KANIDJA

16.02.2006., četvrtak

Zaboravi

Ako me sretnes negde u gradovima stranim,
Po kojima se muvam u poslednje vreme,
Sretni me,
Kao da me sreces prvi put.
Nismo li se mi vec negde videli,
Kazi... I zaboravi.

Zaboravi dane koje smo nekada zajedno...,
I noci zaboravi...
Gradove kojima smo menjali imena,
I ucrtavali u karte samo nama dostupne...
Onaj hlad pod maslinama u nasoj uvali,
uvali mirnih voda.
Otok nas i ime broda pesnika,
koji nas je tamo nosio...

Zaboravi da si ikada rekla da me volis,
I kako se nikada, nikada, necemo rastati.

Treba zaboraviti naslove knjiga
Koje smo zajedno citali,
Filmove koje smo gledali,
Hemfri Bogarta i Kazablanku,
Narocito zaboravi.

Ulicu divljih kestena s pocetka Tuskanca,
I onaj nas poljubac na kisi
Za koji si znala reci:
" Nikada necu zaboraviti ".
Molim te zboravi...

I kada ti kazem da zaboravis,
Kazem ti to zato sto te volim
Kazem ti to bez gorcine,

Otvori oci ljubavi,
Nasim gradom prosli su tenkovi.
Odneli su sobom sve sto smo bili,
Znali..., imali...
Zato... Zaboravi.

Cemu secanja...?
Pogledaj kako tresnja u tvome vrtu,
Iznova cveta svakoga proleca.
Nasmesi se jutru koje dolazi,
Zagrli belinu novih dana
i zaboravi.

Kasno je vec dragana, hocu da kazem,
zreli smo ljudi,
To jest, nismo vise deca
I znam da nije lako,

I znam da mozda i boli, ...ali pokusaj,
Molim te,... pokusaj... zaboravi!

I ako me sretnes negde u gradovima stranim,
Po kojima se muvam u poslednje vreme,
Sretni me, kao da me sreces prvi put;
Nismo li se mi vec negde videli,
Kazi... i zaboravi.

Rade Serbedzija


<< Arhiva >>