03.09.2008., srijeda

zasto danas djelujem tuzno?

Vec danima nisam uspjesno oka sklopila. Ne, nista me ne muci pa ni cinjenica da su mi prosli rokovi a ja nisam ucila. Ne, ne muci me to sto ne ucim vec trud koji ulazem u vjezbanje pa ga zaserem jelom. No, nespavam zbog sinusa,

Iako je na nebu tek pokoji oblak i cudan vjetric sto puse i mrsi mi kosu, znam svaku promjenu vremena koja se odrazava na moje raspolozenje. Moji bolni sinusi nose toliku bol da ni nakon table ibuprofena ne mogu normalno funkcionirat i spokojno odmorit od boli. Bol je tolika da se slucajno ne osamutim ibuprofenima - osamutilo bi me konstantno povracanja. Da, ta bol je posljedica nesmotrenosti i veze sa covjekom za kojeg sam vjerovala da ga volim. Ne znam koliko sam bila slijepa da se sad toliko kajem i toliku bol trpim. Slomiti nekome nos? Iz dana u dan za ovakva vremena se pitam kako je moguce da mi se to ikad dogodilo.

Nocas nisam izdrzala pogled u ogledalo, podocnjake, mucninu, osamucenost, usamljenost i cinjenicu da moram uciti za ispit a ne mogu. Nocas sam sjela na biciklu i u gluho doba noci zazvonila mu na vrata. Trebao mi je cvrsti zagrljaj i vjera da ce bol proci samim pogledom na velike zelene oci. Nije prosla..al zagrljaj je bio dovoljno jak da zaboravim na bol.

Ujutro sam mogla mirno zapedalirat ulicama grada sretna zbog njegovog postojanja. No, u trenu sam vidjela svoj let zbog nesmotrenosti zene za volanom. Tuzna, bijesna, u strahu mogla sam se iz petnih zila derati "Kokoshkoooooo" i mogli su se svi i okretat..al dovoljan je bio tren da se ta jutarnja sreca pretvori u nesrecu.

Dan sam provela idalje na pedalama, tragajuci ulicama grada za mojim velikim zelenim ocima i naposlijetku mi je ispunjena zelja za jos jednim zagrljajem. Sada? Djelujem tuzno jer gledam u skriptu a ne zelim ju gledat i ne zelim ujutro na usmeni al ono najvaznije : danas samo djelujem tuzno.. zapravo sam sretna, zapravo tek moram postat sretna..

Ujutro je novi dan, jedan osmijeh i sve ce u potpunosti izgledat drugacije..sigurna sam.
- 21:43 - Komentari (1) - Isprintaj - #

< rujan, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Ožujak 2011 (3)
Siječanj 2010 (1)
Studeni 2009 (1)
Listopad 2009 (3)
Rujan 2009 (1)
Kolovoz 2009 (2)
Srpanj 2009 (2)
Lipanj 2009 (2)
Svibanj 2009 (3)
Travanj 2009 (3)
Ožujak 2009 (3)
Veljača 2009 (10)
Siječanj 2009 (8)
Prosinac 2008 (5)
Studeni 2008 (4)
Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (8)
Kolovoz 2008 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Kej ispisuje retke u potrazi za odgovorima. U svemu je volja glavna a trud ce se isplatit.
Snagu svog tijela i duha ne moze pokazati za dana medju ljudima koji ne razumiju da postoje i kod najhrabrijih trenutne slabosti a i vodjena je onom :


"Smij se i svi ce se smijati s tobom. Placi i plakat ces sam" (Wheeler Wilcow)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

autor: Spy_Kate

Kej gleda zivot kroz ruzicaste naocale vjecno nataknute jer :

"Ne zna zivjeti tko se ne zna pretvarati" (latinska)



Kej voli putovati mislima, ulicama, gradovima i razlicitim svijetovima i drzati se one :

"Pokazi put onomu koji luta" (latinska)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

autor: Kej

Kej je uvijek budna i budna sanja :

"Pravi umjetnici života ne žive dulje,ali žive više." (N.N)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

autor: Kej



Nije vazno koliko je vas zaslo u moj svijet, vaznije je da ste to ucinili.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

autor: Kej

Assilletta
Bajkoviti snovi
Dream Maker
Huntzbergerica
Ima jedan svijet
Promatram,razmisljam
Sanja ...
Santea
Smotani
Svjetlost svjetlosti
Tip koji sjedi
Zamojackiss
Walkingcloud

Grad u kojem se nisu sreli a trebali su..Free Image Hosting at www.ImageShack.us

autor: Kej

Vjeciti grad u kojem su koracali a nada se Kej da ce se i u njega vratiti.. jer svi putevi vode k njemu.. i on ce ostat Kejina vjecna ljubav bas zato sto je Nedostizni..Free Image Hosting at www.ImageShack.us

autor: Kej

design by Ruby Nelle