Što ću biti kad sam već odrasla?

14.05.2007., ponedjeljak

Kako biti vječno mlad, vječno lijep i -kome to treba??

Svake godine nekako baš prije ljeta malo se dublje zagledam u facu koja zuri u mene iz ogledala. Zbrajam štetu koju sam si napravila prekomjernim sunčanjem, pokušavam pogoditi gdje će me nakon ovog ljeta zadesiti koja bora. Mislim, tolko se mažem kremam sa raznoraznim faktorima da me sve strah vlastitog udjela u zagađenju mora. Ali badava mi to,
godine su godine.
Sve do nedavno bila sam 100 & uvjerena da ću u neko, vrlo skoro doba zaleć na stolić neke plastične kirurgije. Nije da sam osobito tašta na svoj izgled, au contraire. Jedino imam reklamaciju na nos. Sve je ok dok ne okrenem profil. Nekako mi je, hmmmm..papagajski.
Uložila sam žalbu na nos svom tati. Rekao mi je da je rok za reklamacije prošao.
Nakon što sam postala redovni pratitelj serije Nip/Tuck (Reži me) naglo sam se ohladila od ideje uljepšavanja svog profila. Nekako si ne mogu zamisliti da netko po mom nosu ore s čekićem i dlijetom. Ili da mi prerežu po skalpa, pa natežu li ga natežu da bi izravnali par bora. Jesus!!
Imam frendicu koja je operirala nos ala Barbra Straisand. Nismo je vidjeli jedno mjesec dana, niti je koga puštala blizu. Snimila je sama jednu jedinu fotku svog oporavka koju mi je pokazala tek godinama nakon operacije. Misli, nagledala sam se horor filmova u životu, pošto mi je to omiljeni žanr, ali slika lica nakon operacije nosa nadilazi sve te užase. Ne mogu to niti opisati. Podljev na podljevu, žuto crno , zeleno, bijelo- na lice u svim duginim bojama, totalno izobličeno od podbuhlosti. Nemogućnost spavanja jer nemreš normalno disati od tampona u nosu, krvavi hrački kaj se cijede iz usta. I za kraj – komplikacije. Kad je nosić već lijepo i pristojno izgledao, pojavile se neke kvrge iznutra,»malo se zakompliciralo»- pa opet ispočetka. Frendica je išla na operaciju nosa da popravi samopouzdanje, riješi se kompleksa oko izgled ai sl. Je li pomoglo? Ne bih rekla, jer sam je i nakon toga viđala u životnim situacijama, pogotovo onima vezanim uz ljubav, gdje se vidjelo koliko ustvari malo samopouzdanja i životne snage posjeduje. I to niti još 10 operacija face neće nikad promijeniti. Ljubim svoj papagajski nos –lijepo paše uz moju tvrdoglavost nosoroga.
Prije ljeta zagledam se i malo niže od glave. Celulit mi napreduje prema ušima! Guzica mi daje do znanja da je krajnje vrijeme da je odvojim od kompjutera i usmjerim prema ergometrubang Godine borbe sa mojoj oooooogrooomnom pozadinom, nagnale su me da u jednom trenutku poželim liposukciju. Onda sam zbog relativno neurednog života htjela - ne htjela izgubila 10 kg, a s njima ode i guza. Podsvjesna panika da će se moja rit ko Velebit vratiti, odala sam se povrću , voćuz, algama i sličnim makrobiotičkim «delicijama» (koje i danas čine veliki dio moje prehrane) i vježbanju u teretani ( fuj! To ne radim višebang)
Moja Nina školski je primjer pokusnog kunića za raznorazne preparate protiv celulita- ne vjerujem reklamama, samo pitam nju jel dobro ili ne. Ide u teretanu već godinama, trudi se zdravo jesti- i figa! Opet ga ima! Ne toliko, ali ima! Čak i oko njenih premršavim zglobova na rukama!!
Nekako što sam starija pomirila sam se sa time da je bitka protiv celulita izgubljena već pri samoj pomisli na nju. Osim ako odustanete od: kave, šećera, soli, cigartea, alkohola, slatkiša, ulja, pečenja, idete rano spavati, pijete cisternu vode dnevno ( super za one poput mene koji zadržavaju vodu), bavite se sportom 6 dana u tjednu ili ste pak jogi, pa vas se stres ne dotiče… Ako to sve uspijete pišite mi kako. Moja majka im asve skupa 3 djece, živi u SAD, carstvu GMO hrane, ima 53 godine i tijelo 20-godišnjakinje. Građu sam naslijedila od nje, pa je uvijek pitam, a kako pobogu majko??!! Mama u životu nije: popila kavu, zapalila pljugu, kušala alkohol. Maa jede polusirovo povrće i sokove od istog, ne unosi apsolutno nikakav šećer u tijelo ( bar ne onaj industrijski) , od mesa njupa ribu sa žara i trči maraton. Da prihvati takav način života trebalo joj je 20 godina. Što me tješi jerbo ću i ja u u 50-ima izgledati ko bomba!!:-)rofl
Kad god pogledam u krajnjem očaju svoj dio tijela ispod pojasa, sjetim se scena iz Reži me gdje dugačkom štapinom ruju ženama po trbusima, nogama i sišu van zločesto salo. Pa se potom sjetim jedne poznate realitiy show mame koja je isto izvela da se riješi trbušine. I nakon toga je od kita nastala vitka srna? Ne , nego foka! A kad pogledate stopu rizika od komplikacija nakon liposukcije, dođe vam da se ljubite u guzicu kaj ste tak pametni da još niste tome podlegli.
I za kraj, svima onima koji se u očaju trljaju kremicama protiv celulita nadajući se čudu kojeg nema i misle kako su zbog toga ružne, slijede dvije činjenice:
Činjenica 1. 97% živućih žena ima celulit-ako nas je toliko znači da bi se možda trebalo čuditi onima koji ga NEMAJU, ne? I prodati im recept kako da ga steknu i uklope se u većinu!naughty
Činjenica 2.: stiže u obliku anegdote koja mi se desila prošlog ljeta:
Mjesto radnje: apoteka
Lica: farmaceut, farmaceutkinja
JA: Dobar dan! Zanima me ova krema protiv celulita od XY.
(ljubazna teta informira me o blagodatima kreme, dolazi drugi kupac dok a ja vrtim kremu po rukama i teta preuzima drugog kupca)
JA (stričeku farmaceutu): hmmmmm…. Koju bi mi vi preporučili ovu, ili onu drugu novu?
(striček farmaceut me odmjeri od glave do pete) Jel znate vi koga celulit stvarno smeta?
JA ( odmahujem glavom )
STRiČEK: Samo vas! Mi muški ga, vjerujte, niti ne primjećujemo!

Got iT???wink


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.