Još se duša s tilom bori...

19.08.2013.


............ bez tebe srića, ka' i svića, dogori za tren ......
............... još te srce tako triba, još sam zaljubljen ......
.................. pa se duša s tilom bori, ka' da 'oće reć' ......
..................... da se s tobom jutrom budim, noću idem leć' ......

............ dušu i lipotu samo nebo ti je dalo ......
............... vjeruj, koliko te ima, uvijek mi te malo ......
.................. samo jednu želju imam, samo jedan san ......
..................... svaki minut pretvorit' još u jedan dan ......



Lumin - Klapa Rišpet

............ do tebe mi nima, jer si uvik ista ......
............... sve mi blago bilo tvoja ljubav čista ......
.................. ti si meni svitlo, ti si meni lumin ......
..................... bez tebe ne mogu, bez tebe ne umin ......

............ do tebe mi nima, jer si uvik moja ......
............... navik nek me grije samo ljubav tvoja ......
.................. ti si meni svitlo, ti si meni lumin ......
..................... bez tebe ne mogu, bez tebe ne umin ......



...... nastavlja se pjeva ......

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.