< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (8)
Ožujak 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari...hoćeš/nećeš

Opis bloga

moji život....moji dani.....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Linkovi

hely
manda
meli
lole


boomp3.com


Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Image and video hosting by TinyPic

by:royaldesign

Forum.hr
Monitor.hr

..::ImE::..Ana,al svi me zovu mala
..::RoĐeNa::..09.11.1990. u bolnici u ZGB-u
..::HoRoSkOp::..opasni,otrovi škorpion...sretan
..::LjUbAv::..ma ljubav ne postoji......

~VoLiM~-puno pričatblabla
-svoju malu kornjaču Tonchysretan
-frendovewave
-moje sekicezujo
-moresmijeh
-glazbupjeva
-igrat pikado-rasturamsmijeh

~Ne VoLiM~-lažtuzan
-prevarucry
-ljude koji zabadaju nos gdje im nije mjestomad
-određene osobe koje me muče cijeli život u pokušaju da me izbace iz takta svojim postupcimaburninmad

Image Hosted by ImageShack.us







....::::OBITELJ::::....
ovo su slike ljudi koji su moj život,moje sve....

Image and video hosting by TinyPic
moja seka Helenacool

Image and video hosting by TinyPic
moja seka Ivanasretan

Image and video hosting by TinyPic
moje malo kumče Kikikiss

Image and video hosting by TinyPic
mala Iva i jasretan

Image and video hosting by TinyPic
mala Marekiss

Image and video hosting by TinyPic
moje malo sunce-Robikiss


....::::NAJBOLJA EKIPA NA SVIJETU::::....
ma ko nam šta može....mi smo najjači....

Image and video hosting by TinyPic
Manda-Ana-Deki-Krga-Davor-Šangi

Image and video hosting by TinyPic
Manda-Dixi-Boro-Krga-Davor-Deki

Image and video hosting by TinyPic
Krga i Vida

Image and video hosting by TinyPic
Krga i Veco

Image and video hosting by TinyPic
Antonio

Image and video hosting by TinyPic
naš mali Boška

Image and video hosting by TinyPic
lom za novu godinu

Image and video hosting by TinyPic
samo alkohol

Image and video hosting by TinyPic
Antonio-Manda-Patrik

Image and video hosting by TinyPic
rođendan Manda-Lungo mare

Image and video hosting by TinyPic
ovo smo bili nekad,al sad smo puno bolji

Image and video hosting by TinyPic
ljetni pijani dani

Image and video hosting by TinyPic
razbacao se ko 5 dkg parizera

Image and video hosting by TinyPic
Manda i Kety-Puntižela

Image and video hosting by TinyPic
Ana i Kety-Puntižela

Image and video hosting by TinyPic
Antonio i Ivana

Image and video hosting by TinyPic
moj mali buraz Dixi









....::::SmEđE OčI::::....

Voljela sam jedne smeđe oči,
i sanjala ih svake noći.

Voljela sam ih jako,
ali one nisu znale da je tako.

Htjela sam da budu moje,
ali one drugoj su darivale poglede svoje.

Ostala sam u samoći,
i potajno priželjkivala smeđe oči.

Ali one nikad neće doći,
a moja bol nikad neće proći.

Još me pogled njihov boli,
još ih srce moje voli.

Te divne smeđe oči,
dal` će ikada iz mog života poći?

Image Hosted by ImageShack.us



~Ima nešto vrijednije od zlata~

Opet misli neke trgaju mi san
na srce mi noćas tiha slutnja pala
da me voliš reci bar jednom na dan
a ja cu reći, vjerujem ti mala

Nikad nećeš znati, koliko mi znači
kad si pored mene, zajedno smo jači
sve je vise tužnih bura i oluja
a sve manje ljudi i slavuja

Ima nešto vrijednije od zlata
to su tvoje ruke oko moga vrata
ima nešto što u tami blista
to je naša ljubav, iskrena i čista


Image Hosted by ImageShack.us


~VOLIM TE~

Tebe je lako voljeti
Kao disati zrak
I svaki tren sa tobom je
Nebeski dan
Tebi je lako pjevati
Pogađati sne
Nikom na svijetu nije bilo
Lakše reći Volim te

Image Hosted by ImageShack.us


~Ja čekam noć~

Nije mi jutro prijatelj najdraži
kad svi se bude mene san potraži
nije mi jutro najdraže vrijeme
noć mi je draža jer uspomene
dolaze kad je tama pred nama

Ja čekam noć kad spava grad
u tvoje snove uđem tad
i hodam na prstima
da ne bi te probudila

Ja cekam noć kad krijesnice
osvijetle stazu do tebe
i imam samo riječi dvije
koje ti kažu VRATI SE.....

Sunce bi htjelo u moje odaje
mjesec se ne da, njemu se ostaje
a ne zna sunce da nije jedno
ima jos jedno jednako vrijedno
koje sad spava, mene ne čuje

Image and video hosting by TinyPic

~Još ovu noć~

Kad si sa mnom ljuta sam
a kad te nema
k'o bez glave sam

Ne znam što me tako zbunjuje
danas te volim
a sutra onda tugujem

Al' kad me ljubiš
zvijezde s neba padaju
tako mala sam
u tvom naručju

Al' kad me ljubiš
oči k'o da ne vide
da ti nisi
nisam ni ja za tebe

I stalno govorim
jos ovu noć
daj da te ljubim
i mozda ce proć'

Kad kažem
jos ovu noć
a molim Boga
da i sutra ćeš doć'

Image and video hosting by TinyPic

~Početak i kraj~

Od prstiju do korijena, od peta pa do tjemena
ja osjećam da nisam vise nesretna
ni nevjerna, ni nedužna, nije neka promjena
samo sam opet ona ista ja

Upoznali, zaljubili i misli da zauvijek smo sigurni
odjednom nešto ne valja, sve je puno oblaka
sljedi čista klasika, buđene pored krivog čovjeka

I sada znam početak je kraj
taj povremen sjaj ne može sakrit da
ni za sto godina to neće bit to
sve je savršeno svršeno

U istom jos sam krevetu, odlučujem jos uvijek istu odluku
a nemam više vremena, jer jutro mi se pretvara
u pravu zoru sumraka gdje iza svakog ugla čekam ja

Image and video hosting by TinyPic

~Always on my mind~

Maybe I didn't treat you
Quite as good as I should have
Maybe I didn't love you
Quite as often as I could have
Little things I should have said and done
I just never took the time

You were always on my mind
(You were always on my mind)
You were always on my mind


Maybe I didn't hold you
All those lonely, lonely times
And I guess I never told you
I'm so happy that you're mine
If I make you feel second best
Girl, I'm so sorry I was blind

You were always on my mind
(You were always on my mind)
You were always on my mind

Tell me, tell me that your sweet love hasn't died
Give me, give me one more chance
To keep you satisfied, satisfied

Little things I should have said and done
I just never took the time
You were always on my mind
(You are always on my mind)
You were always on my mind
You were always on my mind


Maybe I didn't treat you
Quite as good as I should have
Maybe I didn't love you
Quite as often as I could have
Maybe I didn't hold you
All those lonely, lonely times
And I guess I never told you
I'm so happy that you're mine
Maybe I didn`t treat you
Quite as good as I should have....

Image and video hosting by TinyPic
Najbolji si kralju....cry

~Krevet od ruža~

Bog mi dao, Bog mi uzeo
srce se od srca rastavi
prekasno sam ipak tebe sreo
tako ti je to u ljubavi

Ja oči u oči sa sudbinom
nosim teret za nas oboje
i što vrijedi da se tješim vinom
šta mi vrijedi kada kasno je

Na krevet od ruža da te spustim
da zabranjeno probam zadnjeg puta
pa da te iz svojih ruku pustim
i nek umrem istoga minuta

Kad niz brdo krene u životu
na pravi put teško vraća se
svako od nas poželi ljepotu
a ljepota skupo plaća se

Ja oči u oči sa sudbinom
nosim teret za nas oboje
dosta mi je da se tješim vinom
šta mi vrijedi kada kasno je

Image and video hosting by TinyPic


Opasno je ljubiti


Opasno je ljubiti
možeš se zaljubiti
sve je lako obećati
a sutra se ne sjećati
opasno je ljubiti

Ne tražim od tebe mala
ni ime, ni broj
već sam sutra predaleko
al' sam noćas tvoj

Miris guma, autoceste
i distorzija
to je život koji živim
pokreće me ta energija

Ako skitam, ako lutam
i živim po svom
to ne znači da ne sanjam
obitelj i dom

Moja pjesma budi
ljubav među ljudima
a da li sam sada sretan
ili tuzan, kog' to zanima



četvrtak, 03.04.2008.

....::::ELVIS PRESLEY-KRALJ::::....

Elvis Aaron Presley (East Tupelo, 8. siječnja 1935. - Memphis, 16. kolovoza 1977.)
Još za života legenda i neokrunjeni kralj rock’ n’ rolla. U javnosti je počeo pjevati sa 13 godina na crkvenim svečanostima i srednjoškolskim priredbama u Memphisu. Sa 18 godina je napustio školu i poželio raditi kao portir u kinu i kao vozač kamiona. Prvu pjesmu snimio je kao rođendanski dar majci. Prvu ploču snimio je 1954. Njegov uzlet započinje sredinom 50-tih godina hitovima "That s All Right Mama" i "Heartbreak Hotel" , a najuspješnije mu je razdoblje od 1960. do 1975. godine u kojem je izdao 52 ploče i još za života ih prodaje oko 600 milijuna komada.
Filmsku karijeru započeo je 1956. filmom "Voli me nježno". Većinom je igrao u muzičkim filmovima osrednje vrijednosti, ali s naslovnim pjesmama koje su redovito postajale hit. U razdoblju od 1957. do 1966. Presley se nalazio na listi deset najkomercijalnijih američkih glumaca.
Godine 1975. nastupaju ozbiljni zdravstveni problemi, dijabetes, gastritis, a pridružuje se i droga o kojoj je kralj postao ovisan. U travnju 1977. doživljava srčani udar, ali ne mijenja način života. 16. kolovoza 1977. Elvis pada u duboku komu zbog prevelike količine droge. Liječnici mu pokušavaju spasiti život – ali ne uspijevaju. Elvisova smrt potresla je milijune obožavatelja koji su se odmah sjatili u Graceland da velikanu odaju posljednju počast.
Elvis je još za života postao legenda potukavši sve rekorde: u dvadesetak godina rada objavio je 97 ploča, a na vrhovima top lista proveo je čak 996. tjedana.
Ovaj post posvećujem najboljem pjevaču svih vremena, koji nas nažalost već dugo ne uveseljava svojim glasovnim sposobnostima i svojim pjesmama.Baš šteta što se tako nešto moralo dogoditi i žao mi je što KRALJ nije još živ.Sve bih dala da mogu poslušat jedan koncert uživo....cry

Image and video hosting by TinyPic

Dont cry daddy
Daddy, please dont cry
Daddy, youve still got me and little tommy
Together well find a brand new mommy
Daddy, daddy, please laugh again
Daddy ride us on your back again
Oh, daddy, please dont cry....




- 21:25 - Komentari (3) - Print - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.