05.01.2009., ponedjeljak

Indija

Indija u zraku..
cujem vjetar kako stize,
mazi me po vratu..

Milo dok te gledam,
vidim ti dva lica..


Pisem novi post iako dosad nisam imala prilike dozivjet tu drugu najmnogoljudniju drzavu na Svijetu, osjetit dah egzotike i svetinju krave. Djelom sam ju dozivjela kroz oci Nedostiznog, djelom kroz njegove slike, uz chilli okus jednom davno u Londonu i sada uz stihove Massima. Indija..al zapravo nesto drugo me sada vuce.

Malo me je strah,
jer bojim se sam sebe..


Vuku me misli, ispreplicu se i nekud vode. Mozda je Newton jednom davno rekao da samo mudri uvijek ostaju bez odgovora, mozda je to bio netko drugi al sumnjam da sam ista mudrija ovako zbunjena.

kad sklopim oci,
kao andjeo ces doci..


Frajer je Frajer i Potencijalni je Potencijalni i to su jedna te ista osoba ovisno o danu kako tog covjeka dozivim. Zbilja me strah da cu se predat dojmu i da me ni jedan ni drugi nece docekat u hladnom Velegradu. Imam osjecaj da cu ga necim razocarat : izgledom, ponasanjem, pristupom, ukupnom sobom. Koliko me to brinulo, toliko vazem da me ne mora prihvatit jer i bez njega mogu dalje. Odavno govorim da ne zivim od drugih vec od same sebe al u njemu vidim sebe odraslu i spremnu da budem to sto jesam : slobodna i mirna, nesputena plesacica i sposoban gledaoc u teatru, ja na dva kotaca i On na svoja dva. Sigurna sam u to od trena kad mi se jucer javio moj posljednji brodolomac koji je mislio da je moj zivot njegovo more i nije shvatio da sam nemirni Ocean koji trazi mnogo vjestina.

Mislite da me zanima sto taj Bivsi zeli od mene? Ne! Svojim javljanjem mi je samo dao do znanja koliko me istinski obuzeo Frajer prema kojem nastojim biti odmjerena al iskrena, brutalno iskrena. Ona iskrena zaljubljenost koja je vladala sa Bivsim sad je realan osjecaj da osjecam Frajera i zelim ga. Kako ga dobiti?

Htio bi da znas, da cu tvoje snove hranit,
kao vojnik hrabro, vjecno cu te branit..

Sa usana cu tvojih citat price svoga zivot
i nece biti boli, ni lazi ni sramota..


Indija me eto podsjeca na Nedostiznog i na sve one mudre savjete da se nikad ne treba predat na pladnju i nikad ne treba biti iskren jer iskrenost kosta. Unatoc mudrosti, mene su vise kostale igrice i zivaca i vremena jer sto mi se dogadja i nakon godine i pol od nase iskre i pogleda i tajenja (glupavog smijuljenja umjesto da jasno kazem DA, ZELIM TE)? Zivim zivot do trena dok se ne javi ili ga ne sretnem a tad u trenu ostajem bez daha i osjetim tu istu iskru iako sam svjestna da nikud ne vodi. Tako ce valjda uvijek i ostat, uvijek ce se pojavljivati u mom zivotu neovisno onom sto moje srce zbilja trazi i zeli u tom trenu.

Budi za me tu,
budi za me cista..

I kad budes stara,
za me bit ces ista..
moja..


Frajeru kazem da je frajer i da je neodoljiv, zelim mu rec svaku onu dobru stvar koja me sad vuce da mislim na njega i neka se umisli jer u mojim ocima mora bit i ostat samo : frajer.

Ne mogu svoj zivot zamislit s nekim tko ce praznoglavo stajati kraj mene trazeci da plesem njegov ples i ne znajuci sto sam. Zelim mudraca, onog koji je bahat i siguran, ozbiljan a dijete. Ne zelim kraj sebe mudraca kojem je zivot igra, hocu ovog Frajera kojem je zivot pjesma jer moj je zivot pjesma.

Zar je zbilja toliko daleka ta Indija? Taj Frajer?

Spavanje..


- 02:32 - Komentari (8) - Isprintaj - #

< siječanj, 2009 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Ožujak 2011 (3)
Siječanj 2010 (1)
Studeni 2009 (1)
Listopad 2009 (3)
Rujan 2009 (1)
Kolovoz 2009 (2)
Srpanj 2009 (2)
Lipanj 2009 (2)
Svibanj 2009 (3)
Travanj 2009 (3)
Ožujak 2009 (3)
Veljača 2009 (10)
Siječanj 2009 (8)
Prosinac 2008 (5)
Studeni 2008 (4)
Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (8)
Kolovoz 2008 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Kej ispisuje retke u potrazi za odgovorima. U svemu je volja glavna a trud ce se isplatit.
Snagu svog tijela i duha ne moze pokazati za dana medju ljudima koji ne razumiju da postoje i kod najhrabrijih trenutne slabosti a i vodjena je onom :


"Smij se i svi ce se smijati s tobom. Placi i plakat ces sam" (Wheeler Wilcow)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

autor: Spy_Kate

Kej gleda zivot kroz ruzicaste naocale vjecno nataknute jer :

"Ne zna zivjeti tko se ne zna pretvarati" (latinska)



Kej voli putovati mislima, ulicama, gradovima i razlicitim svijetovima i drzati se one :

"Pokazi put onomu koji luta" (latinska)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

autor: Kej

Kej je uvijek budna i budna sanja :

"Pravi umjetnici života ne žive dulje,ali žive više." (N.N)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

autor: Kej



Nije vazno koliko je vas zaslo u moj svijet, vaznije je da ste to ucinili.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

autor: Kej

Assilletta
Bajkoviti snovi
Dream Maker
Huntzbergerica
Ima jedan svijet
Promatram,razmisljam
Sanja ...
Santea
Smotani
Svjetlost svjetlosti
Tip koji sjedi
Zamojackiss
Walkingcloud

Grad u kojem se nisu sreli a trebali su..Free Image Hosting at www.ImageShack.us

autor: Kej

Vjeciti grad u kojem su koracali a nada se Kej da ce se i u njega vratiti.. jer svi putevi vode k njemu.. i on ce ostat Kejina vjecna ljubav bas zato sto je Nedostizni..Free Image Hosting at www.ImageShack.us

autor: Kej

design by Ruby Nelle