25.02.2009., srijeda

izabrana



Kliknite na play i poslusajte kako se osjecam! Ukratko: lagano iako realno to nisam, ushiceno jer to jesam, slobodno jer i jesam slobodna.

Donji post nek ostane podsjetnik na dijete u meni koje je pridalo vaznost krivim stvarima i koje je prenisko stajalo na stepenicama, sad koristim pomicne i brze se krecem.

Prvo se dogodio tren u kojem sam cula "hoces li" i bez razmisljanja rekla sam odmah "da, zelim". U tom trenu moj duh postao je jaci i veci, dobila sam znacaj.

Nakon toga je uslijedio tren u kojem sam procitala "Na kavu, kino, kazaliste, setnju ili na kraj svijeta s tobom uvijek." gledala sam polaskano i klizila dalje do "Apropo, super si smislila cijeli poklon, vidi se da si puno misli i energije bacila u to. To je rijetkost, i pokazuje koliko je taj poklon u biti poseban. Mislim da kad poklanjas, poklanjas ne samo poklon nego I svoje misli I paznju. Svaka cast! meni to znaci da mozes sa takvom paznjom zapakirati cackalicu I pokloniti mi je, I meni ce to biti vise nego da si mi poklonila ne znam sto." Zbilja sam unijela previse sebe.

A onda suze, suze od srece, suze zbog svega : "Samo pazi na svoje srce. Veliko je, pravedno i posebno, ali i ranjivo. I mislim da ima puno oziljaka na sebi."



vazno je vidjeti a ne gledati a ja sam do sad zatvarala oci.

Ukratko: ne idem kupiti poklon, necu ga ni motati. Necu pisati pismo, niti rezati tuljac. Necu otici na promociju i necu otici na tulum. Necu nista protiv sebe. Kupit cu si novi toner i ispisati stranice te tako poklonit si koji seminar. Otici cu u teretanu i upisati se, litre alkohola i loseg mirisa zamijenit cu jednom divnom veceri.

Obitelj Malenog je vec neko vrijeme lomila misli i smisljala nacine da me se pita. Nisu znali kako i postojao je strah. Nemam sakramente. Pripala mi je cast da me Mali izabrao za igru i za pratnju, da budem mu zastitnik i da dobijem vaznost u njegovom zivotu. Nisam mogla odbit i uskoro se krstimo.

Pisamce je poslao jedan koji me ocito u kratko vrijeme predobro upoznao.
- 00:39 - Komentari (5) - Isprintaj - #

< veljača, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28  

Ožujak 2011 (3)
Siječanj 2010 (1)
Studeni 2009 (1)
Listopad 2009 (3)
Rujan 2009 (1)
Kolovoz 2009 (2)
Srpanj 2009 (2)
Lipanj 2009 (2)
Svibanj 2009 (3)
Travanj 2009 (3)
Ožujak 2009 (3)
Veljača 2009 (10)
Siječanj 2009 (8)
Prosinac 2008 (5)
Studeni 2008 (4)
Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (8)
Kolovoz 2008 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Kej ispisuje retke u potrazi za odgovorima. U svemu je volja glavna a trud ce se isplatit.
Snagu svog tijela i duha ne moze pokazati za dana medju ljudima koji ne razumiju da postoje i kod najhrabrijih trenutne slabosti a i vodjena je onom :


"Smij se i svi ce se smijati s tobom. Placi i plakat ces sam" (Wheeler Wilcow)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

autor: Spy_Kate

Kej gleda zivot kroz ruzicaste naocale vjecno nataknute jer :

"Ne zna zivjeti tko se ne zna pretvarati" (latinska)



Kej voli putovati mislima, ulicama, gradovima i razlicitim svijetovima i drzati se one :

"Pokazi put onomu koji luta" (latinska)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

autor: Kej

Kej je uvijek budna i budna sanja :

"Pravi umjetnici života ne žive dulje,ali žive više." (N.N)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

autor: Kej



Nije vazno koliko je vas zaslo u moj svijet, vaznije je da ste to ucinili.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

autor: Kej

Assilletta
Bajkoviti snovi
Dream Maker
Huntzbergerica
Ima jedan svijet
Promatram,razmisljam
Sanja ...
Santea
Smotani
Svjetlost svjetlosti
Tip koji sjedi
Zamojackiss
Walkingcloud

Grad u kojem se nisu sreli a trebali su..Free Image Hosting at www.ImageShack.us

autor: Kej

Vjeciti grad u kojem su koracali a nada se Kej da ce se i u njega vratiti.. jer svi putevi vode k njemu.. i on ce ostat Kejina vjecna ljubav bas zato sto je Nedostizni..Free Image Hosting at www.ImageShack.us

autor: Kej

design by Ruby Nelle