28.12.2008., nedjelja

mladi grinch

Ne znam tren kad sam pozeljela postati mladi grinch i ukrast Bozic svima, zelja mi je bila da ovo bude izniman Bozic za sve moje ukucane. No, nisam mogla slutiti da cu pocistiti po stanu, izvaditi bor, sloziti cvijetni aranzman i da cu docekat sirokog osmijeha roditelje a tren kasnije zaplakat.

Film se zavrtio ispocetka, rak je tu, kemo su vec pocele. Sto rec i cemu se nadat? Gdje crpit energiju i ono najgore gdje ce se naci novci koji ce trebati? Mozemo li mi to sve ispocetka? Vrtlog pitanja i jednostavno nema odgovora, svaki dan je novi pocetak i svaka vecer novi kraj, bez planova i laznih obecanja.

Bila sam na polnocki i prepustila duh. Svoj pogled sam izgubila na kamenom stupu. Nakon nekog vremena red ljudi se kretao po Hostiju i iza tog stupa provirio je Onaj na kojeg sam cijelu tu vecer mislila. Na kraju mise, susreli smo se pogledom i naklonili se, rijeci su bile suvisne.

Nakon polnocke izlazak medju ljude i ponovno prisjecanje koliko je onih koji nesto zele glumit. Jedan slucajan pogled i susret sa ocima koje se smiju. Pozeljela sam ga upoznat tog istog trena, pruzit ruku i reci mu to. Zaustavila sam se na toj misli, primjetio me i to je dovoljno. Potom drugi slucajni pogled i susret sa deckom koji je ozbiljan a mlad. I njemu sam pozeljela pruzit ruku al samo da mu kazem da je izniman.

Bozic, u mom domu sjetan i napet. Majka je dijete koje se boji i ne prihvaca kad se za nesto kaze ne, popustamo joj na svakom koraku. Obilje hrane i u trenu sam postala mladi grinch, onaj koji je otvorio sve cokolade, sve kolace, sve kekse i pojeo ih redom bez pitanja dal smije ili dal bi to podijelio s ukucanima. Vecer je provedena u drustvu, pomalo veselo al opet sjetno do jednog trena, trena u kojem samo se opet srela sa ocima koje se smiju. Mogla sam znat, a nisam, te oci zapravo ja znam. Otkrila sam kome pripadaju al jos uvijek ga nisam upoznala..stajali smo jedno pored drugog, izmijenili par rijeci i sad iscekujem nas ponovni slucajni susret.

Istu vecer, masem ljudima redom i redom me ne prepoznaju. Sto kosa, sto po nekima drugo tijelo i vise ne licim na sebe a zapravo ista sam ona buckasta djevojcica koja se eto uspjela prodati za dvadesetogodisnjakinju i koje je dete od 21 pratilo 2h da bi ju upoznalo. Istu vecer, onaj sa polnocke mi govori da sam predivna, zgodna i da sto sam do sad cekala da promijenim frizuru? Nas razgovor ostao je nedovrsen..kao i svi nasi dosadasnji razgovori i prilike da iskoristimo komplimente jedan protiv drugog.

Eto.. mladi grinch.. nije pokvario sve, osmijeh je idalje na licu, pogledom trazim one oci koje se smiju i duboko se nadam da je svima vama ovaj period godine vesel i da se spremate za onaj 31. kad ce biti najludja noc u Staroj godini i najludje jutro u Novoj!

Viva la 2009 kako vec pise na kalendaru kluba u koji volim navratiti i veseliti se kao mladi grinch ili kao stara koka ;-)
- 02:42 - Komentari (4) - Isprintaj - #

< prosinac, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Ožujak 2011 (3)
Siječanj 2010 (1)
Studeni 2009 (1)
Listopad 2009 (3)
Rujan 2009 (1)
Kolovoz 2009 (2)
Srpanj 2009 (2)
Lipanj 2009 (2)
Svibanj 2009 (3)
Travanj 2009 (3)
Ožujak 2009 (3)
Veljača 2009 (10)
Siječanj 2009 (8)
Prosinac 2008 (5)
Studeni 2008 (4)
Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (8)
Kolovoz 2008 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Kej ispisuje retke u potrazi za odgovorima. U svemu je volja glavna a trud ce se isplatit.
Snagu svog tijela i duha ne moze pokazati za dana medju ljudima koji ne razumiju da postoje i kod najhrabrijih trenutne slabosti a i vodjena je onom :


"Smij se i svi ce se smijati s tobom. Placi i plakat ces sam" (Wheeler Wilcow)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

autor: Spy_Kate

Kej gleda zivot kroz ruzicaste naocale vjecno nataknute jer :

"Ne zna zivjeti tko se ne zna pretvarati" (latinska)



Kej voli putovati mislima, ulicama, gradovima i razlicitim svijetovima i drzati se one :

"Pokazi put onomu koji luta" (latinska)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

autor: Kej

Kej je uvijek budna i budna sanja :

"Pravi umjetnici života ne žive dulje,ali žive više." (N.N)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

autor: Kej



Nije vazno koliko je vas zaslo u moj svijet, vaznije je da ste to ucinili.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

autor: Kej

Assilletta
Bajkoviti snovi
Dream Maker
Huntzbergerica
Ima jedan svijet
Promatram,razmisljam
Sanja ...
Santea
Smotani
Svjetlost svjetlosti
Tip koji sjedi
Zamojackiss
Walkingcloud

Grad u kojem se nisu sreli a trebali su..Free Image Hosting at www.ImageShack.us

autor: Kej

Vjeciti grad u kojem su koracali a nada se Kej da ce se i u njega vratiti.. jer svi putevi vode k njemu.. i on ce ostat Kejina vjecna ljubav bas zato sto je Nedostizni..Free Image Hosting at www.ImageShack.us

autor: Kej

design by Ruby Nelle