22.12.2008., ponedjeljak

zarko crvena usta

Oduvijek sam htjela imati usne nasminkane izrazito crvenim ruzem. Osisana kao deblja kopija Vicky aka Beckham, u iscekivanju filma "Sam u kuci" i cinjenice da sam fakat ovaj Bozic sama doma bez bora i kolaca (lazem - pun mi stan cokolada, panettonea i da ne govorim cega), zavirila sam u jednu od majcinih torbica. Malo Chanela, malo Le Clerca, Clarinsa i ne znam cega ne.. iskombinirala sam bar 4 nijanse i sad stojim pred kompom i strah me pogledat se u ogledalo. Pa zasto? Oduvijek sam htjela ta zarko crvena strastvena usta? Bas sam dijete.

No, ima i vece djece od mene. Uvjerila sam se to posljednjih dana a i naucila sam stosta. Vazno je s muskarcima igrati musku igru.

Upoznala sam njega i bila brutalno iskrena : frajer kakvog sam cekala cijelog zivota ili mozda uoblicena slika onog kakav meni treba. Mozda sam naivna al dojam je takav jer koja nebi kraj sebe onog koji je slobodan i pun interesa? Svaka. No, par dana veselja i eto sumnje. Nije bilo druge nego u subotu otici van i druzit se sa Jackom, dobrim drugom aka Danielsom! Kako to biva, uvijek se dogodi da u veselju se dogode jos veselije situacije. Poput? Sretanje covjeka prema kojem ocito moji osjecaji nisu isceznuli i ignoriranje njega istog zbog prijatelja kojeg zbilja dugo nisam vidjela. Good looking frend i malo zavodnickog plesa vodio je opet do mojih zarko crvenih usni. Ignorirala sam i to jer ipak, koji metar dalje stajao je moj Nedostizni junak a ja sam bila djevojcica sto skakuce i stipa frendicu i govori "Ne znam sto sad, trebam li otici, poljubiti ga sto? luda sam". Naravno i on se igrao igrica, malo je kidao nalijevo malo nadesno i nakraju me dosao pozdraviti i poljubiti. Ne, ne u usta ona zarko crvena vec u obraz al nije to bio poljubac ovlas..zastao je. Nisam se mogla otrgnut tom trenutku i ostala sam nijemo stajat a kasnije i pijana slat sms da ga zelim dostici gdje god je otisao.

Nedjelja je bila mamurna i sokantna. Moji su iznenada napustili nas mali grad i prilikom prelaska granice se javili "Greva" ili vam jos jednom bolnica. Ne znaju kad se ni kako vracaju a mene tuga obuzela sto cu u ovo najljepse doba godine biti sama. Sama, kao sam u kuci i Macaulay.

Nisam nista spavala buduci mi Frajer nije dao ikakav znak da me zeli vidjet, sto me rastuzilo. Nisam nista spavala od briga ali i zelje da se spakiram i cim ranije odem iz Metropole i pustim sve negativne osjecaje. Taman sjela u bus, nakon sati trcanja, stize poruka. Frajer, naravno i njegovo razocarenje jer sam otisla bez da sam se javila. Hm..dobro. Cijeli dan sam provela u nekom pokretu i hrani, cini mi se da sam danas pojela delicija za cijeli tjedan i to valjda nesvijesno jer znam da bi me roditelji inace kudili. Brat me izveo u restoran i proveli smo neko vrijeme zajedno. Baka bi htjela kuhati mi ruckove i vecere a valjda sam posljednjeg puta na nekom obroku kod nje bila kad je pred 9 god deda umro. A onda, opet Frajer i kroz chat saznanje da ja moram otic iz Metropole da bi mi se dalo do znanja sto se od mene zeli?! Ni pola sata kasnije, poziv od Nedostiznog. Isprva nelagoda jer mu je ocito subota u dubokom mraku a onda i cinjenica da me se sjetio i da sam mu zafalila i da me bas sad htio cut.

Zarko crvena usta su morala napustit Metropolu da bi sad mogla izustiti "Ah znala sam!" hehe
- 20:01 - Komentari (1) - Isprintaj - #

< prosinac, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Ožujak 2011 (3)
Siječanj 2010 (1)
Studeni 2009 (1)
Listopad 2009 (3)
Rujan 2009 (1)
Kolovoz 2009 (2)
Srpanj 2009 (2)
Lipanj 2009 (2)
Svibanj 2009 (3)
Travanj 2009 (3)
Ožujak 2009 (3)
Veljača 2009 (10)
Siječanj 2009 (8)
Prosinac 2008 (5)
Studeni 2008 (4)
Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (8)
Kolovoz 2008 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Kej ispisuje retke u potrazi za odgovorima. U svemu je volja glavna a trud ce se isplatit.
Snagu svog tijela i duha ne moze pokazati za dana medju ljudima koji ne razumiju da postoje i kod najhrabrijih trenutne slabosti a i vodjena je onom :


"Smij se i svi ce se smijati s tobom. Placi i plakat ces sam" (Wheeler Wilcow)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

autor: Spy_Kate

Kej gleda zivot kroz ruzicaste naocale vjecno nataknute jer :

"Ne zna zivjeti tko se ne zna pretvarati" (latinska)



Kej voli putovati mislima, ulicama, gradovima i razlicitim svijetovima i drzati se one :

"Pokazi put onomu koji luta" (latinska)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

autor: Kej

Kej je uvijek budna i budna sanja :

"Pravi umjetnici života ne žive dulje,ali žive više." (N.N)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

autor: Kej



Nije vazno koliko je vas zaslo u moj svijet, vaznije je da ste to ucinili.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

autor: Kej

Assilletta
Bajkoviti snovi
Dream Maker
Huntzbergerica
Ima jedan svijet
Promatram,razmisljam
Sanja ...
Santea
Smotani
Svjetlost svjetlosti
Tip koji sjedi
Zamojackiss
Walkingcloud

Grad u kojem se nisu sreli a trebali su..Free Image Hosting at www.ImageShack.us

autor: Kej

Vjeciti grad u kojem su koracali a nada se Kej da ce se i u njega vratiti.. jer svi putevi vode k njemu.. i on ce ostat Kejina vjecna ljubav bas zato sto je Nedostizni..Free Image Hosting at www.ImageShack.us

autor: Kej

design by Ruby Nelle