DAVIDOV KALUPI

petak, 17.06.2011.

Kalupi za beton i gips

Ja sam Nenad Jevremović i. kao sto ste videli na sajtu (http://www.davidov-kalupi.com/ )izradjujem kalupe za beton/gips od silikona koji trpi temperature do 50 stepeni celzijusovih.Tu pre svega mislim na proizvode od betona tipa (behaton ploče+ukrasne baštenske figure +česme+saksije+stubove itd...) ili proizvodi od gipsa tipa (ukrasne lajsne+rozete+suveniri+magnetići itd ...)kao i na ostale proizvode od belog cementa ili vatrostalnog betona (pica peći ili kamini ).
Kalupi mogu da budu jednodelni (za dvodimenzionalni predmete ) ili dvodelni (za trodimenzionalne predmete) ,stim sto je obavezna kapara za svaki posao (otprilike oko 1/2 iznosa posla -okvirno ili odokativno) Minimalna kolicina je jedan kalup.
Sama tehnologija izrade kalupa je takva da zbog skupih sirovina ne isplati mi se da radim kalupe unapred bez narudzbe a i ako sam neki kalup uradio vec jednom sledeci put on moze biti malo tezi ili laksi pa cena zna da varira i do 20-tak eura.Zato ja sada iskljucivo radim kalupe po narudzbi- i to tako da se prvo dogovorimo koju figuru-oblik kupac zeli da mu uradim a moze je naruciti od mene jer ja saradjujem sa jednim vajarom iz Jagodine koji mi izradjuje po popularnim cenama originale od gline a sa kojih ja kasnije skidam kalupe ( Ako je oblik ili šara na originalu isuviše komplikovana ili sitna da ne može da se uradi ručno radi se mašinskim putem i to pomoću erozimata ili cnc mašina )Kao potvrdu da je kupac ozbiljan mora da da kaparu oko 50% cene kalupa unapred ( a sve to jer mi nije prvi put da kupci naruce kalup a posle zaborave da plate ili da dodju po njega pa su i velika većina ovih kalupa u katalogu u stvari kalupi po koje kupci nisu dosli )Kalupe radim po narudzbi od modela koji mi vi donesete a to iz razloga da bi vasi modeli bili unikatni i samo Vaši (Tu moram da Vam napomenem da ne odgovaram za oštećenja originala jer se na žalost često desi da se pri raskalupljivanju on i ošteti) Ako nemate Vase modele mogu ja da Vam ih uradim ali to se posebno naplacuje u zavisnosti od toga sta zelite Znaci da ja ne znam cenu nekog kalupa dok ga ne uradim i izmerim na preciznoj vagi , te ako u katalogu nemam kalup za neku figuru već uradjen ja ne mogu da znam koliko kosta jer ne mogu da izmerim taj kalup koji ne postoji.Zato ne mogu precizno da Vam odgovorim koliko će taj kalup da košta jer ocigledno cena kalupa zavisi od velicine modela koji se radi a to je individualna stvar .
Cena kalupa je 10 eura / za 100 gr. uradjenog silikonskog kalupa ( sto znaci da se kalup uradi pa se stavi na vagu da se izmeri i tek onda se odredjuje cena tj. izracuna se prema gramazi kalupa a čisto da bi Vi izračunali gramažu prema vašoj figuri znajte da je jedan kubni gram silikona oko 2 gr.
.)
Cena kalupa je franko Jagodina ili Sity-expresom na adresu kupca ( kupac placa postarinu ) -to je cena za Srbiju a za inostranstvo se dogovaramo o nacinu isporuke i ceni Minimalna kolicina je jedan kalup.
- 01:16 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.