subota, 10.02.2007.

Škrobni ili koji god, jede se nešto :)

Sada su 4 sata i 50 minuta ujutro. Od ponoći sam se prevrtala po krevetu. Glad ne da mira. Pa rekoh, idem se iživljavat na tipkovnici. Sada znam kako je ovisnicima na odvikavanju.
Gledam one vježbice koje su u postu ispod. Divne su, ali ja nemam snage niti listati stranice u knjizi, a kamo li raditi trbušnjake. Jesam li jedina? Image Hosted by ImageShack.us

Od svih dana, škrobni mi je ispao nekako najdraži. To je ujedno i dan u kojem za večeru ne moramo jesti isto što smo jeli i za ručak.

Doručak je naravno isti kao i uvijek. 2 voćke.

Moj odabir za današnji ručak:
Na žličici maslinovog ulja popržite kapulu. Tome dodajte nasjeckanu zelenu i crvenu papriku. Nakon minutu, dvije dodajte malčicu vode (da pokrije dno lonca) i ostavite da se dinsta. U to ubaciti malo kukuruza i zgotoviti sa začinima (vegeta, papar, lovorov list ili što god).
Prije svega toga posebno skuhati rižu (tko voli integralnu, bilo bi dobro skuhati upravo nju) i pomiješati sa prethodno poprženim povrćem.
Uz to možete i salatu. A i šnitu kruha.

Večera:
Trebaju vam 3 krumpira očišćena i narezana na ploške, pakiranje šampinjona (može 5 komada cijelih pa narezati ili kupiti one u konzervi), brokula, 1 žlica maslinovog ulja, 2 žlice vegete i 3 žlice vode.
Sve skupa izmiješati u vatrostalnoj posudi i staviti peći na 200 °C oko 25 min.
Prepolovite količinu punog tanjura (da mi ne zaboravite).

Dva recepta, pa kome se sviđa neka kombinira kako mu paše vremenski, količinski i ekonomski. Image Hosted by ImageShack.us

Što se onih koji ne vole maslinovo ulje tiče, link na tekst o lanenom ulju.

Negdje sam u komentarima prethodnog posta pročitala da se netko žali na lošu probavu, zbog ove dijete. Ne postoji nikakav problem koji negdje na nekom forumu nije riješen, pa tako ni ovaj.

Rješenje za olakšat crijeva:
-> čaša tople vode ujutro natašte ili
-> lanene sjemenke (pojma nemam di to ima za kupit) koje možete ubaciti u svoj dnevni obrok kao dodatak pri pripremi jela (koliko sam uspjela shvatiti)


Savjetujem vam da nekako u svoj današnji obrok ubacite kombinaciju s brokulom, jer je ona bogata kalcijem. Kojeg u ovoj dijeti baš i nema (osim eventualno na proteinski dan), a kalcija nikad dosta. Ne želimo si artritis navuć na vrat, jel tako wink

Zaboravih skoro... ako ste imali glavobolje prva dva do tri dana... onda ste osoba s niskim tlakom, kao i ja. Ova dijeta je idealna za visokotlakaše. Rješenje... a kava. Bez mlijeka, ali šta je tu je.

Za sada toliko... držite mi se

Ruby



UPDATE:

Poslala nam Kat mail. Crkla sam od smijeha.

Pušim jednu kutiju na dan. Živčana sam. Derem se. Udaram ljude. Kat na dijeti reloaded. Većina vas provodi UN djetu dok jedino ja, kao i uvijek, nešto radim po svome.
Bila sam na toj UN djeti jednom davno. Smršavila 3 kg u 7 dana. I pila alkohol zadnji dan.:D

Dakle, od ponedeljka,ja živim na jogurtu i narančama. Dvoumila sam se između tog dueta i onog koji čine štapići i cola light.Mislim da sam ipak bolju opciju odabrala.
Evo, već nakon par dana,vidi se razlika.Ja vam vrtoglavo brzo skidam kile...ali zato i dobivam.Zgriješila? Jesam.Prokleto pivo!

Visoka sam 167. Teška sam 62 kile. Ja želim najmanje 54. Moj problem čine "trbuščić" i sise.Ja želim manje sise.Ne četvorku,već trojku.Bokove nemam,guzicu još manje. Ironija je u tome što bi ja dala zlata za veće dupe. Ali,Bog,lukav kakav je,napravio nas je takvima-nesavršenima. A uvijek želimo ono što ne možemo imati.

Nikad nisam bila mršavica. Ali, ovo me ljeto udebljalo navjerojatnih 7 kila.Kako? Jedi,jedi i jedi u 2 po noći i eto ti kila ko iz pi*ke materine.

Baš mi je žao što Ekspretila više ne piše blog. Njoj bi se ovo sigurno jako svidjelo. Ona je pisala zakon postove i nikad neću zaboraviti onaj njen post o tome kako će smršaviti.Bila sam zadivljena.To bi bila savršena "himna" za sve nas.

Moj savjet-zapamtite da ništa na ovom svijetu nije lako.Za uspjeh je potrebno puno,puno i još više od toga.Trud se na kraju UVIJEK isplati.Odustati boli mnogo više nego nastaviti dalje,koliko god to teško bilo.


Evo par činjenica koje vas zanimaju:

-zeludac ne zna kad je pun.Tek nakon 20 minuta šalje poruke mozgu

-obicna voda vas baš ne zasicuje kao ni hladna hrana(ovisi o kolicini).
Topla voda zasicuje jer zeludac reagira na toplinu i šalje mozgu poruke da je sit.Mislim da ja
zato najbolja goveđa ili kokošja juha(bez ikakvih dodataka) kada vas uhvati jaki
napadaj gladi

-makar je povrce ugljikohidrat,ne sadrzi masnoce i time ne deblja

-tekuca hrana ne deblja (osim ako to nije ulje ili masna juha)

-tijekom seksa se gubi oko 2000kcal zbog ubrzanog rada srca i mišića

-pusenje ubrzava metabolizam (ali ako ne pušite,nemojte niti početi)

-osjecaj leptirica u trbuhu trosi ni više ni manje nego 500kcal

-zivciranje,bijes,gnjev,ljutnja te ostalo povezano čini srce da brze kuca i time
trosi energiju tj. kalorije

-prevelika opterecenost hranom izaziva apetit

-debeli ljudi mogu u tjedan dana na tezini izgubiti i do 10kg,no što su mršaviji sve
je teze...

I ja ću se slikati polugola za blog uskoro.Hoću.


A ja kažem, draga moja Kat ma šta polugola za blog? Za Klik. za Klik. Ne zvala se ja kako se već zvala.

- 18:30 - Dodaj komentar (60) - Print - #

0

Rujan 2008 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (9)
Rujan 2007 (5)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (8)
Travanj 2007 (24)
Ožujak 2007 (32)
Veljača 2007 (31)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off





AJMO SKUPA?

Ovo je blog svih blogerica i blogera koji žele temeljito promijeniti svoj život ili samo kreću, recimo, na dijetu od... recimo...
BAŠ DANAS!

PRIJAVE ispod zadnjeg, najnovijeg posta.

Pišite nam na:

karakterclub@gmail.com
karakterclub1@gmail.com

Vaše priloge šaljite kao attachmente u Word formatu.


NE PROPUSTITE NAŠU ARHIVU:





UN dijeta
- link

Forum o UN dijeti - link

Drugih 90 dana - link

Recepti Karakter kluba - link



88 ČLANICA KARAKTER CLUBA

Wanda
Lorraine
101 dalmatinka
Nessa
Mala Mu
Malena
Žena s Balkana
Angie
Rahatli
Božica trenutne sreće
Podloga
Daisy Dee
Ledena
Demjan
Rubia
Neni iz bajke
Mama Bahama
Pupak svijeta
Zezalica
Tyche
Red Sonja
Zvrk
wizard lady
Klodica
Sabivena
Atlantik
Vesna
The one
Lafica
Kad kokica pukne
Ivette
Princhipessa
morfin@
Jana
Tedica
Archie The NeZaSiTnA
Tonkabest
Lina-ina
Suncokreta2
DabRicA
tenkgirl
sve za zdravlje
meredith_sa
Luki
mala debeljuca
studentica
YT
Duda
Brevis
Sarajka_djevojka
Bugenvilija
hellion
Kornati53
Windfucker-in memoriam
tAjNe JeDnE wJeShTiCe
Sultanija
trudnica na kvadrat( a nije trudna:))
*pupa*
Roxy6
Dream girl
bise
stella
tanjevka
Bezazlena
kao da je važno
Louise1
omekšivač
modri odsjaj
otherside2
piplica
M.aktualije
Simboli
Tender
Doda
bbw44
MiniMaxine
jg007
Distortion
odlucila sam smrsaviti
Ni na nebu, ni na zemlji
Lafica
Angelina
Carolica
maala
bez karaktera
kia85
kravica(:
Isabel
Andja24
Aura
Kaja

9 ČLANOVA KARAKTER CLUBA

Miško
Ribafish
Holyfighter - vuk samotnjak
Izazov
Sadistico Shy
BMI 37
Dragi Moj Junac
Shinzo
Bez!Komentara
... i ne zamjerite im ako su zli u postovima ili komentarima, jer oni su na dijeti smijeh i jebeno su ponosni na sebe zbog toga!


ČLANOVI RADI ČLANSTVA I POTPORE

Lipa Mare
Penellope
Ljelja
Rudarka
Juliere
brod u boci
...Jani29...
Gali
Orange Boy
tratinchica
Kirshna
Silvija4
Likma
CHOCO
Majstorica
Amberka
loveaddict
Florena
Big mamma

PRAVILA:

1. U klub se primaju samo oni članovi koji zaista imaju višak tjelesne mase. Dakle, to se ne odnosi na one koji su npr. visoki 175 cm, imaju 55 kg, a žele smšaviti na 45. To znači da ne primamo one koji su debeli u glavi. Kod nas se cijene cice i guzice!




Webdesign: T-MARK

Header: RUBY









Number of online users in last 3 minutes Number of online users in last 3 minutes






Free Website Counters












































































































































































































eXTReMe Tracker