Hvalospjev gluposti https://blog.dnevnik.hr/justthepine

ponedjeljak, 13.10.2008.

Kad starci prolupaju

Vani je stisla temperatura. Sjedim u sobi i spremam se u krevet na čitanje. Malo rano za mene, ali kako mi je danas dan bio prava gužvetara, drugo mi zaista nije preostalo.

Od rana jutra mi nekako sve ide malo nizbrdo. Ne previše, ali dovoljno da mi sad bude pun kufer svega. Mama je dobila ideju otići do Zrinjevca u Zagreb kako bi pogledala neke stvari za okućnicu. Naravno, to gledanje se pretvorilo u pravi shoping. nono Tolko je dugo trajalo da mi se magla uvukla u kosti. Zdrobila je soma kuna dok si reko keks i natrpala u auto pravi mali botanički vrt i 150l zemlje. Otvorivši gepek sam vidio da fura u njemu pijesak za groblje koji je kupila prije dva tjedna. Jedva sam zgurao sve to u auto. Hoću krenut doma, ali ona ima još jedan plan. Otići do Bauhausa po pijesak. no Kad sam je pitao gdje će ga staviti, nije konkretno odgovorila. Rekla je da joj treba samo jedna vreća. Velka mi to utjeha kada ne mogu zgurati u auto ni iglu. No ajde... Njen auto. Pri izlasku iz Zrinjevca se sjetila kako bi joj trebalo kamenje i da idem pitati kolko košta ono kaj su oni premetali. eek Rolete su mi se spustile na oči taj tren. Koje je.... kamenje bi ona kupovala? Gdje god zapiknemo lopatu u selu naiđemo na neki usrani kamen. Ona bi kupovala to. headbang Izvoliš čekić, lopatu, bat i tucaj ak ti je do kamenja. Ionak ima vremena. Nije problem, budem i ja to napravio, ali nećeš mi kamenje kupovat taman da se na trepavice postaviš. Čudo kak starci prolupaju u određenom trenutku. Veli mi njen doktor da je to menopauza. Jeah...right... Uglavnom, otišli smo po taj šuder. Nije kupila jednu vreću. Kud jedna, tud i još jedna. puknucu Slom živaca sam dobio, a nju je boljela glava cijeli dan. Da mi je znati od čega... Prije odlaska na posao sam joj rekao nek pod hitno kupi neki kombi ili nekaj slično jer ovak ćemo samo uništiti auto. Rekla mi je da nisam normalan. JA? rolleyes

Jučer je u susjednom selu bila misa za pokojne mi baku i dedu. Išao sam pješke gore. Fina šetnja bila. Zbilja je godila jer je dan bio prekrasan. Kako nije bilo puno ljudi, posebno mlađih, kapelan se napiknuo na mene za čitanje. Kaj ću mu reć da ne znam čitati? K tome je bila misa za moje pokojne. Ajde...čitat ću. Poslije mise su se soske babe dosmislile kako bi ja mogao čitati svaku misu. Da se razumijemo, to je jednom na mjesec, ali tko kaže da ću ja biti tamo svaki put? Taman mi treba da se te babe totalno "popale" na mene. Imam ja važnijeg posla od toga. Poslije sam otišao kod kume i kuma. Jadan si je presjekao (ne skroz, ali skoro) dva prsta na cirkular prije dva dana, a dan prije toga mu je bačva pala na prst na istoj šaci. Sad izgleda ko jedan od onih iz "a je to". Još je rano za provocirat ga, ali kad zacijeli... smijeh Njemu se fakat događaju svakakva sranja. Prije desetak godina ga je njemački ovčar ugrizao za čunu. Na žalost, tome smo se smijali čim smo to čuli. I bome kako mu je sestra pridržavala ga dok su ga šivali. Taman se opusti, a ona ga onak pomazi da ga izravna i digne mu se. rofl

Vikend info

Vikend ko vikend je bio OK. Fino sam se naradio u voćnjaku, malo planinario, špancirao po semišću i uživao na suncu iako me prehlada još uvijek nije prošla. 3.b je kriv!!! Valjda će uskoro proć. Već sam si dosadan s tim šmrcanjem, puhanjem nosa i kašljucanjem. Bome sam i prošle godine u slično vrijeme bio bolestan. Valjda to tak mora biti. Krizno doba godine nakon plodonosnog i veselog ljeta. Čak dobivam ideju prespavati zimu... Nije da je ne volim, ali mi raste apetit i umor. Brlog si slažem. Samo se treba zavući.

13.10.2008. u 21:30 • 4 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

< listopad, 2008 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Kolovoz 2012 (1)
Srpanj 2012 (4)
Lipanj 2012 (1)
Travanj 2012 (4)
Ožujak 2012 (3)
Listopad 2011 (2)
Srpanj 2010 (1)
Lipanj 2010 (1)
Veljača 2010 (2)
Prosinac 2009 (2)
Listopad 2009 (3)
Rujan 2009 (2)
Srpanj 2009 (1)
Lipanj 2009 (2)
Svibanj 2009 (5)
Travanj 2009 (3)
Ožujak 2009 (6)
Veljača 2009 (5)
Siječanj 2009 (6)
Prosinac 2008 (9)
Studeni 2008 (6)
Listopad 2008 (8)
Rujan 2008 (8)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (3)

Opis bloga

Iskreno, profiliranje mi i nije neka fora jer se uvijek rastočim u raznim smjerovima. Osnovna misao i vodilja je pisati o onim događajima koji me dirnu s lijepe strane, a bome i s grde. Ponekad poželim podijeliti ljudsku glupost s mnogim ljudima. Nadam se kako ću ovdje to i uspjeti.

Linkovi

Pošta
Web album

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Blogovi:
Simo Mraović - 16.12.2008 RIP
Mile Kekin
Nebuloze moje
Mreža - Kriza srednjih godina
Živjeti svoj život
Sidney
mindbuilding
Bedasta curica
ljubavnica29
by Andrejevna
neverinov blog
Tičerica
marchelina
Kenguur
Kinky Kolumnistica

Moji "poroci":
Lois McMaster Bujold
Vorkosigan saga
The West
NK Dinamo
KHL Medveščak
NY Rangers
Stripovi.com
Sergio Bonelli Editore

Zanimljivo:
AskMen.com
SportNet
Hrvatski golf portal

bućkuriš pameti

23.03.2012.
Ide od prilike ovako: "Budimo veseli. Proljeće je tu kao i prvi znakovi proljeća. Bosanci na mješalicama, visibabe i ostalo bilje..."
Frano Ridjan - HR2 (dobra fora i nikako nije za zamjeriti)

19.02. 2009
Jedanput san ispisala dva ipo lista kontrolnog iz te ka privredne matematike, sa nijednin tačnin rezultatom od mogućih dvajspet. Profesorica je bila tako fascinirana mojon blentavošću da mi je dala dva, samo da prođen i da oden ća. Vajda je, kalkulirajući, a ko će znat kalkulirat ako ne profa iz matematike, zakjučila da ja sa svojin kategoričkin neznanjem matematike mogu nanit puno manje štete široj društvenoj zajednici nego njenim živcima i njihovoj školi općenito.

marchelina

30.06.2009
Sportski, pa i životni vrhunac nije biti najbolji, najviši, najjači, jer to mogu biti samo rijetki. Pravi vrhunac je izvući maksimum iz onoga čime raspolažeš.

Bernard Jurišić (SportNet)

01.04.2009
Nekada, kada bi Dinamo gubio ili Zambata promašio gol, klinci bi dobivali “šljagu”, no, zamislite nesretno dijete da mu otac udari “klepetušu” svaki put kad Josip Tadić promaši gol? To bi već bilo brutalno...

Tomislav Židak (Jutarnji list)

01.02.2009
Čovjek je najsavršenije biće koje može napraviti svaka budala.

autor... Na žalost, meni nepoznat.

13.12.2008
....all things share the same breath....the beast, the tree, the man .... the air shares it's spirit with all the life it supports."

poglavica Seattle Dwamish

09.11.2008
May the stars carry your sadness away,
May the flowers fill your heart with beauty,
May hope forever wipe away your tears,
And, above all, may silence make you strong. wink

poglavica Dan George

30.09.2008
Life is hard; it's harder if you're stupid. pjeva
John Wayne

27.08.2008.
“Lijepa će te izdati, ružna ti se neće svidjati; siromašna će te upropastiti, a bogata će tobom vladati. Eto, izaberi šta ćeš najlakše podnositi.” smokin
Aristip

15.07.2008.
Life is a sexually transmitted disease. yes



 Dotepli se u količinama