih na manje komade jer ih je tako lakše mljeti. Pomiješati i samljeti mašinom za meso. Povremeno soliti dok se ne potroše svi sastojci i sol. Na kraju još jednom sve dobro izmiješati. Staviti u tegle, čvrsto nabiti i po površini još malo posoliti. Tegle zatvoriti i držati na mračnom i suhom mjestu. Ne mora stajati u frižideru.
Ova količina sastojaka je dovoljna za 6 velikih tegli(900g) ili 12-13 malih(380g)


Dobili smo i malo potpore mailom od M.B. koja je isto na UN dijeti od 29.01 i poslala nam je recept za ječam.

"Ječam (za škrobni dan)
Večer prije nego kuhamo ječam namočimo ga u vodu, prije kuhanja ga ocijedimo, nasjeckamo crveni luka malo ga propržimo i stavimo ječam, vegete i prelijemo sokom od rajčice i kuhamo dok ječam ne omekša i pred kraj posipamo peršinovim listom.
Odlično je zasitno a da ne pričam koliko je zdravo. Dobar tek, držite se cure izdržite 90 dana."



Demjan

- 11:00 - Dodaj komentar (44) - Print - #

0

Rujan 2008 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (9)
Rujan 2007 (5)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (8)
Travanj 2007 (24)
Ožujak 2007 (32)
Veljača 2007 (31)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off





AJMO SKUPA?

Ovo je blog svih blogerica i blogera koji žele temeljito promijeniti svoj život ili samo kreću, recimo, na dijetu od... recimo...
BAŠ DANAS!

PRIJAVE ispod zadnjeg, najnovijeg posta.

Pišite nam na:

karakterclub@gmail.com
karakterclub1@gmail.com

Vaše priloge šaljite kao attachmente u Word formatu.


NE PROPUSTITE NAŠU ARHIVU:





UN dijeta
- link

Forum o UN dijeti - link

Drugih 90 dana - link

Recepti Karakter kluba - link



88 ČLANICA KARAKTER CLUBA

Wanda
Lorraine
101 dalmatinka
Nessa
Mala Mu
Malena
Žena s Balkana
Angie
Rahatli
Božica trenutne sreće
Podloga
Daisy Dee
Ledena
Demjan
Rubia
Neni iz bajke
Mama Bahama
Pupak svijeta
Zezalica
Tyche
Red Sonja
Zvrk
wizard lady
Klodica
Sabivena
Atlantik
Vesna
The one
Lafica
Kad kokica pukne
Ivette
Princhipessa
morfin@
Jana
Tedica
Archie The NeZaSiTnA
Tonkabest
Lina-ina
Suncokreta2
DabRicA
tenkgirl
sve za zdravlje
meredith_sa
Luki
mala debeljuca
studentica
YT
Duda
Brevis
Sarajka_djevojka
Bugenvilija
hellion
Kornati53
Windfucker-in memoriam
tAjNe JeDnE wJeShTiCe
Sultanija
trudnica na kvadrat( a nije trudna:))
*pupa*
Roxy6
Dream girl
bise
stella
tanjevka
Bezazlena
kao da je važno
Louise1
omekšivač
modri odsjaj
otherside2
piplica
M.aktualije
Simboli
Tender
Doda
bbw44
MiniMaxine
jg007
Distortion
odlucila sam smrsaviti
Ni na nebu, ni na zemlji
Lafica
Angelina
Carolica
maala
bez karaktera
kia85
kravica(:
Isabel
Andja24
Aura
Kaja

9 ČLANOVA KARAKTER CLUBA

Miško
Ribafish
Holyfighter - vuk samotnjak
Izazov
Sadistico Shy
BMI 37
Dragi Moj Junac
Shinzo
Bez!Komentara
... i ne zamjerite im ako su zli u postovima ili komentarima, jer oni su na dijeti smijeh i jebeno su ponosni na sebe zbog toga!


ČLANOVI RADI ČLANSTVA I POTPORE

Lipa Mare
Penellope
Ljelja
Rudarka
Juliere
brod u boci
...Jani29...
Gali
Orange Boy
tratinchica
Kirshna
Silvija4
Likma
CHOCO
Majstorica
Amberka
loveaddict
Florena
Big mamma

PRAVILA:

1. U klub se primaju samo oni članovi koji zaista imaju višak tjelesne mase. Dakle, to se ne odnosi na one koji su npr. visoki 175 cm, imaju 55 kg, a žele smšaviti na 45. To znači da ne primamo one koji su debeli u glavi. Kod nas se cijene cice i guzice!




Webdesign: T-MARK

Header: RUBY









Number of online users in last 3 minutes Number of online users in last 3 minutes






Free Website Counters












































































































































































































eXTReMe Tracker