Važno je sudjelovati

08.11.2010.


E, baš je zarazna ova naša blogosfera... a rekla sam već da sam se, uživajući u vašim fotografijama, i sama zarazila "škljocanjem", i mogu reći da baš guštam u svojim amaterskim sličicama cool, ma što tko mislio o tome belj... al' pošto vidim da se i vama sviđaju, i da me uglavnom hvalite thumbup, a vjerujući da to nije samo reda radi laze, i dalje ću vas uveseljavati svojim "viđenjem svijeta oko sebe" wink.
Trenutno sam, kako vidite i sami, zaokupljena novom tehnologijom, ja bi rekla, čudom tehnike... dakle, svakim danom u svakom pogledu sve više napredujem... a pošto muku mučim s još nekakvim "čudom", nije isključeno da bude još ugodnih iznenađenja thumbup.

Mnogi sigurno znaju, mnogi možda i ne, da sam svojim slikama, u više navrata, sudjelovala, a budem sa zadovoljstvom i dalje, u Foto Natječaju, iz čega se rodila ideja da sve to, služeći se gore spomenutom novom tehnologijom, prikažem "kombinirano" i na svom blogu...


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Do ozbiljnijih tema, problema i dilema, zdravi i veseli bili!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.