07.02.2009., subota

story.. the book of my life

Let me watch by the fire and remember my days
And it may be a trick of the firelight
But the flickering pages that trouble my sight
Is a book I'm afraid to write


Svakoga dana iznova pisem retke svog zivota a sad pisem i novi post kako bi uskocio u oci umjesto onog potonjeg tuznog.

It's the book of my days, it's the book of my life
And it's cut like a fruit on the blade of a knife
And it's all there to see as the section reveals
There's some sorrow in every life


Svakoga dana se budim kao dijete jer i Goethe je tvrdio da i najveci covjek ostaje dijete. Do prvog umivanja vec imam 21. godinu u dupetu i bistrije gledam. Do veceri vec postanem svijesna da ove godine punim 27.

If it reads like a puzzle, a wandering maze
Then I won't understand 'til the end of my days
I'm still forced to remember,
Remember the words of my life


Jedna profesorica s faxa me nedavno upitala kako je majka. "Razumijem te. Odvrtim cijeli film i poprilici znam koji sam dan sto cinila al ne znam kako su prosle godine u tom filmu. Nemam odgovore." Meni naime sati prodju kao sekunde a da se ne okrenem i ne napravim nesto dokraja i valjda je to zbog ove cijele situacije i teskih misli.

There are promises broken and promises kept
Angry words that were spoken, when I should have wept
There's a chapter of secrets, and words to confess
If I lose everything that I possess
There's a chapter on loss and a ghost who won't die
There's a chapter on love where the ink's never dry
There are sentences served in a prison I built out of lies.


Jucer ujutro mi srce nije dalo mira, teze sam disala, noga me probadala i trnula pa joj se i ruka pridruzila i od tog loseg osjecaja hvatala me panika. S druge strane ekrana Gospon me obasipao stihovima, mamio osmijeh mudroscu i nekom djecackom zeljom a slikom svog snaznog tijela dao do znanja kako da izbacim sve to lose iz sebe.

Though the pages are numbered
I can't see where they lead
For the end is a mystery no-one can read
In the book of my life.


Otisla sam na trening i zakasnila a krenula sam i suvise navrijeme?! Toliko o satima aka sekundama. Kasneci nisam se mogla stat na svoju poziciju uz svoja 3 komada. Ubacila sam se usred dijela gdje svatko izabere vjezbu pa se dalje izmjenjujemo. Na opce iznenadjenje prilazi mi najzgodniji od komada sa "Mogli bi mi zajedno?". "Mogli bi kad bi stali!" (samozatajno i sa smijeskom odbrusim jer frajer ima 2m a moje dupe ima jos 2) "Kak ne stanemo? Pa ja dodjem iza tebe"..Otrcali smo svoje prebacili se u paru na drugu vjezbu. Nakon minute trbusnjaka uslijedilo je "Mala svaka cast! Pa ti sve mozes odradit u komadu a ja jadan.. nikako". Uglavnom, frajeru se pricalo i to sam prezivjela(jer primjetio me). Nekako sam cijeli dan bila umorna al nakon prvog treninga odlucila sam ostat i na drugom i nisam se ni time zadovoljila vec sam bacila jos sat i pol teretane. U zadnjoj minuti otvorila sam Story. Vidjela sam.. manje vise sve neke price i vecina vezana za to kome sto pise u statusu na Facebooku. Moja sreca je sto sam Facebook ukinula bez imalo tuge za danima kad se vodilo racuna o mom statusu. Sto bi tek bilo da sam selebriti? Na zadnjim stranicama sam zastala na horoskopu i to vjerujte mi rijetko cinim. Sto kaze Story? Dakle.. posao li la.. bla bla.. a u ljubavi cete zapoceti vezu sa zamjetno stariji muskarcem. Smijeh me uhvatio i ljudima nije bilo jasno cemu?! al spomenuti Gospon ima godine mog oca.Veselo i istinito.

No, dobro. Ostatak veceri sam provela u prepucavanju sa osobom za koju sam vjerovala da kao prijatelj ima vise razumijevanja i povjerenja. Ocitala mi se bukvica da sam luda sto me srce boli a ja ga forsam sa 3 i pol sata treninga i da cu koliko sam luda reci da kad slomim nogu cu otici trcati. Presmijesno ili preistinito al ja bi to vjerojatno i napravila vodjena nekim svojim iskustvom.

Zakljucak? Ja sam se jutros probudila poletna ko pticica, Gospon se pak osjecao lagan kao leptiric i sam osjecaj da sam slobodna imat svoj stav i udahnut jutarnji zrak kako spada bio je predivan unatoc kisi i danu koji je opet prebrzo prosao.

Story i koincidencija i cijela The Book of my Life od Stinga vode me tome da za sve imam pricu i pocinjem vjerovati u slucajnosti! Pocinjem vjerovat u to da kad dodjem pred zatvorena vrata sve sto trebam je stisnut kvaku i otvoriti nove prilike i pamtit dane po tome!

Osmijeh vam pustam..


- 18:59 - Komentari (15) - Isprintaj - #

< veljača, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28  

Ožujak 2011 (3)
Siječanj 2010 (1)
Studeni 2009 (1)
Listopad 2009 (3)
Rujan 2009 (1)
Kolovoz 2009 (2)
Srpanj 2009 (2)
Lipanj 2009 (2)
Svibanj 2009 (3)
Travanj 2009 (3)
Ožujak 2009 (3)
Veljača 2009 (10)
Siječanj 2009 (8)
Prosinac 2008 (5)
Studeni 2008 (4)
Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (8)
Kolovoz 2008 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Kej ispisuje retke u potrazi za odgovorima. U svemu je volja glavna a trud ce se isplatit.
Snagu svog tijela i duha ne moze pokazati za dana medju ljudima koji ne razumiju da postoje i kod najhrabrijih trenutne slabosti a i vodjena je onom :


"Smij se i svi ce se smijati s tobom. Placi i plakat ces sam" (Wheeler Wilcow)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

autor: Spy_Kate

Kej gleda zivot kroz ruzicaste naocale vjecno nataknute jer :

"Ne zna zivjeti tko se ne zna pretvarati" (latinska)



Kej voli putovati mislima, ulicama, gradovima i razlicitim svijetovima i drzati se one :

"Pokazi put onomu koji luta" (latinska)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

autor: Kej

Kej je uvijek budna i budna sanja :

"Pravi umjetnici života ne žive dulje,ali žive više." (N.N)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

autor: Kej



Nije vazno koliko je vas zaslo u moj svijet, vaznije je da ste to ucinili.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

autor: Kej

Assilletta
Bajkoviti snovi
Dream Maker
Huntzbergerica
Ima jedan svijet
Promatram,razmisljam
Sanja ...
Santea
Smotani
Svjetlost svjetlosti
Tip koji sjedi
Zamojackiss
Walkingcloud

Grad u kojem se nisu sreli a trebali su..Free Image Hosting at www.ImageShack.us

autor: Kej

Vjeciti grad u kojem su koracali a nada se Kej da ce se i u njega vratiti.. jer svi putevi vode k njemu.. i on ce ostat Kejina vjecna ljubav bas zato sto je Nedostizni..Free Image Hosting at www.ImageShack.us

autor: Kej

design by Ruby Nelle