utorak, 07.12.2010.

He who has not Christmas in his heart will never find it under a tree. ~Roy L. Smith

Sveti Nikola je prošao... Jeste čistili čizmicu? Meni je to od malena običaj i uvijek, al uvijek imam čizmicu na prozoru za Sv.Nikolu :) Iako imam 20 godina, evo za par mjeseci i 21, volim običaje i držim do njih i dalje vjerujem u Svetog Nikolu i Djeda Božićnjaka :) i svi koji kažu da ne postoji nemaju pojma! :) Što ste dobili u čizmici ili pored nje? :)

Dragi Djede, evo opet ti pišem pismo,
možda prošlo nisi dobio il se razumjeli nismo
mama kaže i ovaj Božic da mi nećes ništa donijet
mogao bi barem onda mog malog brata sa sobom ponijet :)
što si ga prošle godine donio
kad sam tražio Sony s čipom
a ti Djede svaki put isto nagradiš me šibom
možda je to zato što nam kuća nije na svijetlu
al od šiba što si donio već mogu napravit metlu
to dobro dođe tati jer ima čime da me mlati kad napravim neku štetu a on mora to da plati
a ako si isti ko on onda znam u čem je štos
on je svaki dan pijan pa ima ko ti crven nos.


Jeste već počeli sa kolačima? Neznam koliko vas je sličnog godišta kao i ja i koliko vas uopće zna, a i voli peći kolače (da vas čujem :P)
Jesu pale novogodišnje odluke?

Pa reci gdje da pišem na kojem si ti to polu, jer jučer sam te vidio na reklami za Coca-Colu!
Daj bar se javi!! Da znam da nije opet greška, ako je kriza dođi zajedno ćemo praviti snješka :)


Ja sam napokon malo odahnula i odmaram se i uživam u tome, čak mi je malo i dosadno :) Da čujem, koliko vas ima tu moje godište? :D To me od uvijek zanimalo :)

Često smo bez struje ...
svijeća i upaljača,
a to je baš fora jer možemo igrati skrivača,
al od tebe ni glasa, možda ti jos nije plaća, možda i ti živis ko ona prosta stvar iz gaća :)


Božićććć :) :) :) :) Stvarno jedva čekam, ove godine više nego prošle. Zbilja jedva čekam :) A vi? :)

...ti si tolko bolestan da ne možes ni da stojiš
ha opet možda uopće i ne postojiš,
al znam da lažu svi koji tako kažu
jer si svoje odijelo spremio u našu garažu

pa šta god da tvrde ne vjerujem niti trunku niti da si susjedu Mirki pokrao s tavana šunku, da te ne pušta van žena, da si već u trećem braku,
da te zarobio Sadam negdje u Iraku.


Što ste vi radili ovih dana? Jeste okitili kuće? :))

...donesi meni zlatni lanac,
mami toplu vestu, tati vozačku koju su uzeli na alko-testu i u mjestu daj mi svoju riječ, obećaj i nadam se da ti firma neće otići u stečaj Dragi djede :)


12:50 | Komentari (15) | Print | ^ |

<< Arhiva >>