Lipa rič

28.04.2013.


Čim ja krenem s tematikom, nađu se neke izvanredne vijesti za mali odmor cerek...

Šalu na stranu, ovaj put jesam odlučila završiti sa prošlim svršenim vremenom, kako bi dalje pratila samo aktualna događanja, i nastoja'ću ispoštovati to što sam zacrtala, ali ovu malu digresiju jednostavno moram sretan...

Radi se, naime, o hvalevrijednoj gesti, koja na lijepi način zatvara jednu priču o kojoj sam u dva navrata pisala... a sve je dobro, ma kako loše započelo, što se dobro svrši yes... nadam se i vjerujem, da će tako biti i sa mojom didovinom yes...

Stara je istina da lijepa riječ i gvozdena vrata otvara... a ima i ona o četiri zlatne riječi... izvoli, molim, hvala, oprosti...


Oprosti - Gibonni

A pisala sam... o svom spotu i o drskom lopovu... i o mojoj prijavi nakon koje je spot i uklonjen, ali bez reakcije osobe, koja ga je objavila kao svoj uradak... pa mislim, kako ne bi bilo fer da ne objavim i nastavak priče...

Jučer je, naime, na lijepi način reagirao njegov kolega, prvi tenor Klape Blaca, uputivši ispriku, putem mail-a i komentara na spot... i još puno lipih riči thumbup...


Lipa rič - Tomislav Bralić

Kako i odgovorih... oprošteno je i zaboravljeno yes... i hvala na lipoj riči mah...


Oznake: lipa rič ... oprosti

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.