Što ću biti kad sam već odrasla?

23.03.2007., petak

Najseksi hrvatica

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
ako mislite da se radi o joše jednom Severina-postu, na krivom ste mjestu. Van!burninmad
Dopao mi je u ruke visokotiražni domaći časopis (nikome reklama na mom blogu osim meni smokin) koji donosi slike 100 najseksi hrvatica. Listam, listam, ... gledam slike,... pa gdje sam,.. nema me tu.. Aha! To su najseksi POZNATE Hrvaticezijev
Zurim ja u čudu u 1. na listi najseksi: curetak od svojih 18 godina, kći poznate mame i još poznatijeg tate, smješka se kiselo s naslovnice. To je najseksi Hrvatica?? Namjerno naglašavam TO jer s 18 godina nekako baš nisi sasvim siguran što si još, kaj ne? Mislim, osjećaš se svakako, a najmanje seksi, a ako to već jesi u tim nježnim godinicama, onda to (uglavnom) pokušavaš sakriti. Osim ak ti furka nisu grupnjaci po školskim zahodima još od 6. osnovne, pa s 18 već nosiš haltere i dvostruki push up ( ima toga, ima, ali fala bogu ne toliko koliko se piše).
Promatram novoustoličenu najseksi Hrvaticu i biti ću brutalno iskrena: na okruglom lišcu, (kakvog ima vaša susjedica, mlađa sestra, ili bilo koja druga prosječna curica), farbanoj plavoj kosici i tijelu koje se tek riješava "dječjeg sala" ne nalazim ništa seksi. A tko god da to smatra seksipilnim ima ozbiljnih problema sa vlastitom seksualnošću. Žalostan pokušaj da djevojku, koja je lijepa zbog svoje bezgranične mladosti ( ali nikako seksi ), lošim stylingom i lopatama šminke pokušavaju prodati pod seks simbol zbog nečije samo-reklame ( njenih roditelja možda?!)
Ostale "pratilje" spomenute curice šaka su prenapirlitanog ( pazi riječ!) jada koju većina Hrvata prepoznaje kao seks bombe zbog: velikih usta
( da ne kažem čvalja, čuba..jer TO tak izgleda!), dugih kosa, velikih (gumenih) cica i nekih olovčica koje bi trebale biti noge. E da, i ak ima više od 40 kila onda je debela krava! ( među spomenutima nema gđice. Ane Begić kojoj seks viri iz očiju. Niste to primijetili?? ) Među ovakvim karikaturama žene strše 2-3 istinske ljepotice - šteta što ih nije više.
Je li Sevka ( aha! ipak pišem o njoj) izvršila lobotomiju nad Hrvatima, i postavila hrvatse standarde o tome što je zapravo seksi?! ( vidi opis koji prethodi)
Moja frendica Vana uspješno me uvjerava kako ima nade za hrvatske muškarce. Vana je metar šumska jagoda, brineta, sa dvoja leđa ( čitaj. ak nema push up, nema ni cica!), ima kratke nogice i veeeeliku guzicu. Dobro možda ne tak veliku, ali ona je tak mala da joj rit izgleda ko Velebit. Frajeri padaju u nesvijest. Gdje god dođemo, Vana nam pobere sve komade. Bez pretjerano truda. Jer Vana ima osmijeh širok poput svoje pozadine, velike smeđe oči iz kojih pali vatra, zarazan smijeh i još zarazniji šarm. U našem je društvu ona najseksi Hrvatica.
Što me podsjetilo na moje brojne obožavatelje koji su me salijetali ko komarci, iz doba kad sam nosila hlače broj 44. Vrag ti po kompleksima- kad sam izgubila rit i mast, odoše i obožavatelji. Ostade ih samo par najvjernijih.smijeh
Da sam muško vjerojatno bi padala na žene poput Vane- nema mi ništa seksipilnije na ženi ( ili muškarcu ) nego smisao za humor i način na koji zrači netko tko se dobro odjeća u svojoj koži. Sama ljepota nije dovoljna. Možda zato što je (brzo)prolazna i nekako - šuplja.
Uostalom prave ljepotice i seks bombe kriju se upravo po našim stubištima, menzama, na šalterima banaka, tramvajima, trafikama, za volanom u traci do vas...


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.