petak, 20.07.2007.

...

Opet sam zamjenila dan za noć. Više ni ne brojim koliko sam u ova 4 zida. Koliko god, uvijek je zasigurno koji dan previše.
Kao kada jedeš omiljenu hranu. I sve je odlično i dobro je i znaš točno trenutak kad si sit. Svejedno uzimaš onaj posljednji zalogaj. Onaj jedan - previše. Tako osjećam današnji dan. Noć. Jutro. Štogod. Sa razlikom da nisam uživala ni pri prvom zalogaju. A niti birala.
Kao hajde, rekla sam si. Iskoristi ovo vrijeme za pisanje. Tko zna kad ćeš opet imati priliku da u miru, bez gledanja na sat pišeš. I zvučalo je odlično. I odlično je krenulo. Napisala sam priču. Jednu.
I roman na kojem radim dobio je stranicu. Još jednu. I onda je stalo. Ni riječi više.
Otvaram folder na kompjuteru " priče u stvaranju" i brojim. Točno deset. Deset! Na svakoj ispisano 5-6 stranica kraja. Početka nigdje. Smijem se sama sebi. Izgleda da mi krajevi idu bolje od početka. Što god to trebalo značiti.
Treba mi promjena. Brza. Silovita. Da me okrene za 180 stupnjeva. Zavrti. I pusti da plešem na kiši. Raširenih ruku! Previše sanjarski? Isuviše teatralno?
Moguće. Prošla bi i kava uz rivu. Da se razlije sunce po meni i da udahnem miris mora. Bilo bi sasvim dovoljno a da ne zvuči luckasto. Ovce na broju a vuk sit.

...

ostaviti ću ovaj post bez kraja. čisto kao ravnotežu ili svojevrstan payback mojim pričama bez početka. Već duže vrijeme razmišljam što da radim s blogom. Ne uspijevam proniknuti u njegovu bit. Koja mu je zapravo svrha? Da objavljujem stihove, priče? Nemam dovoljno poticaja za to. Nema mi neki smisao. Stoga, koja mu je svrha? Jedini odgovor koji mi se iole čini suvislim jest taj da nema svrhe. Zašto bi uostalom sve trebalo imati nekakav krajnji rezultat. Cilj.
In bianco kocka na raspolaganju. I čini što hočeš s njom. Ili nemoj.
Ni u jednom od oba slučaja neće se dogoditi ništa što bi se očitovalo na Richterovoj ljestvici.
I to je dobro.



01:51 | Komentari 6 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.