srijeda, 21.02.2007.

blog koji je zamro

evo ljudi javljam vam se iz prelijepog grada Zagreba. Taman sam stiga u stan i dosadno mi je pa pisem ovaj post, tko nezna isao sam ovamo na sajam nautike i športa koji traje od 21 do 25 veljaće preporućio bih svima koji su u mogučnosti da dođu ovamo jer je sajam jebeno dobar. Svaki dan se dižem u osam i trideset i krećem na sajam tamo uzimam bicikl (BAJK) i vozim se u BAJK parku u jednom od brojnih paviljona.Evo danas sam upoznao malo poznatih ljudi kao npr.:Stipu Drviša, Mislava Moronovića. A sad da se malo pohvalim. Imam sponzora i zato sam tu u ZG-u. Vozim za NJemačku firmu GHOSTi jučer sam dobio bajk (PRE JEBEN JE). eto ljudi idem spavat jer sutra iman privatnog trenera za dirt naseg prvaka Hrvatske u STREETU MISLAVA MORONOVIĆA kog sponzorira NORCO i RED BULL.

| 23:07 | Komentari (15) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>