zovem se kamena :)

03.05.2011.


Lipi moji, da ubuduće ne bi došlo do kakve zabune, primite na znanje i ravnanje, da sam promijenila svoj nadimak sretan... Odavno sam već razmišljala, a sada sam, eto, i učinila.

Ustvari, da budem posve precizna, nadimak sam skratila, i od sada sam samo...
kamena cool... adresu bloga pri tome nisam mjenjala, jer, za razliku od nadimka, za to nisam vidila posebnog razloga.

Meni se, moj novi nadimak, baš sviđa, a vama će, u svakom slučaju, olakšati posao kod komentiranja. Znate i sami, što nose sa sobom dugačka imena, i kako prolaze i u stvarnom životu - skraćujemo ih na sve moguće načine i varijante, dok ih, na kraju i ne zaboravimo. Tako sam i ja... za neke bila pod punim imenom, kamena kućica na škoju kiss ... za neke samo kamena kiss ... za neke opet kućica kiss... nekima sam bila škojarka kiss ili škojica kiss ... a možda ima i još koji, ali ne znam.
Moje bi solomonsko rješenje, tako nekako, razriješilo sve buduće probleme i dileme okolo kole imena zujo...

A ova kućica iz snova preslikana na uskršnje jaje, koja, nažalost, nije prošla strogu kontrolu FotoNatječaja cerek, neka vam doda malo boje i veselja wink...
I to bi bilo to... za sada... od mene, kamene... mah...


Image and video hosting by TinyPic

Hmm, da... ako ikad odlučim napisati knjigu lud, naslov je, barem, gotova stvar...
zovem se kamena thumbup

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.