NE DOZVOLI DA BOG POKISNE...

16.09.2017.



Ovo je moje iskustvo ili to mogu opisati kao moj uspjeh...Našla sam se u gradu sa gospođom koja je željela od mene naručiti sliku, nisam naizgled uspjela odraditi taj posao, gospođa je odustala ...zašto...zato što sam umjesto novca kojeg sam mogla zaraditi dobila srce koje mogu zadržati....

Ljudi bježe od svega što ih upozorava, da okretanje glave nije uspjeh…

Prije neki dan stojim na stanici ..čekam autobus…..ljudi je mnogo, dan je hladan…među ljudima stoji žena …..neurednog izgleda ..nema kaput ni kišobran…..postavlja uvijek ista pitanja vidno uplašena …nitko je ne želi pogledati…prekida razgovor između mene i gospođe …gospođa je vidno uznemirena njenom pojavom, a ženi je hladno…pokušavam pomoći ….tješim uplašenu ženu, dok gospođa viče na nju zato što je prekida u razgovoru…

Počinje padati kiša …gospođa vadi kišobran…štiti mene od kiše, a uplašenoj ženi okreće leđa…nije ni primjetila da je ostavila BOGA da kisne …..iz torbe vadim kišobran i dajem ga uplašenoj ženi…

I BOG SE NASMIJE


https://www.magicus.info/alternativci-i-korisnici/predstavite-sebe-i-svoj-rad/ne-dozvoli-da-bog-pokisne

POGLEDAJTE ME...

12.09.2017.


Image and video hosting by TinyPic

Na zemlji…
Tajna o meni nije sakrivena….
Samo je jako malena…

Vi ljudi tražite velike tajne….
Veličanstvene spise i moj lik….
Kako me samo zaobilazite….

Kad bih imao lik….
Bio bih dijete…..
Kad bi postojali spisi…
Bili bi vam na dlanu…

Svakom od vas…
Ja sam svatko od vas…
Veličanstveni spisi….
Su u svakom vašem otkucaju srca…
Bezbroj puta se ponavljaju….
Okrenite se sebi….
I pogledajte me…..


DAN KOJI SE NE PROPUŠTA.......

06.09.2017.


Image and video hosting by TinyPic

Danas neka ti bude poseban dan…
Dan koji sam za sebe ozdravlja…

Ne moraš uraditi ništa…
Samo sve poslušaj…
Nemoj čekati da prođe…
Ne hrani ga očekivanjima….
Pusti ga da priča…

Danas je takav dan….
Bez obzira kamo te odvede …
Voli ga….


Image and video hosting by TinyPic

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.