03.10.2008., petak

trudna..

Nisam dugo pisala jer nisam stigla. Zivot mi je postao toliko kaotican da okrenuta ledjima negledam u nered koji je nastao u stan. Hitno mi treba odred za cistocu cry No, sve cu morat sama.

Jucer ujutro su me roditelji posjeli za stol. Suceljavanje sa majkom i ocem koji je bespomocno setkao iza njenih ledja. Ozbiljan razgovor i more suza. Nisam mogla nista izustit, grlo je vec neko vrijeme bilo suho i oteceno. Pokusala sam progutat knedle al nije islo, prevelika bol.

Zabrinuta. Ljuta. Tuzna. Uplasena. Trebao mi je odgovor na pitanje "Zasto bas meni?" ili na pitanje "Zasto bas nama?" Sto smo to jadni zgrijesili da ni odgovora nismo dobili.

Trudna sam. Bar tako u kraju odakle je momak kazu za onoga tko je umoran. Trudna od zivota, od nemilosti, od problema.. i jos povrh svega imam mengu i anginu, osjecam malaksalost i cijeli Svijet mi se vrti.

Kaos iza ledja je istinit i mogu samo posramljeno rec da od nedostatka vremena sam se pretvorila u prljavicu. Ozbiljan razgovor sa roditeljma se nije odvio jucer ujutro, vec jutros. Onaj jucerasnji je bio san nakon kojeg sam ispustala suze teske kao da su od olova, na Njegovo rame. Srecom spavao je, napokon nakon bdijenja uz svoju bolesnu i glasnu curu. Svega par puta u zivotu sam sanjala "takve" snove nakon kojih sam plakala. Ti snovi su se i ostvarili i zato sam danas posebno tuzna.

Jutros je zazvonio mobitel. Jucer su roditelji iskljucili mobitele davsi znak da slijedi ozbiljan poziv. Poziv me u trenu razbudio, sokirao, bacio u ocaj i stvorio ogroman oblak jada nadamnom. Opet smo na pocetku, u onom istom strahu bez vjere. Majku ce hitno operirat i tek nakon operacije ce znat sto joj je. Cini mi se da vec znaju al da su mi to jutros presutili..

I to mi je neki zivot..
- 16:40 - Komentari (3) - Isprintaj - #

< listopad, 2008 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Ožujak 2011 (3)
Siječanj 2010 (1)
Studeni 2009 (1)
Listopad 2009 (3)
Rujan 2009 (1)
Kolovoz 2009 (2)
Srpanj 2009 (2)
Lipanj 2009 (2)
Svibanj 2009 (3)
Travanj 2009 (3)
Ožujak 2009 (3)
Veljača 2009 (10)
Siječanj 2009 (8)
Prosinac 2008 (5)
Studeni 2008 (4)
Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (8)
Kolovoz 2008 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Kej ispisuje retke u potrazi za odgovorima. U svemu je volja glavna a trud ce se isplatit.
Snagu svog tijela i duha ne moze pokazati za dana medju ljudima koji ne razumiju da postoje i kod najhrabrijih trenutne slabosti a i vodjena je onom :


"Smij se i svi ce se smijati s tobom. Placi i plakat ces sam" (Wheeler Wilcow)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

autor: Spy_Kate

Kej gleda zivot kroz ruzicaste naocale vjecno nataknute jer :

"Ne zna zivjeti tko se ne zna pretvarati" (latinska)



Kej voli putovati mislima, ulicama, gradovima i razlicitim svijetovima i drzati se one :

"Pokazi put onomu koji luta" (latinska)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

autor: Kej

Kej je uvijek budna i budna sanja :

"Pravi umjetnici života ne žive dulje,ali žive više." (N.N)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

autor: Kej



Nije vazno koliko je vas zaslo u moj svijet, vaznije je da ste to ucinili.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

autor: Kej

Assilletta
Bajkoviti snovi
Dream Maker
Huntzbergerica
Ima jedan svijet
Promatram,razmisljam
Sanja ...
Santea
Smotani
Svjetlost svjetlosti
Tip koji sjedi
Zamojackiss
Walkingcloud

Grad u kojem se nisu sreli a trebali su..Free Image Hosting at www.ImageShack.us

autor: Kej

Vjeciti grad u kojem su koracali a nada se Kej da ce se i u njega vratiti.. jer svi putevi vode k njemu.. i on ce ostat Kejina vjecna ljubav bas zato sto je Nedostizni..Free Image Hosting at www.ImageShack.us

autor: Kej

design by Ruby Nelle