24.08.2009., ponedjeljak

suma sumarum..



Kako sve dogadjaje sazet da post ne bude predugacak. Bilo bi dovoljno napisat "Ljeto" i sve bi bilo jasno. Ljeto jos traje a moje se zavrsava, bar ovaj dio na moru. Nocas necu spavat, spakirat cu stvari, sjesti u bus i mahnut, zalosna sto pustam svoj grad i more..sto ludovanje mora stat. No, frendica ima pravo.. jos malo malo pa bi zavrsile na Rabu tako da to pustamo za slijedece ljeto.

S Nogometasem sam zadnje pricala pred 2 tjedna, nakon super izlaska uslijedio je moj ishitreni poziv za razgovorom. Izgledalo je idilicno al moja pomisao bila je "seri se, ne pusim vise". Nakon 2 dana nazvala me frendica i ukratko rekla da je istina da je u vezi i da uvijek ima neku sastrane i bla bla. Znao je otprilike dan kad idem za Velegrad i ja sam se prestala javljat jer je on sam rekao da ce se javiti. Nije se javio.

Proslu subotu frendica i ja smo krenule u Nogometasevo "selo" na lokalnu festu. U autu nas 4, manje vise se nitko nije znao for real..vezivala nas je jedna osoba - moj Nesudjeni (kolega u kojeg sam bila zaljubljena, davno). Pilo se s konotacijom da T. i ja smo sudjeni za curu i decka. Kako je vecer zavrsila? T. i ja smo napravili plesni show, brijali i prepijana sam nas sve dovela doma. Slijedeci dan je sve prao mamurluk i ludilo od umora i nikome se nije dalo van pa smo T i ja provozali se Istrom, brze bolje sam ga izbacila u svom gradicu i pokupila frendicu. Otisle smo samo na pice u Nogometasevo "selo" al se povratak i cuganje opet oduzilo do jutra. Tek sto smo dosle vidjela sam Nogometasa u drustvu nekih cura i nekog lika, intuicija mi je ukazala koja bi mogla biti ta njegova "cura" i bez treptaja u oku i skakanja srca, s prevelikim osmijehom prosla sam pored. U mjestu nije bilo lika od 20 - 50 kojeg nije boljela vilica zbog mene al fuckalo se meni za likove (decki su ko jaje jajetu, cure ko kokos kokosi) vec me zanimalo vino. Runda, dvije, tri.. uskoro nam je prisao jedan decko kojeg na prvi pogled sam okarakterizirala sa "frajer" i nisam drznula ni osmijehnut se ni izustit rijec. Frendica je bila rjecita i ubrzo se spika pretvorila u druzenje Njega, nas dvije i nj. simpa frenda.

"Ti zasigurno imas puno udvaraca?"

Ubrzo sam primjetila kako nam prilazi netko s ogromnim osmijehom - prijatelj od Nogometasa, onaj koji me komplimentirao sa "pravom curom za Nogometasa".. moja reakcija bila je kiseli osmijeh i tek klimanje glavom. Islo mi je nazivce sto se sjeo taman da moze slinit nad mojom pojavom i slusat nasu spiku. Nisam se dala, zgrabila sam "frajera" i svi smo se uputili u sator gdje su lokalci ludovali nad komercijalom. Brzo smo se uhodali u runde pica i plesa, radili show nasred trga dok su nas svi zavidno i toboze s visoka gledali.. ipak, bili smo to "frajer" i ja. Htio je da uzmem nj. broj, dala sam nj. frendu svoj.. nisam uzimala nista. Bio je fin iako izgleda kao borac ultimate fight-a, nije se ni drznuo poljubit me ili provocirat, cekao je tren da budemo sami a imali smo i problema sa lokalcima i povicima "su, su, popij si jos malo, izgledat ces bolje". Rekao je "Znas kako ide. Necu se javit u pon, ni u uto, ni u sri a vec u subotu idemo doma pa te zvrcnem kad dodjem doma". Pao je i poljubac, bio je fin.

Posljednji dani u mom Gradu su tek tako prosli i na ugodno iznenadjenje javio se vec u petak. Culi smo se i jucer..javila sam mu se danas. Sl. vikend idem kod "frajera" i intuicija mi govori da se to nece izjaloviti. Ipak, u tijeku je festival dobrih emocija i kako god zavrsilo bit ce dobro.

Usput, izgubila sam peraju i netko ju je oteo.. manijak ni ne zna sto ce s njom a meni je bas pasala..dobro da odlazim jer bi me na moru rastuzivala ta pomisao da vise ne glumim sirenu.

suma sumarum, mozda djeluje da je ljeto gotovo.. al najsladji dio tek slijedi, vjerujem u to ;-) Ovo ljeto je jebenica
- 00:40 - Komentari (3) - Isprintaj - #

< kolovoz, 2009 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Ožujak 2011 (3)
Siječanj 2010 (1)
Studeni 2009 (1)
Listopad 2009 (3)
Rujan 2009 (1)
Kolovoz 2009 (2)
Srpanj 2009 (2)
Lipanj 2009 (2)
Svibanj 2009 (3)
Travanj 2009 (3)
Ožujak 2009 (3)
Veljača 2009 (10)
Siječanj 2009 (8)
Prosinac 2008 (5)
Studeni 2008 (4)
Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (8)
Kolovoz 2008 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Kej ispisuje retke u potrazi za odgovorima. U svemu je volja glavna a trud ce se isplatit.
Snagu svog tijela i duha ne moze pokazati za dana medju ljudima koji ne razumiju da postoje i kod najhrabrijih trenutne slabosti a i vodjena je onom :


"Smij se i svi ce se smijati s tobom. Placi i plakat ces sam" (Wheeler Wilcow)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

autor: Spy_Kate

Kej gleda zivot kroz ruzicaste naocale vjecno nataknute jer :

"Ne zna zivjeti tko se ne zna pretvarati" (latinska)



Kej voli putovati mislima, ulicama, gradovima i razlicitim svijetovima i drzati se one :

"Pokazi put onomu koji luta" (latinska)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

autor: Kej

Kej je uvijek budna i budna sanja :

"Pravi umjetnici života ne žive dulje,ali žive više." (N.N)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

autor: Kej



Nije vazno koliko je vas zaslo u moj svijet, vaznije je da ste to ucinili.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

autor: Kej

Assilletta
Bajkoviti snovi
Dream Maker
Huntzbergerica
Ima jedan svijet
Promatram,razmisljam
Sanja ...
Santea
Smotani
Svjetlost svjetlosti
Tip koji sjedi
Zamojackiss
Walkingcloud

Grad u kojem se nisu sreli a trebali su..Free Image Hosting at www.ImageShack.us

autor: Kej

Vjeciti grad u kojem su koracali a nada se Kej da ce se i u njega vratiti.. jer svi putevi vode k njemu.. i on ce ostat Kejina vjecna ljubav bas zato sto je Nedostizni..Free Image Hosting at www.ImageShack.us

autor: Kej

design by Ruby Nelle