02.01.2009., petak

sigurna..

Rekao bi moj otac da ja svakoga dana cekam Novu ako je sudjeci po tome koliko spavam i kad idem spavat.

Plavo nebo iznad nas,
poput leptira,
tvoja voljena


Prosla noc je bila vulnerabilna i od srca hrabra da prigrlim 2009. Sigurna sam da ce biti onako kako sam i usla u nju.

Snovi s tobom zovu me,
a dodir tebe me izludjuje


Puno smijeha, hrane, pica, valna duljina dobre zabave, sasvim pristojno drustvo i noc je mogla zapoceti. Sigurna sam da bi bilo bolje da je i on bio tu.

Kao i prosle godine, opet smo niz isto brdo trcali kako bi ugledali binu na Forumu, vidjeli vatromet i mnostvo ljudi i kako bi mogli zazeljeti Sigurnu i Sretnu 2009.

Jos prije ponoci srela sam svog T. koji me jedno vrijeme u mom zivotu pratio kao istinski prijatelj. Zazeljela sam mu da se sjeti svega dobrog u prosloj godini i da se kroz koji tren vrati da mu zazelim i mnogo cega ljepseg u Novoj. Rastopila sam se kad sam cula : "Uvijek si bila lijepa a sad si mi ljepsa".

Ponoc je odzvonila, cestitala sam svim mojim prijateljima u toj noci, okrenula se svom voljenom bratu, njegovoj dragoj i njihovim prijateljima i prisjetila se da su prosle godine s nama na istom mjestu bili i roditelji. Sigurna sam da cemo opet slijedece godine biti svi zajedno i u istom broju.

Nakon toga sam zvala svog Frajera al kao sto je i rekao nije se mogao javiti pa sam stidljivo poslala mms da osjeti da je negdje tu pored mene. Vrlo brzo sam vec i svoju prvu zelju u Novoj ispunila. Vratio mi se T. da se izljubimo i cestitamo i podjelimo koju rijec i da bi me iznenadio s "A hocemo se mi sad poljubiti?" Podijelila sam koji poljubac u obraz i ostalo pustila za neko drugo vrijeme.

Oko 1 su vec k nama dosli moji roditelji. Mama je plesala sa prijateljima, skakala, slikavala se, smijala. Otac i ja smo je promatrali i nije ni trebalo nista rec. Sigurna sam da cu ovu scenu pamtit zauvijek.

Kisnula sam prosle noci triput i moram priznat da osim sto to nije bilo ugodno, nije ni bio ugodan prizor na mene. No, gdje god sam se okrenula nasao bi se jedan koji bi mi oduzeo pogled. Svakom onom kojem sam pozeljela i sama oduzet dah, nisam uspjela. U pratnji i skupljanju snage da ista proizustim, svakom sam komada otpratila na wc. Sigurna sam da ce bit mnogo prilika u sl. godini da nadoknadim sve propusteno.

No, onda se dogodio ples i ljubakanje s jednim. Rekla bih da je nekakav blackout bio u djiru al sam se brzo osvjestila i podsjetila da mi Frajer oduzima sve misli i usporedbi s njim nista nije vazno. Nije prosao ni koji sat i dogodio se i ples i ljubakanje s drugim. Morate mi oprostiti al ponovno sam ono dijete koje vadi osobnu i dokazuje koliko ima godina. Sigurna sam da cu se u ovoj godini jos i vise smijati nego prosle.

Nepromisljeno veselje, sladak komad, kisa i zelja da se koji tren s njim pretvori u koji sat, ukrala sam doma kljuceve od auta i nepromisljeno sjela u auto i jurcala se mokrim ulicama grada. Sigurna sam da ce ova godina biti puna adrenaline.

Sto rec, dosla sam kuci u 9 ujutro, umorna i bez snage za ista osim za kolace..ostao mi je osmijeh od ovog slatkisa kojeg sam upoznala.Sigurna sam da ce ovo biti preluda godina i spremna sam na to.

Frajer me nazvao navecer da me cuje, da vidi kako sam, da cuje dal jos postoji tu u mom zivotu.

Sretna zvijezda,sudbina,
puni ljubavi,
istom zeljom svezani.

Snovi s tobom zovu me,
a dodir tebe me izludjuje..


Nadam se da cu kroz koji dan, vidjet ga i da ce se njegove poruke i glas pretvoriti u onog covjeka kojeg zbilja zelim kraj sebe. Nadam se, zbilja se nadam..ako i ne..

Sigurna sam da ce nam ovo biti SRETNA i neparna 2009. GODINA
- 00:34 - Komentari (5) - Isprintaj - #

< siječanj, 2009 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Ožujak 2011 (3)
Siječanj 2010 (1)
Studeni 2009 (1)
Listopad 2009 (3)
Rujan 2009 (1)
Kolovoz 2009 (2)
Srpanj 2009 (2)
Lipanj 2009 (2)
Svibanj 2009 (3)
Travanj 2009 (3)
Ožujak 2009 (3)
Veljača 2009 (10)
Siječanj 2009 (8)
Prosinac 2008 (5)
Studeni 2008 (4)
Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (8)
Kolovoz 2008 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Kej ispisuje retke u potrazi za odgovorima. U svemu je volja glavna a trud ce se isplatit.
Snagu svog tijela i duha ne moze pokazati za dana medju ljudima koji ne razumiju da postoje i kod najhrabrijih trenutne slabosti a i vodjena je onom :


"Smij se i svi ce se smijati s tobom. Placi i plakat ces sam" (Wheeler Wilcow)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

autor: Spy_Kate

Kej gleda zivot kroz ruzicaste naocale vjecno nataknute jer :

"Ne zna zivjeti tko se ne zna pretvarati" (latinska)



Kej voli putovati mislima, ulicama, gradovima i razlicitim svijetovima i drzati se one :

"Pokazi put onomu koji luta" (latinska)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

autor: Kej

Kej je uvijek budna i budna sanja :

"Pravi umjetnici života ne žive dulje,ali žive više." (N.N)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

autor: Kej



Nije vazno koliko je vas zaslo u moj svijet, vaznije je da ste to ucinili.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

autor: Kej

Assilletta
Bajkoviti snovi
Dream Maker
Huntzbergerica
Ima jedan svijet
Promatram,razmisljam
Sanja ...
Santea
Smotani
Svjetlost svjetlosti
Tip koji sjedi
Zamojackiss
Walkingcloud

Grad u kojem se nisu sreli a trebali su..Free Image Hosting at www.ImageShack.us

autor: Kej

Vjeciti grad u kojem su koracali a nada se Kej da ce se i u njega vratiti.. jer svi putevi vode k njemu.. i on ce ostat Kejina vjecna ljubav bas zato sto je Nedostizni..Free Image Hosting at www.ImageShack.us

autor: Kej

design by Ruby Nelle