JOŠ MALO MENE BEZ STIHOVA

30.08.2017.



MOJA LIKOVNA UMJETNOST

29.08.2017.



UVIJEK

24.08.2017.


Image and video hosting by TinyPic

Uvijek….
Te neizmjerno volim …
Razlog…
Nikad nije postojao….
Uvjet…
Nikad ti nije dan…
Tako jednostavno…

Uvijek…
Raširenih ruku sam te dočekao…
I otpratio…
Na svako putovanje života…
Ja sam u svakoj priči…
Nikad nisi pogriješila…
Uvijek…


DA JE UVIJEK ISTO

21.08.2017.



Da je uvijek isto ….
Misliš li da bi me trebala….
Da koračaš po ravnici….
Jedan korak ili sto koraka…
Jednako izgleda….




Da je uvijek isto…
Da ispred tebe ne stoji planina….
Ne kao prepreka…
Gdje bi se popela da vidiš….
Odakle si krenula….
Pružiti ruku prema gore….
Uvijek je nagrada….


https://www.magicus.info/alternativci-i-korisnici/predstavite-sebe-i-svoj-rad/da-je-uvijek-isto

TAJNA SVAKOG POKRETA

20.08.2017.


slika: internet

Trebalo bi te više biti u osmjehu dana…
Ispred tebe sve sam posložio…
Ali ti ipak biraš sama…
Ja ću sa tobom bilo gdje…
Pratim te od postanka vremena…
Ali ti često odlučiš bez mene….
Koračati tamo gdje piše zaborav…
Kad bi se sjetila …

Nikad ne bi skrenula…
Sjećanje je nešto na što nemam prava…
Zaborav je samo polazno mjesto…
Vrijeme je da kreneš dolaziti…
Krećeš već jako dugo…
Zbog toga si umorna i prazna…
Ne trebaš dugo hodati da bi me pronašla…
Trebaš stati…
To je tajna svakog pokreta…

TO SAM JA

18.08.2017.


slika: internet

Nemojte mi kupiti…
Tlakomjer za rođendan….
Ako se udebljam …
Nemojte biti sretni…
Što dobro ne izgledam…

Nemojte pričati o cijenama….
Ni politika me ne zanima…
Možda je to vama nezamislivo….
Ali niti jedna stranka nije uspjela…
Da me savlada…
Zbog toga ne padam na koljena….
Ono što uklanja fleke…
Čista je kemija…
Fleka nije toliko strašna da bi prolila…
U more nešto što ubija…
Na fleku uvijek mogu…
Nacrtati cvijet…

Možda privučem bumbara….
Moj vrt je prepun…
Samoniklih biljaka ….
I neću ih počupati…
Samo zato što je divlje…
Nisam ni ja pitoma….
Da …. razgovaram sa susjedom…
Kojeg nitko ne voli…
Meni je baš simpatičan….
I na kraju priznaj…
Da voliš kad me sretneš…
Uvijek se nasmiješ…
To je zbog toga….
Što svako jutro ne popijem pravila …
Pristojnog ponašanja….


https://www.magicus.info/alternativci-i-korisnici/predstavite-sebe-i-svoj-rad/to-sam-ja-3

SAMA SE ZAUSTAVLJAŠ

01.08.2017.


Image and video hosting by TinyPic

Znam što bi ti…
Album slika budućnosti….
Ali to tako ne ide…
I da ih ti dam ..
Ne bi list okrenula …
Zbog onog straha…
Kojeg nisi otpustila…

Ma, pusti život da se okreće…
Ja pričam priču…
Ti je proživljavaš…
Tako je stvarnije…
Na ništa te ne nagovaram…
Moje blizine ima …
Onoliko koliko dozvoliš…
Ja listam stranice….
A ti se zaustavljaš…


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.