Eh, što ti je... od noći do jutra...

10.09.2015.

Eh, što ti je... kad se dobro društvo skupi... i slavljenik i čestitari... pa se, preko torte i kolača... njami... preko žestice i pive... i kole i kokte... i žutog i bijelog... i pjenušavog i crnog... party... zaraziš i gitarom i pjesmom... i Čolom i ovom novom... pjeva... eh, što ti je... kad su duše prave, od ljubavi zaražene... kiss ...

Image and video hosting by TinyPic


Zdravko Čolić - Što ti dadoh

Eh. što ti je... kad u rano jutro (s)kreneš... no... kad te posve druga pjesma prene... tuzan... ma, pjesma do pjesme, a sve se crvene... mad... dobro ti jutro, moja jube... ružo moja crvena... natoči mi rujna vinca... teci rijeko, teci suzo... teci mi u venama... samo teci, daj... gdje si sad, moj anđele... moj živote... ooo, znam da vriješ, pa neka se i stoput kriješ... znam da jesi, da si tu... znam da krv si, i gusta i crvena, nisi voda, ali avaj... reci, teci... zacrveni... eek...

Image and video hosting by TinyPic


Zdravko Čolić - Ti si mi u krvi - Piano Cover

Ili ja dižem ruke od svega... i doktora i ambulanti... i kojekakvih pretraga i kontrola... i sestara i igala... pa nek' srce dura, doklen ga ljubav gura... kiss... život ionako štima, samo dok ljubavi ima... kiss... jerbo, glave bi me prije mogla doći, ova pipkanja i bockanja, olitiga, ova stručno-nestručna eksperimentiranja okolo kole mojih krvnih sudova... cry...

Oznake: preko pjesme do zdravlja

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.