veljača, 2008  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Veljača 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Sve o voću sa juga




Free Music

Free Music



Free Music

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr


Free Hit Counters
Free Hit Counters

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

JUŽNO VOĆE

banana
kokos
ananas
naranča
kakao
smokva
rogač
limun
mandarina
mango
papaja
kivi

O meni

IME: Maša
PREZIME: da vam ne bi rekla
RAZRED: 5.b
NAJ JELO: talijanska kuhinja i čevapi
NAJ VOĆE: naranče, kruške i banane
NAJ GORE JELO: riba i gljive
NAJGORE VOĆE: nema voća koje ja ne volim


Kako vam se svidja ovaj blog?
Nema boljeg!
Cool!
Dobar
O.K.
Nije bas nesto
Glup
Stavi malo vise teksta
Stavi malo vise slika
Stavi malo vise anketa
  
pollcode.com free polls


Walk of Fame Animated custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more - ImageChef.com

subota, 02.02.2008.

Ja volim sve voće. Pogotovo južno. Nema voća koje ja ne volim. Obožavam ih. Ali, imam jedno pitanjce za vas: jučer mi je mama kupila kokos ... ali ne znamo kako ga otvoriti (lol). Plizzzzzzz, recite mi kako se to radi!
Odgovor napišite u komentarima.

Kako se stavlja novi dizajn kojeg nema u popisu za blog?
Molim vas, i to mi napišite. Ako se netko bavi dizajnovima, ako je moguće, željela bih jedan sa morem, palmama, južnim voćem ili tako nešto.

UNAPRIJED HVALA, VAŠA MAŠA

- 13:17 - A reCi BraLe... SaMo(2) - KisS My AsS - reFrEsh..

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.