Kako imati bolji život? https://blog.dnevnik.hr/kakoimatiboljizivot

srijeda, 22.03.2017.

Zašto sam se ja razočarala?

Pitanje koje sam si sve češće počela postavljati, definitivno je, zašto sam se ja razočarala?

Kada sam razmišljala o razočarenju i što je to zapravo. Shvatila sam da razočarenje nije ništa drugo nego očekivanje koje je propalo.
Svi mi imamo jednu manu, a ona je da pred sebe stavljamo očekivanja za koja se vežemo. A kada se ona ne ostvare, ostanemo razočarani.

Tako sam i ja pred sebe stavila razna očekivanja i za njih se, naravno, i vezala. Očekivala sam da će osoba koja završi fakultet i uloži toliko vremena i truda u svoje obrazovanje biti nekako nagrađena. Očekivala sam da će me posao čekati. Očekivala sam da će moj trud, rad i odricanje rezultirati zaposlenjem. Očekivala sam da ću za svoj rad biti adekvatno plaćena. Očekivala sam da će sve nakon završenog fakulteta biti idilično.
Očekivala sam da krv, znoj i suze dovode do uspjeha.



Nemojte me krivo shvatiti, sad kad gledam na sve odluke koje sam donijela putem. Ne bih ih mijenjala i vjerojatno bi ih donijela ponovno. Jer su me one dovele do ovoga trenutka da počnem otkrivati smisao života i da počnem vjerovati da postoji nešto puno bolje za mene, dovele su me do želje da budem sretna. sretan

Jedino što bih mijenjala su moja očekivanja, ali to znam tek sada. sretan








Oznake: očekivanje, razočarenje, život

22.03.2017. u 09:46 • 3 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  ožujak, 2017  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Ožujak 2017 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi