utorak, 31.07.2007.

ars poetica ( ...)

Trgovac


Kupuješ me i prodaješ
U kutu zabačene mračne ulice
Ispod tezge sa narančama.

Puštaš da mi dotiću
Kosu, usne, vrat
Svojim ljepljivim gramzivim prstima.

Prodaješ me po cijeni vlastite laži,
I nakon svake izgovorene
Svaka nova, sve manje vrijedi.

Potom me kupuješ natrag,
Pod cijenu vlastita života.

I tako u krug.

Skidam lance za zapešća
Sa gležnjeva i vrata,
Skidam tebe sa svojih usana
tvoj dah sa svojih obraza.

Umorna sam.
I vrijeme je otišlo bez pozdrava.
Poniženo od čekanja.

Prodat ćeš me tek još
posljedni put.

Po onoj cjeni po kojoj me nikada više
Nećeš moći kupiti.





12:53 | Komentari 4 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.