sexy,angry&honest

srijeda, 21.11.2007.

stresem se sa svakom porukom ili pozivom. nadam se da si ti. samo pogledam gore i kazem si a bas bi mogao. ali onda pogledam ekran i odu moje nade. da li te zelim natrag? ne znam. ili ne zelim priznati.nekad daleko od svih si priznam. ali samo sebi. svima drugima kazem da sam super, da nije vazno. a onda opet mislim da ne moze biti drugacije nego s njim. i da samo treba cekati. pa cekam. pa pogledam kalendar i shvatim da cekam skoro 3 mjeseca.i shvatim da mi znacis vise nego sam ikada mislila da budes. ali stvari su se promjenile. mozda sam se smirila. mozda si se ti....ma ne znam.svaku noc pozelim da si pored mene.kako bi bilo lijepo da jesi. da me zagrlis.ujutro onda bjezim. utapam se u poslu. ali kada god se smirim, opet se vratim na tebe. i nadam se,mozda,predvecer,kada ces umoran ici doma,mozda...mozda ces se javiti.osjecam se ko sesnaestogodisnjakinja koja prvi puta zali za nekim.znam, besmisleno je.ne,mi cemo biti zajedno. jer kada sve pogleda to se cini kao jedina moguca stvar. nema razloga. nemoj se bojati. nisam ko druge. prosla sam svasta. sada zelim mir.sada zelim srecu.neki kazu da sam prezgodna za tebe. kako povrsno. meni si najzgodniji na svijetu.i mislim da imas osobnost koja je tako duboka, topla...ne, ne smijem tako razmisljati. moglo bi boljeti.a oni koji nam okrecu ocima iza leda kada nas vide...neka okrecu i dalje.ti samo budi samnom.

21.11.2007. u 00:04 • 1 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

jedna obicna plavusa