četvrtak, 08.02.2007.

CETVRTI DAN - Voce je sexy

A jeste me stavili na svima najmrzi dan. Pa nek ja napisem sad neki optimistican post o vocu koji ce svima dignut moral da zaborave na zeludac koji se lijepi na ledjima. I ja sam vec evo cetvrti dan na dijeti (ne na UN , ali svejedno na dijeti) i ovaj post vam zbog vremenske razlike pripremam vecer unaprijed kako bi vas frisko stivo docekalo uz prve jutarnje vocke. Razmisljam i znojim se od muke (ovo mi dodje ko' fitness) kako se za ime onog gore sve daju pripremit kruske, jabuke i sljive, a da su u skladu sa pravilima dijete?

Dan prije drugih dijetu je započela Audrey Fatburn… evo kakva su njena iskustva sa dramatičnim, voćnim danom.

Dan u kojem je svakako najmanje mjesta za filozofiranje i "što ako" i "smije li se"-pitanja je četvrti dan, voćni. Raznoliko voće. I eto ti ga.
Jako lako za zapamtiti, a mnogima teško za izdržati.
Mnogi upravo voćni (pored, jasno, vodenog) navode kao "najteži".

Ono što mene zbunjuje su jedino banane. Banane su mi nekako zločesto voće.
Debljajuće, slatko, ovo-ono- pa ih izdvajam iz kategorije "uobičajenog" voća. Možda i
griješim, ali negdje sam čitala da one sadrže drugačiji šećer nego većina drugog
voća. Uglavnom, ja si s njima ne dajem oduška. Nasjeckam komadić banane među ostalo voće,da je ima "tek tol'ko". E pa da.

U odnosu na prethodna tri dana, priznajem da mi je ovaj bio najkritičniji i da sam
Najčešće pomišljala kako bi dobro bilo pojesti "nešto konkretno".
Moj me frend danas uvjeravao da slobodno pojedem štrudlu od jabuka ili višanja, kad
je već voćni :))) Simpatično, but no. Ne smijemo.
Gladnija sam nego prethodna tri dana, pretpostavljam da smo svi. Zato bi dobro bilo
držati se što dalje od iskušenja, ispunjavajući si dan nekim aktivnostima koje odvlače
pozornost s hrane.

Sretno s voćnim, što drugo reći. Zajeban je, ali nema toga što mi ne bismo mogle, jel
tak? :)


… tako kaže naša Audrey.


Malo obeshrabrujuće, da. Srecom na mail nam se javila i Zena s Balkana i poslala sljedece recepte:

Photobucket - Video and Image Hosting

"dakle, slijedi onaj famozni, nekima ozloglašeni voćni dan..neki su na tom danu bili jako jako gladni( čitaj JA) dok nisu otkrili recepte i čari voća! ja obožavam ovaj dan jer je u neku ruku čisti iznutra pa sljedeći dan nešto i pokakaš..
neki misle da na voćnom danu mogu jesti samo voćne salatice..ne, voćni dan se zove još i vitaminski dan pa ja npr. ak mi dojadi voće, jedem zelenu ili miješanu salatu..orahe, bademe, smokve..sve..
evo receptići koji su prepreukusni ručkovi/ večere i ne morate se bojati da su kalorične bombe:

-ogulite dvije banane,
premažite ih žlicom maslaca i uvaljajte u cimet.
Prepecite ih na tavi ili teflonu. Na prepečene banane nakapajte žličicu meda!-

ili..
mikserom usitnite 8 suhih šljiva,
dodajte narezanu naranču i 1 žlicu mljevenih oraha ili lješnjaka..
iz te smjese napravite kuglice i uvaljajte ih u kokosovo brašno

ili..

Izdubite 6 jabuka te im odstranite sjemenke.
Poslazite ih u posudu koju ste oblozili papirom za pecenje.
Jabuke napunite vasom omiljenom marmeladom ili dzemom (bez secera), te ih pecite 15 min na 180'C. Za vrijeme pecenja jabuke povremeno zalijevajte sokom od narance kojem ste dodali zlicicu zacina za savijacu od jabuka.
Za rucak pojedite 4 jabuke, a 2 za veceru sacuvajte
Ili..
6 jabuka - sredinu izdubite i ocistite od sjemenke. Neka donji dio jabuka ostane cijel.
Pomijesajte 2 zlice mljevenih oraha sa zlicom grozdjica koje ste oprali i osusili. Smjesom punite jabuke i kuhajte 15 min (najbolje na pari), ili ih pecite 15 min na 180'C.
Za rucak 4, a za veceru 2 jabuke pojesti dok su tople.
Ili..
2 jabuke naribajte na ribež, dodajte grožđice i mljevene orahe i bademe.. položite ih na mastan papir i stavite u pećnicu..180 stupneva 15min.. bademi će se fino spržiti a sokovi od jabuke će se pomiješati sa orasima

bon apetit..(jeee jee dal sad si sit)
Žena sa Balkana

Btw. Na voćni dan su dpušteni i sokovi samo što se oni računaju kao jedan obrok! A razmak između 2 obroka je najmanje 2 sata..."

Photobucket - Video and Image Hosting

Hvala ti Balkanka !

Za one koji kao i ja pokusavaju izgubit kile po nekim svojim pravilima, drzim vam fige i moram bit iskrena da mi nije nimalo lako.
Nazvala sam jutros vec iz auta moju radnicu u ducan da mi ode preko puta u pekaru po kiflu jerbo sam mislila da cu na posao dopuzat koliko me je spopala glad odjednom.
Dakle danasnji jelovnik je izgledao ovako:
- kifla za dorucak
- preskocila rucak
- salata za veceru i snita crnog kruha sa sjemenkama
Nije za preporuku btw...
Moj recept za vocni dan:
Salata od bresaka i jagoda.Narezite na sitno i prelite sa malo soka od grozdja.

Na naslovnici Vecernjaka ovo:

Photobucket - Video and Image Hosting

To su kao novi badici za 2007 sezonu. Taman da mi pokrije...mali prst na nozi.

Nije ni dečkima lako... kako početak svoje dijete proživljava drugi muški član našeg kluba pogledajte ovdje.

Nedajte se cure i decki ! Veliki pozdrav od

Bridge.


- 01:30 - Dodaj komentar (122) - Print - #

0

Rujan 2008 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (9)
Rujan 2007 (5)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (8)
Travanj 2007 (24)
Ožujak 2007 (32)
Veljača 2007 (31)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off





AJMO SKUPA?

Ovo je blog svih blogerica i blogera koji žele temeljito promijeniti svoj život ili samo kreću, recimo, na dijetu od... recimo...
BAŠ DANAS!

PRIJAVE ispod zadnjeg, najnovijeg posta.

Pišite nam na:

karakterclub@gmail.com
karakterclub1@gmail.com

Vaše priloge šaljite kao attachmente u Word formatu.


NE PROPUSTITE NAŠU ARHIVU:





UN dijeta
- link

Forum o UN dijeti - link

Drugih 90 dana - link

Recepti Karakter kluba - link



88 ČLANICA KARAKTER CLUBA

Wanda
Lorraine
101 dalmatinka
Nessa
Mala Mu
Malena
Žena s Balkana
Angie
Rahatli
Božica trenutne sreće
Podloga
Daisy Dee
Ledena
Demjan
Rubia
Neni iz bajke
Mama Bahama
Pupak svijeta
Zezalica
Tyche
Red Sonja
Zvrk
wizard lady
Klodica
Sabivena
Atlantik
Vesna
The one
Lafica
Kad kokica pukne
Ivette
Princhipessa
morfin@
Jana
Tedica
Archie The NeZaSiTnA
Tonkabest
Lina-ina
Suncokreta2
DabRicA
tenkgirl
sve za zdravlje
meredith_sa
Luki
mala debeljuca
studentica
YT
Duda
Brevis
Sarajka_djevojka
Bugenvilija
hellion
Kornati53
Windfucker-in memoriam
tAjNe JeDnE wJeShTiCe
Sultanija
trudnica na kvadrat( a nije trudna:))
*pupa*
Roxy6
Dream girl
bise
stella
tanjevka
Bezazlena
kao da je važno
Louise1
omekšivač
modri odsjaj
otherside2
piplica
M.aktualije
Simboli
Tender
Doda
bbw44
MiniMaxine
jg007
Distortion
odlucila sam smrsaviti
Ni na nebu, ni na zemlji
Lafica
Angelina
Carolica
maala
bez karaktera
kia85
kravica(:
Isabel
Andja24
Aura
Kaja

9 ČLANOVA KARAKTER CLUBA

Miško
Ribafish
Holyfighter - vuk samotnjak
Izazov
Sadistico Shy
BMI 37
Dragi Moj Junac
Shinzo
Bez!Komentara
... i ne zamjerite im ako su zli u postovima ili komentarima, jer oni su na dijeti smijeh i jebeno su ponosni na sebe zbog toga!


ČLANOVI RADI ČLANSTVA I POTPORE

Lipa Mare
Penellope
Ljelja
Rudarka
Juliere
brod u boci
...Jani29...
Gali
Orange Boy
tratinchica
Kirshna
Silvija4
Likma
CHOCO
Majstorica
Amberka
loveaddict
Florena
Big mamma

PRAVILA:

1. U klub se primaju samo oni članovi koji zaista imaju višak tjelesne mase. Dakle, to se ne odnosi na one koji su npr. visoki 175 cm, imaju 55 kg, a žele smšaviti na 45. To znači da ne primamo one koji su debeli u glavi. Kod nas se cijene cice i guzice!




Webdesign: T-MARK

Header: RUBY









Number of online users in last 3 minutes Number of online users in last 3 minutes






Free Website Counters












































































































































































































eXTReMe Tracker