< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari hoćeš/nećeš

Opis bloga

Ovdje ću vam pisati sve kaj mi padne na pamet...od ljubavnih problema do obiteljske situacije... bit će svega po malo!

Nešto o meni...

IME: Matea
ŽIVIM: u Zagrebu
ROĐENA: 22.10.1990.
GOD: 16
NAVIJAM ZA: d!N@Mo
ŠKOLA: opća gimnazija, 2.razred
VOLIM: izlaske, zabavu, dečke, iskrenost,
povjerenje, razumijevanje, spavanje...
NE VOLIM: dvoličnost, ljubomoru, prerano buđenje, škrtost i laž
SLUŠAM:strano, domaće, narodnjake
ŽIVOTNI MOTO: Carpe diem!

MOJA ABECEDA:
A - aureola - nažalost, nemam je
B - bicikl - sprava bez koje ne mogu
C - Carpe diem! - moj životni moto
D - dar - kakvi god da jesu, volim ih
E - emocije cerek
F - Filip - moj brat
G - greška - nešto što mi se stalno događa
H - Hrvatska - moja zemljica
I - iskrenost - nešto što jako cijenim
J - jabuka - omiljeno voće
K - Katarina - naj frendica
L - ludost - moja glavna osobina smijeh
LJ - ljubomora - ne podnosim ju
M - slovo kojim započinje moje ime; Mihaela, Mate(j)a - moje best frendice
N - nogomet
NJ - nježnost - moja vrlina
O - Ona, ona - ok pjesma
P - prijateljstvo - oslonac u životu
R - radost
S - sreća smijeh škola no
Š - škrtost - uuuhh... burninmad
T - Tea - naj frendica
U - utakmica - obožavam ih gledati hrvatska
V - vjernost... u dobru i u zlu
Z - zmija - odurna životinja
Ž - život - da ga nema, nebi bilo nikog

Morate pročitati!!! - to je naređenjesmijeh
malena01
majkee
just an angel
tany
tina
vragolanka
hugo
ksenchy
marina
tajanstvena duša
tigar33
23tigar
lenny
mateica
ive
G!@NnA
amiga
ludacha / iwana

GLAZBENI KUTAK:





* Ne možeš birati kako ćeš i kad umrijeti, jedino možeš izabrati kako ćeš živjeti u ovom trenutku.
* Bol je neizbježna, patnja je međutim stvar izbora.
* Ljubav je dovoljno strpljiva da izdrži mane koje ne možemo izliječiti.
* Ljudi, koji preziru savršenstvo, putuju polako i nikad ne stignu na odredište.
* U životu se ne treba bojati ničega. Treba samo razumijeti...




Možda je ovo malo čudno,ali obožavam motore...od skutera do ležaljki naughty
Evo par slikica...




Tekstovi nekih narodnjaka:

Mitar Miric - Prvi sastanak
Imao sam ljubav pravu
najlepsu na svetu celom
zavideli svi su meni
sto sam bio s njom

A ja zeljan avanture
da je cuvam nisam znao
hvatao se loseg drustva
okolo je varao

Prvi sam joj kose mrsio
prvi sastanak njoj sam bio
ko proklet sam od onog dana
kad sam je izgubio

Imao sam ljubav pravu
sad, nazalost, moja nije
kasno mi je da se kajem
gde sam bio ranije
---
Darko Filipović - Trebaš mi
Trebas mi, trebas mi
ni sunce zemlji kao ti meni, meni
i hajde, dodji, pa me uveri, uveri
da sumnje ne bude u meni
( trebas mi, trebas mi )

Zamisli kako mi je
kad se probudim
kako mi srce lupa
kad na tebe pomislim

I sumnja javi se
sa srcem bori se
a ustvari znam
da volis me
---
Sinan Sakić - Lepa do bola
Boze, kako godine lete
Boze, juce bila si dete
danas, mlada, prelepa zena
za ljubav rodjena

Boze, ti mene zoves na pice
nemoj, bicu ti bolno otkrice
nemoj, ne trazi ljubav od mene
ja nisam sreca za zene

Refren
Do zore rade klubovi
drze ih moji drugovi
na racun moga imena
sva su ti vrata otvorena

Do zore rade klubovi
idi, zavedi pola grada
a ja cu biti covek iz senke
koji te cuva jer jos si mlada
lepa do bola, lepa do bola

Nešto o meni...

image hosting

image hosting




blog Layouts

blog Layouts



MOJE NAJDRAŽE PJESME...

Mile Kitic – Zapali cu sve

Zapali cu sve, slike na zidu
nek uspomene s´njima
nestanu nek idu 2x
nek ostanu zidovi sivi
kao da ovde niko ne zivi 2x
Dajem ti sve, za tvoje lude godine
dajem, dajem sve za jedan poziv da ti cujem glas
da mi kazes put koji vodi do tebe
ti si moja odisejati si moj spas

Ref.Zapali cu sve slike na zidu
nek uspomene s´njima
nestanu nek idu...

BIO SI MI DRAG

kolko puta moram da ti kažem
kojim tonom i koliko glasno...
da si svoju propustio šansu,
da na našem satu piše kasno...

nepadaj na kolena nemoj da se trudiš
i ne kupuj poklone znam ja šta ti nudiš
jeftine skupe sitnice i pocepane razglednice
kišne kapi sa ulice polome olome slome
i brodove što nikuda ne plove
ref.
bio si mi sve glavni lik iz serije
ja devojčica koja u sve veruje
bio si mi drag sad od tebe nevidim ni trag

bio si mi sve glavni lik iz serije
ja devojčica koja u sve veruje
idi bilo kom ja ču od sad terati po svom

layout for myspace

layout for myspace


blog

blog






nedjelja, 22.10.2006.

Happy birthday to me!!! :)

njaminjamismijehProbudih se i ja!!:)
Šta da vam kažem...bilo je fenomenalno!! Jedan od najboljih rođendana do sada...
Stvarno sam oduševljena... sve je ispalo kak sam i planirala!
A ekipa - zakon!!!! Ne bi ih mjenjala za ništa na svijetu! Ak se ko zna zabavljati, onda su to oni (i ja s njima smijeh )
Da, dečki su mi isprekli tortu i premazali je sladoledom! Nije bila nešto posebno, ali se bez problema dala jesti!!! njami rofl
A ženski dio ekipe je kupio balone punjene helijem tak da smo se trgali od smijeha kad smo nešt pričali!
Nisam se napila jer mi je bilo glupo da se slavljenica u vlastitoj kući napije i ode spavati...Malo mutavo, kaj ne?! party
Evo, sad mi svaki čas trebaju doći gosti pa ovaj post moram privesti kraju!!
Sve vas volim i svima vam šaljem rođendansku pusu! A možete si uzeti i komad torte! njami smijeh



| Tvoje riječi (14) | Otisak boje na papiru | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.