DAVIDOV KALUPI

petak, 17.06.2011.

PRODAJEM LATEKS I SILIKON


Izvanredna ponuda !
Visokokvalitetni lateks I silikon za izradu kalupa za ukrasne figurice ,ramove I druge prigodne motive I ukrasa od gipsa,cementa,voska ili sapuna.Mala su pocetna ulaganja u repromaterijal a velika isplativost tj.velika je razlika izmedju ulozenog materijala I cene gotovog proizvoda.
Kalupi su idealni za livenje gipsanih modela tj izradu suvenira. sa različitim motivima.Cena materijala u refuz pakovanju je :
Najnovije cene latexa i silikona :
1-lateks do 5 kg je 25e/kg a preko 5 kg je 20 e/kg
2-silikon do 5 kg je 35e/kg a preko 5 kg je 30 e /kg
Molim kupce da razumeju povećanje cena robe na malo jer su troškovi slanja i ambalaže veliki pa ja nemam nikakvu zaradu na tim malim pakovanjima pa je to jedini razlog povećanja cena a na veliko cene ostaju iste !
Takodje molim za razumevanje da roba mora da se plati unapred Post Netom na ime
Nenad Jevremović
Kolonija 51
35000 Jagodina
mob:+381641688142
Kada uplatite - na moj mobilni telefon pošaljite uplatni broj (14 cifara)i kada ja dobijem tu potvrdu o uplati ,istog dana šaljem robu Aks Expres poštom na vašu adresu.Oni garantuju isporuku na teritoriji Srbije za 24 sati (Mada mi se dešavalo i da ne održe reč pa je isporuče za 48 sati ali ovo je ipak Balkan - napominjem da kupac plaća sve dodatne troškove poštarine.)
Ako ste van Srbije onda se dogovaramo o načinu isporuke ali je i u jednom i u drugom slučaju uplata robe avansna. Link za skidanje pdf fajla o mojim silikonima na dodaj.rs :
http://www.dodaj.rs/f/2a/Mh/1b9yXF5u/silikon-za-prodaju.pdf
Molim kupce da me razumeju jer mi se prečesto dešava da pošaljem robu a da se kupac predomisli i da ja onda moram da plaćam povratne troškove slanja robe Zato za prvi put dok se ne stekne poverenje u kupca mora ovako !
Puno pozdrava iz Jagodine!
- 01:11 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.