Pravo(m) u glavu

11.02.2009., srijeda

Odgovornost u Hrvatskoj je bez posljedična misaona imenica !!!

Pravosuđe, svaka čast !!!!!

Ima li itko normalan u državi tko nije ponosan na pravosuđe i ostala tijela progona u RH ? Zar je moguće da se ne ponosimo pravosuđem i ostalim tijelima progona u RH ? To je naš najbolji brand koji treba samo patentirati i izvesti u svijet. Po definiciji, brand je skup opipljivih i neopipljivih obilježja nekog proizvoda ili usluge. Dakle opipljivo obilježje branda bio bi logotip gola djeva, kao pištolj u kockastim crvenim i plavim kockicama. Neopipljivi elementi podrazumijevaju niz asocijacija, vrijednosti i simbola povezanih uz brand. Pretvorba, privatizacija, kuponska privatizacija, peti ortaci, brodosplit, grunrovčani, indeks, maestro, samo neki od postupaka na ponos pravosuđa i tijela progona. Sinergija branda mora stvarati snažni i trajni identitet, sažimati osobnost i poticati osjećaje povjerenja, korisnosti, dobrobiti i sigurnosti. Pravosuđe ovim postupcima ima sve to, ima sve ono što je potrebno brandu . Krasno, eureka, imamo brand „pravosuđe“ kojem će se diviti svi od zapadne demokracije do država u tranziciji . Jedinstveni i neponovljivi proizvod, pa domaće je domaće, ponos i dika naših umotvorina .


- 11:35 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

ISTINA I JOŠ PO NEŠTO